مرکز فروش پارچه دورس سه نخ پنبه شلوار

مرکز فروش پارچه دورس سه نخ پنبه شلوار

مرکز فروش پارچه دورس سه نخ پنبه، یکی از بهترین پارچه ها جهت دوخت شلوار بچه گانه و مردانه را ارائه می دهد. این محصول، نمونه ای از پارچه های تریکو بوده و مقاومت بیشتری نسبت به سایر منسوجات نخی دارد. به طور کلی پارچه های دورس برای فصول سرد سال مناسب اند.

مرکز فروش پارچه دورس سه نخ پنبه شلوار

بیشتر بخوانید: پارچه ابریشم

پارچه دورس مناسب دوخت چه لباس هایی است؟

پارچه دورس مناسب دوخت چه لباس هایی است؟ قبل از پاسخ دادن به پرسش پارچه دورس مناسب دوخت چه لباس هایی می باشد؛ بهتر است؛ این محصول را تا حدودی معرفی کنیم.

به طور خلاصه پارچه دورس را نوعی پارچه بافته شده با ماشین های گردباف تعریف می کنند که در قسمت پشت آن، تارهای نخ دیده شده؛ اما رویه آن، تراکم ضخیمی دارد.                                      شایان ذکر است که به طور معمول نخ های پشت پارچه از جنس پنبه بوده؛ اما بخش روی آن تقریبا با هر نخی بافته می شود.

به طور کلی پارچه دورس، نسبت به پارچه های نخی معمول، ضخیم تر و مقاوم تر است. پارچه های دوروس دو نخ و سه نخ، نمونه های رایج این محصول نساجی به شمار می روند.

انواع پارچه دورس را بیشتر جهت مصارف زیر استفاده می کنند:

  • دوخت لباس و گرم کن ورزشی
  • دوخت شلوار گرم کن مردانه و بچه گانه
  • تولید انواع سوییشرت
  • تهیه لباس های گرم زمستانه

واضح است که به علت ضخیم بودن پارچه دورس، آن را بیشتر جهت پاییز و زمستان و مناطق سردسیر به کار می روند. لازم به ذکر است که لباس های تهیه شده با دورس، علیرغم ضخامت مناسبی که دارند؛ بسیار راحت می باشند؛ به همین دلیل به میزان بالایی جهت دوخت لباس های گرم کن استفاده می شوند.

تولیدی انواع پارچه دورس سه نخ هودی

تولیدی انواع پارچه دورس سه نخ هودی پارچه دورس سه نخ هودی، یکی از محصولات رایج تولیدی پارچه دورس می باشد.

نکته شایان ذکر این است که پارچه هودی سه نخ نیز به نوبه خود اقسام گوناگونی داشته و بسته به نوع بافت و تکمیل پارچه به صورت نازک و ضخیم تولید می گردد؛ به همین دلیل علاوه بر گرم کن، انواع لباس های ورزشی را می توان با آن تهیه کرد؛ همچنین این نوع پارچه برای تولید لباس کودکان و نوجوانان مناسب است.

تولیدی انواع پارچه دورس سه نخ هودی، بیش از هر چیز به کیفیت محصولات خود توجه می کند. به طور کلی پارچه دورس مرغوب از لحاظ ظاهری یکنواخت بوده و با لمس کردن می توان تا حدودی به کیفیت آن پی برد؛ به عبارت بهتر، همه قسمت های یک پارچه خوب از لحاظ میزان ضخیمی یا نازکی و همچنین رنگ، یکسان می باشند. ناگفته نماند؛ تنوع رنگ از جمله مشخصات انواع پارچه دورس محسوب می گردد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت