نمایندگی پخش پارچه ملانژ حصیری مبلی

نمایندگی پخش پارچه ملانژ حصیری مبلی

نمایندگی پخش پارچه ملانژ مبلی این محصول را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب ارائه می کند و با تحقیق و پرس و جو می توانید نشانی آن را پیدا کنید. یکی از پارچه های کاربردی و با کیفیت پارچه ملانژ حصیری است که به دلیل تنوع بالا در رنگ‌بندی و طرح های زیبا و جذاب دارای طرفداران زیادی است. این پارچه ضخامت بسیار خوبی داشته و به علت دوام و استحکام بالا یکی از پارچه های مناسب برای مبل می باشد.

نمایندگی پخش پارچه ملانژ حصیری مبلی

از پارچه ملانژ چه می دانید؟

از پارچه ملانژ چه می دانید؟ پارچه ملانژ یکی از پارچه های ارزان قیمت و بسیار کاربردی است که در انواع ساده و طرح دار تهیه می شود و از الیاف طبیعی و مصنوعی تشکیل شده است و سطح صاف و یکدستی ندارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. انواع مدل های مختلفی از جمله پارچه ملانژ یک رو، پارچه ملانژ دو رو، پارچه ملانژ دورس.، پارچه ملانژ دو نخ و … دارد. از این پارچه برای تولید انواع لباس های ورزشی، سوئشرت، لباس های خانگی و راحتی، لباس های نوزادی، رومبلی و … استفاده می شود. این پارچه از نخ های متنوعی همچون نخ ویسکوز، فلامنت،  پلی استر، اسپان، لاکرا و … تهیه می گردد که هر یک ویژگی های خاصی دارند.

پارچه طرح گونی ملانژ دارای رنگ‌بندی زیبا و متنوعی است و کاربرد زیادی در روکش مبلی های مختلف دارد. ایران یکی از بهترین تولید کنندگان انواع منسوجات در منطقه می باشد و در کارخانه های نساجی در شهرهای اصفهان، یزد و کاشان و … انواع پارچه برای کاربردهای مختلف طراحی و تولید می شود و یکی از کاربردی ترین آنها پارچه ملانژ است که با استفاده از متریال درجه یک توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن و با رعایت استانداردهای لازم  و با بهره وری از نیروی مجرب، تولید و عرضه می شود.

خرید مستقیم پارچه ملانژ حصیری طرح گونی

خرید مستقیم پارچه ملانژ حصیری طرح گونی خرید پارچه ملانژ حصیری طرح گونی از این سایت امکان پذیر است و با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید از راهنمایی آنها برای انتخاب و خریدی بهتر استفاده کنید و بعد از ثبت کردن سفارش خود کالای دلخواه به آدرس شما ارسال می شود که تأثیر زیادی در کاهش اتلاف وقت و هزینه های جانبی دارد همچنین محدودیت زمانی برای خرید وجود نداشته و در هر ساعت از شبانه روز می توانید نسبت به خرید محصول اقدام نمایید. همان طور که می دانید در خریدهای مستقیم و بدون واسطه قیمت ارزان تر و مناسب تر می باشد و اکثر مشتریان این نوع خرید را به علت مزیت های خوبی که دارد، ترجیح می دهند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت