مرکز فروش پارچه ویسکوز شلواری لاکرا

مرکز فروش پارچه ویسکوز شلواری لاکرا

پارچه دارای جنس های بسیار گوناگون است که برای دوخت انواع لباس به کار می رود. مرکز فروش پارچه ویسکوز شلواری لاکرا به صورت مستقیم و با ارزان ترین قیمت مشتریان در سراسر کشور را پوشش می دهد.مرکز فروش پارچه ویسکوز شلواری لاکرا

نحوه شستشوی پارچه ویسکوز

نحوه شستشوی پارچه ویسکوز پارچه ویسکوز نوعی پارچه ملانژ است که دارای جنس ضخیم و محکم بوده و به تولید انواع لباس مانند شلوار می پردازد. نحوه شستشو پارچه ویسکوز با دست و با استفاده از آب ولرم می باشد. 

برخی از این پوشاک دارای برچسب مراقبت هستند و نحوه شستشو روی آن درج شده است. اگر این برچسب وجود نداشت می توان با آب ولرم و دست آن را شست. با وجود برچسب بر روی لباس می توان این پارچه را با ماشین لباسشویی تمیز نمود. هنگام شستن آن با لباسشویی باید از دور آهسته و گرم آب استفاده نمود.

همچنین برای خشک کردن این پارچه می توان آن را بر روی یک سطح صاف پهن نمود و اجازه داد تا با هوای آزاد به راحتی خشک شود. البته نباید آن را به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار داد چون ممکن است رنگ آن از بین برود.

این پارچه از الیاف بسیار مقاوم تولید شده است و در صورت چندین بار شستشو الیاف خود را به خوبی حفظ می کند. سعی کنید این پارچه را به سرعت خشک کنید چرا که در صورت رطوبت استحکام آنها کاهش می یابد.

خرید مستقیم پارچه ویسکوز شلواری از کارخانه

خرید مستقیم پارچه ویسکوز شلواری از کارخانه

خرید مستقیم پارچه ویسکوز شلواری از کارخانه به دلیل ویژگی ها و مزایایی که دارد بیشترین میزان را در بین محصولات مشابه به خود اختصاص داده است. پارچه ویسکوز لاکرا در بسته بندی و مدل های بسیار متنوع تولید می شود و می توان به انتخاب هر کدام بسته به میزان بودجه و سلیقه پرداخت.

این محصول از برندهای بسیار مطرح و محبوب گردآوری شده است که از کیفیت لازم برخوردار می باشند. تمامی محصولات به صورت اورجینال و اصل در دست مشتریان قرار داده می شوند. این کالا قیمت های بسیار مناسبی دارد و همه افراد می توانند آن را خریداری و به استفاده از آن بپردازند.

امکان ارسال انواع محصولات به تمامی مناطق کشور وجود دارد. مشتریان می توانند نشانی دقیق خود را با فروشندگان مطرح کنند و سفارشات خود را در محل مورد نظر دریافت نمایند. جهت تولید این محصول تولید کنندگان متعددی در کشور در حال فعالیت می باشند.

خرید پارچه ویسکوز توسط کشورهای زیادی نیز انجام می شود و تولید کنندگان به صادرات مرغوب ترین و باکیفیت ترین تولیدات خود به بازار خارجی می پردازند. این پارچه مصرف زیادی در کارگاه های خیاطی به خود تخصیص داده است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت