مرکز فروش پارچه دورس لاکرادار در تهران

مرکز فروش پارچه دورس لاکرادار در تهران

 پارچه های دورس لاکرادار به دلیل جنس خوبی که دارند مناسب دوخت تمامی لباس ها می باشد.مرکز فروش پارچه دورس لاکرادار در تهران شما را در خرید پارچه با کیفیت یاری می کند. جهت خرید انواع پارچه های دورس با ما در ارتباط باشید.

مرکز فروش پارچه دورس لاکرادار در تهران

بهترین نوع پارچه دورس کدام است؟

بهترین نوع پارچه دورس کدام است؟ پارچه دورس از الیاف پنبه و پلی استر و لاکرا تشکیل شده است و پارچه ای مقاوم می باشد. جنس زیره یعنی پشت پارچه از پنبه و روی آن از پلی استر و نخ های دیگر می باشد. از بهترین نوع پارچه های دورس، دو نخ و سه نخ می باشد.

پارچه ها دورس بسیار ضخیم می باشند و برای تولید لباس های ورزشی مناسب هستند و همچنین ایستادگی خوبی دارند.
نخ های پارچه های دورس در کارخانجات پیشرفته کشور ما تولید می شود به همین دلیل این محصول پرطرفدار است و یک محصول صادراتی نیز محسوب می شود.
نخ های بکار رفته در این پارچه چون طبیعی هستند، به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهند و خراب نمی شوند یعنی عمر بالایی دارند.
یکی دیگر از بهترین نوع این پارچه، پارچه دورس گلکسی می باشد. این پارچه با تنوع رنگی که دارد توجه بسیاری از بازاریان را به خود جلب کرد و با فروش عالی خود، در رونق اقتصاد کشور نقش شایانی دارد.
پارچه گلکسی از نخ های با جنس عالی و رنگی تولید شده است و شما در رنگ های متفاوت می توانید این پارچه را تهیه کنید.
این پارچه کمی حالت کشسانی دارد و به همین دلیل به راحتی در تن می نشیند و بسیار نرم و راحت است. نخ های بکار رفته در این پارچه پنبه می باشد که برای لباس های کودکان نیز مناسب است و ایجاد حساسیت نمی کند.
پارچه دورس گلکسی و پارچه دورس دو و سه نخ یک تفاوت دارند آن هم جنس پشت پارچه است که پشت پارچه گلکسی از لاکرا می باشد و بسیار مناسب برای لباس های ورزشی و شلوار است‌.

خرید عمده پارچه دورس گلکسی لاکرادار

خرید عمده پارچه دورس گلکسی لاکرادار خرید پارچه دورس گلکسی لاکرادار  بسیار زیاد می باشد و همین موضوع باعث پیشرفت و رونق در اقتصاد کشور می شود.
اگر جز کسانی هستید که می خواهید این پارچه را به صورت عمده و مستقیم تهیه کنید باید از مراکزی این محصول را خریداری کنید که سابقه فروش زیادی داشته باشند و همچنین مورد تایید صنف پارچه فروشان باشد.
ما سال های زیادی در این زمینه فعالیت داریم و رضایت های لازم را از مشتریان خود کسب کردیم اگر شما هم قصد خرید از این شرکت را داشته باشید می توانید به سایت ما مراجعه کنید و سپس محصول مورد نظر را به صورت عمده انتخاب کنید و با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت