مرکز پخش پارچه گردباف ساده رنگی

مرکز پخش پارچه گردباف ساده رنگی

پارچه گردباف ساده ، نوعی از پارچه ها هستند که توسط دستگاه های گرد باف تولید می شوند، جنس این نوع پارچه تریکو گردباف از نخ های وارداتی می باشند .مرکز پخش پارچه گردباف ساده رنگی و طرح دار این سایت می باشد و انواع مختلفی از این پارچه ها در سایت وجود دارند که شما می توانید با مناسب ترین قیمت ها آن ها را خریداری کنید. برای خرید این پارچه ها با قیمت مناسب به کارشناسان ما در این سایت مراجعه کنید.

مرکز پخش پارچه گردباف ساده رنگی

ویژگی های پارچه گردباف چیست؟

ویژگی های پارچه گردباف چیست؟ ویژگی های زیادی که این نوع پارچه دارند این پارچه را در مقایسه با سایر انواع پارچه بسیار متمایز کرده است ، جنس خاص نخی که در تولید این نوع پارچه به کار رفته است باعث می شود که این پارچه در کیفیت و دوام بی نظیر باشد و بسیار مستعد این است که در بسیاری از لباس های گران و خاص به کار برده شود ، در حالی که بسیاری از این پارچه ها این خاصیت را ندارند.

لباس هایی که از این نوع پارچه ها ساخته می شوند خاصیت کشی بودن را نیز دارند و می توانید روی لباس هایی که از این نوع پارچه تولید می شوند حساب های ویژه ای را باز کرد، البته این ویژگی به این بستگی دارد که لباسی که می خریم مطمئنا از این نوع پارچه ها ساخته شود زیرا پارچه هایی که از این نوع جنس می باشند ، در برخورد با آب کوتاه نمی شوند و جمع هم نمی شوند.

دستگاه های تولید پارچه های گردباف به گونه ای طراحی شده اند که این پارچه ها دارای پود می باشند و تار ندارند، این ویژگی مختص به همین نوع پارچه ها می باشد.

تولید کننده انواع پارچه گردباف ساده تریکو

تولید کننده انواع پارچه گردباف ساده تریکو تولید کننده پارچه گردباف در شهر های مختلف ایران وجود دارند که این نوع پارچه ها را با قیمت های متفاوت با کیفیت های مختلف به فروش می رسانند . مقدار زیادی از این پارچه ها هر ساله به کشور های مختلف نیز صادر می شوند ، متاسفانه انواع پارچه های تقلبی نیز بسیار زیاد شده اند ، برای تشخیص پارچه های تقلب از اصل راه هایی وجود دارد که ما در این جا به چند مورد از آن اشاره می کنیم.

یکی از این راه ها خیس کردن پارچه ها است که در صورتی که این پارچه ها جمع نشوند می توان اصل بودن آن را ثابت کنیم.

و راه دیگر این است که اگر نخ آن را سوزانید و حالت گلوله ای پیدا کرد نشان می دهد که این پارچه مورد نظر تقلبی است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت