وارد کننده پارچه ملانژ ترک پنبه ای

وارد کننده پارچه ملانژ ترک پنبه ای

پارچه ملانژ ترک پنبه ای همانطور که از نامش پیداست درصد استفاده نخ پنبه در آن بیشتر از الیاف مصنوعی در بافت این پارچه می باشد و این امر سبب بالا رفتن کیفیت این نوع پارچه می شود. این نوع پارچه در دسته پارچه های وارداتی قرار دارد و وارد کننده پارچه ملانژ ترک پنبه ای برای عرضه کالای خود به صورت بی واسطه و مستقیم از وجود فروشگاههای اینترنتی بهره برده و آن را به راحتی به مصرف کننده عرضه می کند.

وارد کننده پارچه ملانژ ترک پنبه ای

مقایسه کیفیت پارچه ملانژ ترک با ایرانی

مقایسه کیفیت پارچه ملانژ ترک با ایرانی برای مقایسه دو نوع پارچه ملانژ ترک با پارچه ملانژ ایرانی لازم است شما هر دو نوع پارچه را در اختیار داشته باشید. اگر پارچه‌ای که شما در اختیار دارید دارای الیاف مصنوعی بیشتری باشد این پارچه براق تر دیده می شود و اگر الیاف طبیعی به کار رفته در آن درصد بالایی داشته باشد این پارچه مات به نظر می‌رسد.

همین امر نشان دهنده کیفیت پارچه می باشد چرا که پارچه مات دارای الیاف طبیعی بیشتری بوده و مانع از ایجاد حساسیت پوستی بر بدن می شود. تولیدکنندگان ایرانی با در نظر گرفتن این موضوع و استفاده از الیاف طبیعی در بافت این پارچه تلاش خود را به کار گرفته اند تا پارچه‌ای با کیفیت و مرغوبیت بالا به بازار عرضه کنند. حال این که پارچه های ترک معمولاً براق تر به نظر می رسند و این نشان دهنده این است که دارای الیاف مصنوعی بیشتری در بافت پارچه است. 

 به طور کلی مقایسه این دو نوع پارچه نشان می دهد که پارچه ایرانی طیف رنگی گسترده تری دارد از رنگهای مختلف برای بافت این نوع پارچه استفاده شده است و شما می توانید برای در دسترس داشتن رنگ مورد نظر خود به کارخانه بافنده سفارش دهید تا رنگ دلخواه را در اختیار داشته باشید.

خرید انواع پارچه ملانژ ترک گلکسی

خرید انواع پارچه ملانژ ترک گلکسی خرید پارچه ملانژ ترک و پارچه ملانژ گلکسی که از انواع متنوع پارچه ملانژ می باشند از طریق فروشگاههای اینترنتی امروزه امری رایج و متداول شده است. استفاده از سایتهای معتبر برای خرید پارچه مورد نظر راهی آسان برای دستیابی به این محصول می باشد.

اگر شناخت کافی بر روی پارچه ملانژ داشته باشید خواهی دانست که این پارچه به دلیل تنوع در بافت و استفاده از الیاف طبیعی و مصنوعی در تولید آن دارای تنوع قیمت نیز می باشد. چرا که الیاف طبیعی دارای قیمت بالاتری هستند و هرچه کاربرد این الیاف در بافت پارچه بیشتر باشد علاوه بر اینکه کیفیت آن را بالا می برد بر قیمت آن نیز می افزاید. 

این نوع پارچه برای تولید انواع تیشرت، سویشرت، لباس ورزشی و لباسهای راحتی منزل مورد استفاده قرار می گیرد و انواع مختلفی دارد. انواع پارچه های ملانژ عبارتند از:

  • تکرو
  • دورو
  • دورس
  • فانریپ

برای تهیه پارچه نورد نظر با قیمت مناسب و در اسرع وقت با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت