پارچه دو نخ پنبه خار خورده موجود در بازار

پارچه دو نخ پنبه خار خورده موجود در بازار

اگر مایل به خرید پارچه دو نخ پنبه خار خورده هستید در بازار، به شما مژده می دهیم که این محصول به صورت عمده موجود می باشد و شما می توانید نسبت به خرید آن نیز اقدام نمایید، قیمت آن نیز نسبت به قیمت بازار بسیار  ارزان و مناسب می باشد، برای اطلاعات فروش نیز می توانید با مشاوران فروش تماس حاصل نمایید.

پارچه دو نخ پنبه خار خورده موجود در بازار

روند طراحی پارچه دو نخ پنبه خار خورده

روند طراحی پارچه دو نخ پنبه خار خورده در این مطلب می خواهیم درباره ی روند طراحی پارچه دو نخ پنبه خار خورده صحبت کنیم، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا تمامی ابهامات شما در رابطه با چگونگی طراحی و تولید این محصول رفع گردد.
این پارچه دو نخ پنبه خاردار به صورتی طراحی شده که از نظر کلیت جز پارچه های تریکو و نخی می باشد، اسم این پارچه شاید غلط انداز باشد، اما بسیار نرم و راحت می باشد و به جنسی می باشد که برای لباس های زمستانی طراحی می شود.
در واقع می توان گفت دو نخ پنبه خار خورده فرقی که با دو نخ پنبه ساده دارد این می باشد که پشت آن خار می زنند که حالت پرز به خود بگیرد و می توان گفت، پارچه ای می باشد که در عین حال که لطیف بوده است اما بسیار نرم و راحت می باشد.
در فصل زمستان بسیار مناسب است، زیرا هم گرم نگه می دارد و هم اینکه احساس راحتی می کند فرد، زیرا مواد اولیه آن نیز پنبه می باشد.

صادرات پارچه دو نخ پنبه خار خورده

صادرات پارچه دو نخ پنبه خار خورده کشور ما توانسته است با استفاده از پتانسیل خوبی که دارد به صادرات پارچه خار خورده دو نخ پنبه اقدام نماید، علاوه بر اینکه می تواند بازار داخلی را تامین کند می تواند این کالا را به کشور های اطراف آسیایی هم ارسال نماید.
صادرات، پروسه ای بسیار حساس و در عین حال پولساز برای کشور می باشد که، می توانیم از این موقعیت استفاده کنیم و پارچه های ایرانی که همه ی آنها دارای اصالت هستند، به جهان عرضه نماییم.
در سال های خیلی قبل به صورت دستی و یا با استفاده از دستگاه های ساده تولید می شدند این پارچه های دو نخ پنبه خاردار، اما امروزه با استفاده از گسترش علم و فناوری، توانسته ایم با استفاده از دستگاه های مدرن و جدید پارچه ای با کیفیت و ظریف تولید نماییم.
تولید کنندگان، در تلاش هستند تا، مواد اولیه این پارچه نیز مرغوب باشد و در این صورت بتوانند نظر مشتریها را به خود جلب نمایند، زیرا مشتریها به دنبال پارچه ای با کیفیت می باشند و در این صورت مشتری های ثابت می شوند و از پارچه ایرانی استفاده می کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت