پخش عمده پارچه دورس گلکسی کیلویی

پخش عمده پارچه دورس گلکسی کیلویی

این روزها انواع و اقسام مختلف پارچه تولید شده و در دسترس دوزندگان لباس قرار می گیرد، یکی از معروف ترین آنها دورس می باشد. دورس یک پارچه ضخیم است که با استفاده از ماشین های گردباف تولید شده و پشت پارچه دارای تارهای نخ می باشد و اگر این تارها از جنس فلامنت باشند، به این متریال پارچه دورس گلکسی گفته می شود؛ به سبب اینکه این پارچه بهترین انتخاب برای دوخت سوئی شرت و لباسهای ورزشی می باشد، این روزها شاهد پخش عمده آن به صورت کیلویی در بازارهای داخلی کشورمان می باشیم.

پخش عمده پارچه دورس گلکسی کیلویی

بیشترین موارد مصرف پارچه دورس

بیشترین موارد مصرف پارچه دورس پارچه دورس به علت اینکه ضخامت بالایی دارد، برای دوخت لباسهای زمستانی بسیار مفید و کاربردی می باشد. در واقع می توان گفت دورس یکی از معروف ترین پارچه های تریکویی است که معمولاً با استفاده از الیاف پنبه تهیه می شود، اما نسبت به سایر پارچه های نخی ضخامت بیشتری دارد و البته دارای استحکام و مقاومت بالایی نیز می باشد و لباسهایی که توسط آن دوخته می شوند، کمتر در معرض پاره شدن، نخ کش شدن و … قرار دارند.
این پارچه در بازار به صورت دو نخ و سه نخ یافت می شود که از نوع سه نخ آن برای دوخت لباسهای ضخیم تر استفاده می نمایند.
و اما در این قسمت به بیشترین موارد مصرف پارچه دورس اشاره می کنیم:

  • شلوار
  • سویی شرت بچگانه 
  • سویی شرت مردانه
  • انواع لباسهای ورزشی

سایت فروش پارچه دورس گلکسی شلواری

سایت فروش پارچه دورس گلکسی شلواری دورس یکی از پارچه های زیبایی می باشد که می توان آن را جزو گروه الیاف طبیعی دسته بندی نمود، اما تفاوت عمده ای که با سایر پارچه های نخی دارد این است که پشت سر آن تارهای نخ زیادی وجود دارند که باعث ضخامت آن شده و استحکام آنها را نسبت به سایر پارچه های نخی افزایش داده است و تمامی لباسهایی که توسط آن دوخته می شوند دارای کیفیت و زیبایی بی نظیری هستند.
شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که این پارچه بسیار وزن سنگینی دارد و هر ۱/۶۵ متر پارچه آن، دارای وزنی معادل یک کیلوگرم می باشد و همچنین بافت تار و پود آن نسبت به سایر پارچه ها بسیار درشت است.
سایت اینترنتی ما، یکی از بزرگترین مراکز فروش پارچه دورس شلواری در کشورمان می باشد و بسیاری از کسانی که در تولیدی های شلوار و گرمکن ورزشی به فعالیت مشغول هستند، عمده ترین محصولات خویش را از طریق این سایت سفارش می دهند. پارچه های موجود در سایت ما دارای تنوع رنگی بالایی بوده و می توان از آن برای دوخت انواع و اقسام لباس زمستانه استفاده نمود. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت