پخش پارچه دورس سه نخ رنگی

پخش پارچه دورس سه نخ رنگی

همواره پخش پارچه دورس سه نخ رنگی به روش مستقیم توسط نمایندگی ها و مراکز فروش عمده و همچنین از طریق شرکت های تولیدی معتبر در سراسر کشور با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می شود که توزیع و پخش این محصول با ارزش به روش مستقیم بسیار مقرون به صرفه و سبب کوتاه کردن دست واسطه ها از این محصول گردیده است.

پخش پارچه دورس سه نخ رنگی

ناگفته ها در مورد پارچه دورس ضخیم زمستانی

ناگفته ها در مورد پارچه دورس ضخیم زمستانی

امروزه افراد زیادی با سلایق مختلف خواهان استفاده از پارچه دورس ضخیم زمستانی با آغاز این فصل سرد می باشند که دارای کاربرد ویژه ای می باشد. پارچه دورس از انواع پارچه های ضخیم و تریکو محسوب می شوند که توسط شرکت های تولیدی در قسمت مختلفی از شهرهای ایران با استفاده از ماشین های گردباف تولید می شوند به طوری که قسمت پشت پارچه به صورت تارهای نخ و از پنبه برای بافت آن استفاده می کنند در صورتی که قسمت روی پارچه دارای تراکم بالا و بسیار ضخیم و نیز از نخ معمولی در بافت آن استفاده می کنند که مناسب فصل زمستان و سرما می باشد.

مزایای و ویژگی های بارز پارچه دورس ضخیم این است که علاوه بر ضخامت دارای مقاومت بالا، کشسانی بسیار خوبی دارد، دارای قدرت جذب رطوبت بالا می باشد، هنگام شستشو رنگ آن تغییر نمی کند، با تنوع کیفیت، تنوع رنگ و تنوع طرح همراه است که بسیار مناسب فصل پاییز و زمستان بوده که امروزه افراد زیادی را به خود اختصاص داده است.

ناگفته نماند که پارچه دورس ضخیم از رایج ترین و متداول ترین نوع پارچه در بازار ایران به حساب می آید که در بافت انواع لباس های ورزشی از خصوصیات ویژه ای برخوردار است چرا که با توجه به مقاومت و ضخامت بالای آن می توان از آن اغلب برای بافت لباس های ورزشی از جمله: سویشرت بچگانه، لباس ورزشی مردانه، بچه گانه و غیره به کار برد.

نکاتی مهم در خرید پارچه دورس سه نخ رنگی

نکاتی مهم در خرید پارچه دورس سه نخ رنگی

مهم ترین نکات برای خرید پارچه دورس سه نخ رنگی که باید در نظر گرفت این است که مشتریان باید به نوع کیفیت پارچه، جنس نخ که شامل: پلی استر، ویسکوز، نایلون و غیره می باشد توجه و دقت کافی داشته باشند.

همچنین از دیگر نکات مهم در خرید این گونه پارچه می توان به نوع بافت، رنگ، طرح، ضخامت و نازکی پارچه، شناسایی نام تجاری معروف پارچه و غیره اشاره نمود که در این گونه پارچه ها تنوع تولید به حدی است که بسته به نیاز بازار با کیفیت مرغوب تولید و روانه بازارها می شود که دارای مشتریان زیادی می باشد.

شایان ذکر است هر چه کیفیت این نوع پارچه بالاتر باشد از تولیدات و فروش و نیز قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت