مرکز پخش پارچه تریکو ملانژ طرح دار صادراتی

مرکز پخش پارچه تریکو ملانژ طرح دار صادراتی

مرکز پخش پارچه تریکو ملانژ طرح دار صادراتی، بهترین نوع محصولات را در رنگبندی های مختلفی عرضه می کند. این نوع از پارچه، خصوصیات گوناگونی دارد و در دوخت انواع پوشاک و موارد دیگری به کار برده می شود. در هر حال، می توانید پارچه ملانژ طرح دار را با کیفیت های فوق العاده و بهترین قیمت ها تهیه کنید.

مرکز پخش پارچه تریکو ملانژ طرح دار صادراتی

انواع پارچه ملانژ چه ویژگی هایی دارند؟

انواع پارچه ملانژ چه ویژگی هایی دارند؟ پارچه هایی که ما به نام ملانژ می شناسیم، مخلوطی از الیاف مختلف اند؛ مثلاً در بافت آنان ۶۰ % پنبه و ۴۰% الیاف مصنوعی مانند اسپان، پلی استر و غیره به کار می رود. از طرفی، بیشتر ما آنان را در رنگ های طوسی روشن و تیره مشاهده می کنیم الوان دیگری هم دارند. اما انواع پارچه ملانژ چه ویژگی هایی دارند؟

در این زمینه باید بگوییم که آنان براق، دارای جنس های خشک می باشند و نوعی که کلاً از الیاف مصنوعی ساخته شده باشد، تارهای ضعیف و ارزان تری دارد. از سویی، این پارچه ها زیر نام های متفاوتی نیز تولید می گردند که کاربردهای گوناگون دارند، مانند این موارد:

  • پارچه یکرو ملانژ: برای شلوار خانگی نازک و راحت، تاپ و تی شرت مناسب است.
  • پارچه دو رو ملانژ: از آن بیشتر لباس های ورزشی را می دوزند.
  • پارچه دورس ملانژ: با پشت کرک دار و مخصوص سویی شرت، شلوار اسلش و گرمکن است.
  • پارچه فانریپ ملانژ: بافت کبریتی دارد و تی شرت و پیراهن و غیره را با آن می دوزند.

البته این نوع از پارچه ها با ترکیب لاکرا و ترویرا و اسپان، در رنگ ها و طرح های مختلفی ارائه می گردند که می شود در امور بسیارم تفاوتی از آنان کار گرفت.

قیمت فروش پارچه ملانژ دورو طرح دار

قیمت فروش پارچه ملانژ دورو طرح دار آیا می دانید قیمت فروش پارچه ملانژ دورو طرح دار به چه عواملی بستگی دارد؟ در این باره بیشتر بحث کیفیت محصول مهم است و این که چه الیافی در آن به کار گرفته باشند. در کنار این، موضوعاتی همچون عرض و گرماژ (وزن) پارچه هم مهم هستند که تاثیر مستقیمی روی نرخ ها می گذارند.

مسئله دیگری که در این زمینه اهمیت دارد، نوع خرید و فروش است. برخی آن را به شکل عمده ای تهیه می کنند که اغلب پارچه فروشان جزئی و یا تجار این عرصه هستند و جهت صادارت آن را می خرند. این افراد می توانند با تخفیف های ویژه خرید را انجام دهند.

در هر حال، این نوع از پارچه را می شود برای دوخت بلوز های تقریباً ضخیم، تی‌ شرت، شلوار ورزشی و راحتی استفاده کرد که از جمله محصولات پر مصرف نیز به شمار می روند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت