پخش عمده پارچه ملانژ لاکرا ترک

پخش عمده پارچه ملانژ لاکرا ترک

برخی از انواع پارچه ملانژ با درصدی از نخ لاکرا بافته شده است که باعث شده بسیار مقاوم و مستحکم باشد. پارچه ملانژ ترک که از باکیفیت ترین نمونه های این محصول می باشد می تواند به شما برای دوخت انواع مختلفی از پوشاک کمک نماید. پخش عمده این نوع پارچه با استقبال صاحبان صنایع دوخت و دوز و تولیدی های لباس در کشور مواجه شده که علت آن دسترسی آسان و صرفه جویی در هزینه ها عنوان شده است.

پخش عمده پارچه ملانژ لاکرا ترک

چگونه پارچه ملانژ را تشخیص دهیم؟

چگونه پارچه ملانژ را تشخیص دهیم؟ یکی از انواع پارچه های تریکو در بازار، پارچه ملانژ است که در صنعت خیاطی کاربردهای فراوانی از خود نشان داده است. نمی توان گفت پارچه ملانژ یک مدل از انواع فراوان پارچه است؛ بلکه ملانژ بودن پارچه در واقع نوعی از حالت رنگ پارچه است.  ملانژ در زبان فرانسه به ترکیب بودن یا مخلوط بودن اطلاق می شود. این امر در ظاهر پارچه ملانژ کاملاً مشخص می باشد. پس در گام نخست این شکل ظاهری پارچه است که ملانژ بودن آن را نشان می دهد. علت این امر چیست؟
همانطور که می دانید پارچه ملانژ ترکیبی ست از الیاف طبیعی با الیاف مصنوعی؛ این موضوع در زمان رنگ شدن پارچه باعث می شود برخی از الیاف رنگ را به میزان بیشتری جذب نمایند در حالی که مقدار جذب در الیاف دیگر کمتر باشد. این عامل باعث می شود پارچه ملانژ با ترکیب رنگی خاصی به نظر برسد. وجود نسبت بیشتری از الیاف طبیعی در آن قطعاً کیفیت آن را افزایش می دهد.
این پارچه ها معمولاً درخشان و شفاف هستند و این به علت وجود الیاف پلی استر در آنهاست. البته اگر این امر را نمی پسندید و می خواهید الیاف طبیعی موجود در آن بیشتر باشد باید از انواع نرم و لطیف آن که چندان درخشندگی ندارند استفاده نمایید.
رنگ بندی آنها  متنوع است اما متداول ترین نمونه رنگهای موجود از آن توسی، ابری و زغالی می باشد.
نکته دیگر قیمت آن است؛ قیمت این پارچه در مقایسه با سایر پارچه ها بسیار مناسب است و همین امر محبوبیت آن را دوچندان نموده است. زیبایی ظاهری در عین نرمی و لطافتی که در برخی نمونه های آن دیده می شود باعث شده مصارف و کاربردهای این پارچه افزایش یافته و برای دوخت انواع لباسهای مردانه و زنانه، لباسهای ورزشی و یا پوشاک پائیزی، لباسهای راحتی و …از آن استفاده شود.

سفارش پارچه تریکو ملانژ ترک در مشهد

سفارش پارچه تریکو ملانژ ترک در مشهد درصد الیاف طبیعی و مصنوعی به کار رفته در پارچه های ملانژ همواره یکسان نیست؛ گاهاً دیده شده مقدار پلی استر به کار رفته در آن به نسبت بیشتری بوده است و به همین دلیل به عنوان یک پارچه نایلونی شناخته شده است. پارچه تریکو ملانژ ترک در بازار با قیمتهای متنوعی به فروش می رسد. دوخت و شستشوی این پارچه آسان است و براحتی می توان مدلهای مختلف از طراحی یک بلوز یا دامن را روی آن پیاده کرد. سفارش پارچه ملانژ در مشهد و دیگر شهرهای ایران قابل انجام بوده و به راحتی می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

ورود به سایت