مرکز خرید پارچه دورس پنبه دو نخ زمستانی

مرکز خرید پارچه دورس پنبه دو نخ زمستانی

پارچه دورس دو نخ نوعی پارچه ضخیم زمستانه می‌باشد. بر خلاف ضخامت چشمگیرش، بسیار لطیف و سبک است و همچنین برای همه افراد مناسب می‌باشد. مرکز خرید پارچه دورس پنبه دو نخ زمستانی، فعالیت خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهد. خریدار به راحتی می‌تواند در هر مکانی و بدون اتلاف وقت، این محصول را سفارش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این محصول باکیفیت ایرانی با ما همراه باشید.

مرکز خرید پارچه دورس پنبه دو نخ زمستانی

آشنایی با انواع پارچه دورس

حال پس از شنیدن نام این پارچه شاید برای‌شما این سوال باشد که آیا انواع مختلفی دارد؟ برای دوخت چه لباس هایی و چه گروه سنی مناسب است؟ نحوه خرید و فروش آن چگونه است؟ ما در این مقاله به تمامی سوال‌های شما پاسخ خواهیم داد.

پارچه دورس از سِری پارچه‌های پنبه‌ای است که توسط برترین تولیدکنندگان داخلی تولید می‌شود. توسط همه برندهای دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای آشنایی با انواع این پارچه می‌توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

پارچه دورس دو نخ و سه نخ

این پارچه‌ها مختص لباس‌های زمستانی و ورزشی می‌باشد. اما بسیار لطیف و سبک است. همچنین از پنبه خالص تهیه می‌شود. برای تولید متراژ بالای این پارچه، به جای سه نخ از دو نخ استفاده می‌کنند. به همین دلیل این نام را برایش انتخاب کردند. فرق بین دو نخ و سه نخ فقط در متراژ آن می‌باشد.

پارچه دورس گلکسی

در پشت این نوع از دورس‌ها به جای پنبه از فلامنت استفاده می‌شود. همین  موضوع دلیل تفاوت بین دورس سه نخ و گلکسی می‌باشد. این پارچه را برای دوخت لباس‌های نوزاد نیز مناسب است. چرا که در آن به جای پنبه که حساسیت‌زا است، از فلامنت استفاده می‌شود. این پارچه در رنگ های روشن به وفور یافت می شود.

پارچه دورس گلکسی پشت کجراه

اختلاف این پارچه با دورس گلکسی در پشت آن است. پشت آن به صورت خطوط کجراه پوشانده می‌باشند. رنگبندی این نوع بی‌ نظیر است و برای تمام البسه ها مناسب می باشد.

پارچه دورس خار خورده

این پارچه از انواع دیگر دورس است که پس از بافت، پشت آن توسط دستگاه مربوطه به صورت پنبه‌ای یا به اصطلاح خارخورده در می‌آید. منظور همان پرزی بودن لایه درونی پارچه است.

 

آشنایی با انواع پارچه دورس

فروش عمده پارچه دورس دو نخ خارخورده

فروش پارچه دورس دونخ خارخورده به صورت عمده با قیمت باور نکردنی شروع خواهد شد. برترین تولیدکنندگان لباس جز خریداران عمده این محصول می‌باشند.

این نوع پارچه دورس به دلیل متراژ بالا بسیار مقرون به صرفه است و همین دلیل علاقه تولیدکنندگان می‌باشد. لایه داخلی پرزی این پارچه، بسیار گرم و لطیف است. از این رو مشتریان زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

 

فروش عمده پارچه دورس دو نخ خار خورده

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت