پخش عمده پارچه ملانژ کشی

پخش عمده پارچه ملانژ کشی

پارچه‌های ملانژ کشی به دلیل ظاهر بسیار جذاب و بی نظیری که دارند محبوب هستند. طرحهایی شبیه موج به دلیل ترکیب الیاف مختلف و طیف گسترده ای از تن رنگها باعث محبوبیت این پارچه شده است. پخش عمده پارچه ملانژ کشی با هدف تامین نیاز واحدهای طراحی و تولید انواع البسه در مرکز پخش مستقیم این پارچه صورت می‌پذیرد و انواع پارچه ملانژ با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت عرضه می‌گردد.

پخش عمده پارچه ملانژ کشی

۵ ویژگی مهم پارچه ملانژ دورس باکیفیت

5 ویژگی مهم پارچه ملانژ دورس باکیفیت

پارچه ملانژ از پارچه‌هایی است که به دلیل داشتن ویژگیهای منحصر به فرد در صنعت پوشاک کاربرد بسیاری دارد. این پارچه در انواع متنوعی تولید می‌شود که پر مصرف ترین آن، پارچه دور است. خصوصیات ممتاز پارچه دورس ملانژ موجب شده دارای کاربردهای متنوعی باشد

۵ ویژگی مهم پارچه ملانژ دورس مرغوب و با کیفیت در ادامه بررسی می‌شود:

  • از آنجا که پارچه دورس در کارخانجات پیشرفته و با استفاده از بهترین و مرغوبترین الیاف طبیعی و صنعتی تولید می‌شود دارای مقاومت و استحکام بسیار خوبی در برابر عواملی چون شست و شو با مواد شوینده است و به راحتی کیفیت خود را از دست نمی‌دهد.
  • یکی از امتیازات انواع مختلف پارچه ملانژ از جمله پارچه دورس این است که دارای وزن بسیار سبکی است. این امر امکان طراحی و تولید انواع لباس پاییزه از پارچه دورس را فراهم کرده است.
  • تنوع رنگی بالای پارچه دورس امکان انتخاب پارچه متناسب با هدف را برای طراحان و خریداران ایجاد می‌کند.
  • پارچه دورس ملانژ به دلیل ضخامت پارچه، برای طراحی و دوخت انواع لباسهای پاییزه و زمستانه و انواع گرمکن مناسب است.
  • در کنار تمامی این مزایا، از حیث اقتصادی، ملانژ دورس پارچه‌ای نسبتاً ارزان قیمت است و تولید انواع پوشاک و البسه با این پارچه صرفه اقتصادی دارد.

قیمت روز بهترین پارچه ملانژ کشی

قیمت روز بهترین پارچه ملانژ کشی

قیمت روز بهترین پارچه ملانژ کشی بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. این فاکتورها شامل مواردی چون سطح کیفی پارچه، سابقه برند تولید کننده، نوع ملانژ، حجم خرید و نوع عرضه و فروش محصول است.

در کنار تمامی این موارد، نوسانات قیمت مواد اولیه و انواع الیاف طبیعی و صنعتی در قیمت نهایی پارچه ملانژ کشی موثر است و نمی‌توان یک قیمت ثابت برای انواع پارچه اعلام کرد. به این جهت لازم است که خریداران پیش از اقدام به سفارش یا خرید محصول، اقدام به استعلام لیست قیمت پارچه ملانژ نمایند.

علاوه بر نمایندگی حضوری برند تولید کننده پارچه، مرجع خرید و فروش و صادرات انواع پارچه ملانژ، یکی از معتبرترین مراجع برای دریافت لیست قیمت به روز انواع منسوجات و پارچه است. این مرکز علاوه بر ارائه بهترین محصولات و درج جزئیات و مشخصات پارچه‌های مختلف، قیمت روز پارچه را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت