پخش پارچه تریکو نوزادی اعلاء

پخش پارچه تریکو نوزادی اعلاء

پارچه های تریکو یکی از انواع پارچه هایی هستند که تولیدکنندگان پوشاک در همه فصول سال از آن استفاده می کنند و لباس های زیبا تولید می کنند یکی از این نوع پوشاک، لباس های نوزادی است.
پارچه های تریکو، پارچه هایی هستند که از استحکام خوبی برخوردارند و در مقابل دارای لطافت و نرمی خوبی هستند و به علت این لطافتشان در تولید پوشاک کودکان بسیار استفاده می شود. البته پارچه های تریکویی که در دوخت پوشاک نوزادان استفاده می شود دارای کیفیت بسیار بالایی است و میزان پنبه موجود در الیاف آن بسیار بالا است و همین امر منجر می شود تا لباس های کودکان و نوزادان مرغوب باشد و ایجاد حساسیت در پوست نوزادان نکند.

پارچه تریکو در لباس نوزادان

بیشترین رنگ هایی که در تولید پوشاک نوزادان استفاده می شود از نوع سفید است و علت آن است که رنگ سفید چرک را به خوبی نشان می دهد و باعث می شود تا مادر به سرعت لباس نوزاد را عوض کند و از انتقال آلودگی به نوزاد جلوگیری کند. علاوه بر این سعی شده است تا جای ممکن از رنگ در لباس نوزاد کمتر استفاده شود و آن مقدار رنگی هم که استفاده می کنند دارای ثبات خوبی باشد. با افزایش سن نوزاد رنگ های بکار رفته در لباس های تولیدی نوزادان تنوع بیشتری به خود می گیرد.

پارچه تریکو بچه گانه

برای آنکه تشخیص دهید پارچه ای که قصد خرید آن را دارید تریکو است یا نه کافی است که آن را در جهت عرضی و طولی مقداری بکشید در آن صورت پارچه اگر تریکو باشد کش می آید و البته لازم به ذکر است که این کش آمدگی پارچه های تریکو در تولیدات انبوه این پارچه بی تاثیر نبوده است زیرا به راحتی به هر شکلی دوخته می شود بدون آنکه دچار لول شدگی شود.

پخش پارچه تریکو

پارچه های تریکو در تمامی نمایندگی های پخش پارچه توزیع می شود و می توانید مرغوب ترین پارچه تریکو را از نمایندگی ها تهیه نمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت