مرکز فروش پارچه گردباف فلامنت

مرکز فروش پارچه گردباف فلامنت

پارچه گردباف فلامنت نوعی از پارچه سبک و بسیار نرم است که توسط مدرن ترین و بهترین ماشین آلات و دستگاه های بافندگی در کشور تولید می شود. این پارچه ها در رنگ بندی های متنوع تولید می شوند و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند و مناسب برای دوخت انواع لباس مانند لباس های ورزشی و مانتو و شلوار می باشند.
مرکز فروش پارچه گردباف فلامنت عرضه کننده مستقیم این پارچه ها با قیمت مناسب در بازار می باشد و خریداران می توانند به صورت عمده و خرده آنها را تهیه نمایند.
مرکز فروش پارچه گردباف فلامنت

روش های تولید پارچه گردباف فلامنت

روش های تولید پارچه گردباف فلامنتپارچه های گردباف در ایران توسط دستگاه ها و ماشین آلات گردبافی مدرن و کامپیوتری در انواع مختلف و رنگ های گوناگون تولید می شوند. این دستگاه ها دارای تسمه هایی هستند که به شکل دورانی پارچه را می بافند و به همین دلیل به آنها ماشین های گردباف گفته می شود.
ماشین های گردباف دارای سیلندر چرخان و سوزن های بافندگی هستند که در هنگام دوخت به شکل دورانی بالا و پایین و جلو و عقب می روند و به این صورت باعث تولید پارچه می شوند. سیستمی که سوزن را به جهت های مختلف حرکت می دهد و سبب دوخت می شود از یک یا چند قطعه تشکیل شده است که برای ایجاد حلقه بافت و یا نیم بافت قابل تنظیم است.
پارچه های گردبافی دارای انواع مختلفی هستند که شامل پارچه تریکو، پارچه ریون، پارچه فلامنت و پارچه کریستال می شوند. تمام این پارچه ها به یک صورت و توسط دستگاه گردباف تولید می شوند. پارچه گردباف فلامنت دارای لطافت زیاد و استحکام خوبی هستند و برای دوخت بسیاری از لباس ها از آنها استفاده می شود. این پارچه ها در انواع مختلف ساده و طرح دار به بازار عرضه می شوند.

شرکت تولید پارچه گردباف فلامنت

شرکت تولید پارچه گردباف فلامنتشرکت تولید پارچه گردباف فلامنت در کشور ایران این نوع پارچه را با کیفیت بسیار عالی تولید نموده و با بهترین قیمت روانه بازار می کند. این پارچه ها از آنجا که در دوخت انواع لباس قابل استفاده هستند از بازار خرید و فروش بسیار خوبی برخوردارند.
شرکت تولید کننده پارچه گردباف فلامنت دارای سابقه بسیار زیاد و تجارب بسیار ارزشمندی در زمینه تولید این نوع پارچه ها می باشد و همواره سعی می کند تا بهترین پارچه ها را تولید کرده و به مشتریان عرضه کند.
این پارچه ها به صورت عمده هم در بازارهای داخلی به فروش می رسند و هم بسیاری از آنها به کشورهای دیگر صادر می گردند و به این ترتیب سبب رونق اقتصادی در کشور می شوند.
جهت تهیه قیمت عمده پارچه گردباف فلامنت می توانید به نمایندگی های فروش و همچنین شرکت های تولیدی این پارچه ها مراجعه نمایید. آنها با کوتاه کردن دست واسطه ها این محصول را با بهترین قیمت در دسترس شما قرار می دهند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت