مرکز خرید پارچه ملانژ دورس در تهران

مرکز خرید پارچه ملانژ دورس در تهران

آیا می دانستید که مرکز خرید پارچه ملانژ دورس در تهران یکی از بزرگترین تامین کنندگان این پارچه در سراسر کشور محسوب می شود که انواع مختلف این پارچه را به تهران و سایر شهرستان ها با مناسب ترین قیمت ارسال می نماید؟
این مرکز با فراهم نمودن شرایط فروش آنلاین امکان خرید آسان تر را برای تمامی مشتریان امکان پذیر نموده است و با عرضه مستقیم، کمترین سود را از فروش محصولات برای خود در نظر می گیرد.

مرکز خرید پارچه ملانژ دورس در تهران

دانستنی هایی درباره پارچه ملانژ

دانستنی هایی درباره پارچه ملانژ امروزه پارچه ملانژ یکی از پر مصرف ترین پارچه هایی است که در صنعت نساجی و پوشاک استفاده می شود و از ترکیب دو الیاف طبیعی و مصنوعی بدست می آید. پارچه ملانژ بر اساس میزان وجود الیاف طبیعی در آن درجه بندی شده است و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد.
برای اینکه بیشتر با این پارچه آشنا شوید، در ادامه مطلب قصد داریم که به بیان دانستنی هایی درباره پارچه ملانژ و ویژگی ها و کاربردهای آن بپردازیم.
بر خلاف تصور بسیاری از افراد، پارچه ملانژ به حالت رنگ پارچه گفته می شود و منظور از ملانژ بیان جنس آن نیست. این پارچه ها همان طور که گفته شد از دو الیاف طبیعی یا پنبه ای و الیاف مصنوعی تولید میشوند که به صورت جداگانه رنگ می شوند و سپس به صورت یک بافت در می آیند اما به دلیل تفاوت رنگ پذیری این دو الیاف، نوعی دو رنگی در سطح پارچه حاصل می شود که به آن ملانژ گفته می شود.
هر چه میزان الیاف طبیعی در این نوع پارچه ها بیشتر باشد، کیفیت، لطافت و در نهایت قیمت آنها بالاتر خواهد بود. اگر چه پارچه های ملانژ را معمولا به رنگ طوسی در بازار می شناسند که درجه های طوسی آنها با هم فرق می کند، این پارچه ها دارای طیف رنگی زیادی هستند و به صورت راه راه دیده می شوند.
پارچه های ملانژ به صورت دورس، فانریپ، تک رو، دو رو در بازار موجود می باشند که از آنها می توان برای تولید انواع لباس های خانگی، ست ورزشی، تیشرت، سوییشرت، شلوار و … استفاده کرد. 

فروشگاه پارچه دورس سه نخ ملانژ

فروشگاه پارچه دورس سه نخ ملانژ شما می توانید برای تهیه پارچه دورس سه نخ ملانژ، به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید، انواع مختلف و رنگ بندی های متنوع این پارچه ها را ببینید و در صورت انتخاب تنها با چند کلیک سفارشتان را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، آنها را برای شما ارسال نماییم.
فروشگاه پارچه ملانژ با کوتاه کردن دست واسطه ها این محصولات را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند و در صورت خرید عمده، تخفیفات زیادی را برای شما در نظر می گیرد. شما می توانید جهت اطلاع از نحوه سفارش و استعلام قیمت عمده با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت