قیمت پارچه ویسکوز پلی استر اسپان

قیمت پارچه ویسکوز پلی استر اسپان

قیمت پارچه ویسکوز پلی استر اسپان با توجه به نوع نخ به کار رفته و کیفیت شرکت تولید کننده تعیین می گردد. جهت خرید این پارچه با کیفیت می توانید همراه ما باشید.

قیمت پارچه ویسکوز پلی استر اسپان

پارچه ویسکوز پلی استر چیست؟

پارچه ویسکوز پلی استر چیست؟ پارچه ویسکوز معمولا از نخ پنبه تشکیل شده است و اگر درصدی نخ پلی استر نیز به آن اضافه کنیم و از حالت طبیعی بودن کمی خارج شود، پارچه ویسکوز پلی استر نام دارد.
پارچه پلی ساتر بسیار مقاوم است و به صورت دستی و ماشینی قابل شستشو می باشد. این پارچه کاملا بهداشتی تولید می شود و ایجاد حساسیت در پوست نمی کند. اگر پوست حساسی دارید می توانید از این نوع پارچه برای دوخت لباس استفاده کنید.
این پارچه دیر چروک می شود و بسیار مقاوم در برابر نور آفتاب می باشد و رنگ بافت پارچه دیر از بین می رود.
پارچه ویسکوز پلی استر بسیار خنک می باشد و جریان هوا را به راحتی از خود عبور می دهد این نوع پارچه به دلیل خاصیت کش سانی که دارد به راحتی در تن می نشیند و بسیار نرم و راحت می باشد.
این نوع پارچه پرز بسیار کمی می دهد و در بسیاری از مواقع هیچ پرزی در پارچه دیده نمی شود. پارچه پلی استر ویسکوز در رنگ بندی های مختلفی به بازار عرضه می شود و بسیار مناسب برای دوخت انواع مانتو، شلوار، لباس خانگی، تی شرت و لباس کودکانه می باشد.
وجود پنبه در بافت این نوع پارچه از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند به همین دلیل مناسب افراد با پوست حساس می باشد.

پخش عمده پارچه ویسکوز لاکرا پلی استر

پخش عمده پارچه ویسکوز لاکرا پلی استر پارچه ویسکوز لاکرا یکی از بهترین نوع پارچه می باشد و خاصیت کش سانی زیادی دارد و بسیار مقاوم است و با شستشوی مکرر در بافت و رنگ پارچه تغییری ایجاد نمی شود.
این پارچه میزان رنگ پذیری بالایی دارد پس به راحتی در هر رنگی می توان این نوع پارچه را یافت. قیمت این پارچه با توجه به نخ به کار رفته در آن، کیفیت و نوع رنگی که در آن استفاده شده است، بستگی دارد.
پخش پارچه ویسکوز به صورت عمده و خرده انجام می شود. اگر جز کسانی هستید که می خواهید این پارچه را با قیمت مناسب و کیفیتی عالی تهیه کنید، می توانید به سایت ما مراجعه کنید.
هدف ما از ایجاد این سایت، صرفه جویی در وقت و هزینه های رفت و آمد می باشد و همچنین در منزل می توانید با خیالی آسوده محصول مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید و مشخصات مربوط به آن را مشاهده کنید سپس با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.
اگر به هر گونه مشکل در هنگام خرید برخوردید، می توانید با کارشناسان فروش ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت