مرجع فروش پارچه دونخ خار خورده

مرجع فروش پارچه دونخ خار خورده

مرجع فروش پارچه دونخ خار خورده تولیدکنندگان، عمده فروشان و فروشندگان اینترنتی این محصول می باشند. تولید کنندگان این پارچه اغلب در کلان شهرها اقدام به تولید و عرضه این پارچه ها با طرح و رنگ های مختلف می کنند و آن را به بصورت فله ای یا بسته بندی و با روش های حضوری و یا اینترنتی به فروش می رسانند. 

مرجع فروش پارچه دونخ خار خورده

بررسی مزایای پارچه دو نخ خار خورده

بررسی مزایای پارچه دو نخ خار خورده

همان طور که از اسمش مشخص است به پارچه ای که با دو نوع نخ تولید می شود، پارچه دو نخ و به پارچه ای که توسط دستگاهی مخصوص پشت آن کرک دار می شود، پارچه خار خورده گفته می شود. از مهم ترین مزایای استفاده از پارچه دونخ خار خورده می توان به موارد زیر اشاره کرد

  1. قیمت مناسب
  2. کاربرد متنوع در انواع پوشاک
  3. جنس گرم

جنس نخ دوم در این پارچه ها معمولا لاکرا، پلی استر و یا ویسکوز است که به کیفیت نهایی پارچه تولیدی بسیار کمک می کند. خار زنی یا همان خادار کردن پارچه، مرحله نهایی و تکمیلی بافت است که باعث پرز دار شدن پشت پارچه و در نتیجه ضخیم و گرم شدن آن می شود، به همین دلیل این پارچه بهترین گزینه برای استفاده در لباس های پاییزی و زمستانی‌ است. ایستایی بالای پارچه، مقاومت، کشسانی متعادل و جنس گرم آن از مهم ترین مزایای این نوع پارچه ها محسوب می شود. 

راهنمای خرید پارچه دو نخ خار خورده

راهنمای خرید پارچه دو نخ خار خورده

اگر قصد خرید پارچه ای مناسب برای فصول سرد سال را دارید، بی شک پارچه دو نخ خار خورده یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد. برخی از مهمترین ویژگی های این پارچه که به هنگام خرید باید به آن توجه کنید به شرح زیر است:

  • بررسی کیفیت،جنس و لطافت پارچه
  • عرض مناسب پارچه
  • میزان آبرفت پارچه
  • ضخامت و پرزدار بودن
  • اطمینان از ثبات رنگی
  • گرد بافت بودن پارچه 
  • اطلاع از کیفیت شرکت تولید کننده

علاوه بر مراجعه به فروشگاه ها و مراکز فروش پارچه، خرید اینترنتی نیز یکی از بهترین راه های خرید این محصول است و توسط سایت‌‌های مختلفی انجام می گیرد. شما می توانید پس از انتخاب سایتی مطمئن و مطالعه کلیه مشخصات پارچه و انتخاب طرح و رنگ مورد نظر ، محصول خود را سفارش داده و در زمانی کوتاه آن را تحویل بگیرید.

سایت ما با حذف کلیه واسطه های بین فروشنده و خریدار، محصول را با کیفیتی عالی و قیمتی به صرفه به دست مصرف کنندگان می رساند. این خرید به دلیل کاهش هزینه ها ، صرفه جویی در زمان و سهولت خرید هم به نفع فروشنده و هم به نفع خریداران است. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

ورود به سایت