کارخانه تولیدی پارچه تریکو پلی استر لاکرا

کارخانه تولیدی پارچه تریکو پلی استر لاکرا

 پارچه پلی استر لاکرا توسط کارخانه تولید کننده این محصول به صورت عمده و در رنگ بندی و ضخامت های مختلف به صورت عمده تولید می شود. این پارچه ها بسیار باکیفیت و فوق العاده کاربردی می باشند. در تهیه انواع لباس های کشی برای ورزشکاران از این پارچه ها استفاده می گردد. خاصیت کششی بسیار خوبی دارند و برای تهیه لباس های کشی فوق العاده مناسب هستند.

کارخانه تولیدی پارچه تریکو پلی استر لاکرا

پارچه پلی استر لاکرا چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه پلی استر لاکرا چه ویژگی هایی دارد؟ پارچه پلی استر لاکرا همانطور که از نامش پیداست از الیاف غیر طبیعی و مصنوعی ساخته شده است. پارچه هایی نظیر پلی استر، پنبه و کرپ لاکرا بدین شکل تولید شده اند. الیاف پلی استری مقاومت فوق العاده بالاتری نسبت به سایر نخ معمولی دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع پارچه خاصیت کششی و کش آوری آن می باشد. به همین جهت از این نوع پارچه در تولید و دوخت لباس هایی که راحتی در آنها مهم است استفاده می گردد. در تولید انواع دستکش، جوراب کشی، لباس های مخصوص ورزشکاران همانند کشتی، ساق دست از این نوع پارچه استفاده می شود.

پارچه ویسکوز لاکرا دارای الیاف طبیعی بوده و ترکیبات ان گیاهی می باشد. درواقع ماهیت اصلی و درونی آن گیاهی می باشد و بر اساس الیاف پنبه تولید می گردد. پارچه پلی استری بسیار مقاوم در برابر فشار بوده و از نظر شست و شو نیز بسیار آسان می باشد.

فروشنده انواع پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

فروشنده انواع پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا فروشنده پارچه پلی استر لاکرا و پارچه ویسکوز لاکرا این محصول را با کیفیت بسیار عالی جهت فروش ارائه می نماید. این پارچه ها دارای رنگ بندی های مختلف بوده و تنوع بسیار بالایی دارد. این محصول پر استفاده و پر کاربرد کیفیت بی نظیری دارد و بسیار عالی می باشد. دارای تنوع بالا در ضخامت و طرح و رنگ می باشد. این محصولات به بسیاری از کشورها صادرات می شوند و از فروش بسیار خوبی در بازار خارجی برخوردار می باشند. امروزه این تولیدات به صورت آنلاین قابل سفارش و تهیه می باشد. می توانید به راحتی نوع پارچه مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنید و از تخفیف های سود آور بهره مند شوید.

پارچه های ویسکوز از نظر کیفیت در سطح بسیار خوبی قرار دارند و به دلیل ماهیت طبیعی و گیاهی خود بسیار پر رونق و پر فروش می باشند. به بسیاری از کشور ها تجارت و بازرگانی می گردند. فوق العاده زیبا هستند و تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند. تاجران زیادی در زمینه فروش این پارچه ها فعالیت دارند. می توانید با اعتماد کامل این محصول را تهیه کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت