انواع پارچه گردباف | تولید انواع پارچه های تریکو

انواع پارچه گردباف | تولید انواع پارچه های تریکو

انواع پارچه گردباف توسط کارخانه تولیدکننده این پارچه ها تولید و به بازار عرضه می شود. تولید این پارچه ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده به گونه ای که نظر مشتریان را با هر سلیقه ای به خود جلب می کند. شرکت های بزرگ تولید کننده پارچه گردباف با برخورداری از مدرن ترین و به روز ترین ماشین آلات بافندگی، با تولید سالانه هزاران متر از انواع این پارچه در رنگ ها و طرح های مختلف، ضمن برآورده کردن نیازهای بازار داخلی؛ با بازاریابی توانسته اند محصولات خود را به کشورهای هدف صادر کرده و از این طریق ضمن ارزآوری برای کشور سود بسیار خوبی را عاید کارخانه کنند. 

انواع پارچه گردباف | تولید انواع پارچه های تریکو

تولید کننده انواع پارچه های گردباف

تولید کننده انواع پارچه های گردباف

تولیدکننده انواع پارچه های گردباف با مدرن ترین دستگاه های بافندگی که در اختیار دارد انواع مختلفی از پارچه های کامپیوتری را به صورت ساده و طرح دار، یک رو و دو رو با بهترین کیفیت ها تولید و به بازار عرضه می کنند. این پارچه ها به عنوان پوشاک آقایان، بانوان، کودکان و حتی نوزادان مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین پارچه گردباف از پنبه تهیه می شود که بهترین گزینه برای دوخت و دوز لباس نوزاد محسوب می گردد. 

تولیدکنندگان این نوع پارچه را با استفاده از نخ های متنوعی تولید می کنند که پس از تولید هر یک از آن ها کاربرد متفاوتی خواهد داشت. مهم ترین نوع نخ های به کار رفته در پارچه های گردباف را می توان این موارد نام برد.

  • نخ پنبه 
  • نه ویسکوز 
  • نخ فلامنت 
  • نخ پلی استر و….

انواع بافت های پارچه های تریکو

انواع بافت های پارچه های تریکو

انواع بافت های پارچه های تریکو بسیار متنوع است. طرح ها و رنگ های به کار رفته در این پارچه ها نظر هر بیننده  و خریداری را به خود جلب می کند. تولید پارچه تریکو در سراسر کشور و توسط کارخانه پارچه تریکو انجام می شود که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و دستگاه های تمام اتوماتیک این پارچه ها را تولید می کنند. به طور کلی به پارچه ای تریکو گفته می شود که از بافت زیگزاگی حول یک رشته ی عمودی که همان تار پارچه است به وجود می آید. 

پارچه تریکو دارای بافت های بسیار متنوعی است که از جمله آن می توان به پارچه تریکو پنبه، پارچه تریکو نوزادی، پارچه تریکو راه راه و … اشاره نمود که هر یک از آن ها علاقه مندان و مشتریان خاص خود را داشته و دارای کاربردهای متنوع و متعددی است. 

اگر قصد خرید انواع پارچه تریکو را دارید می توانید به فروشگاه های بزرگ پارچه فروشی سطح شهر مراجعه کنید و ضمن بازدید از جدیدترین و متنوع ترین مدل های تولید شده این پارچه، نوع و مقدار پارچه تریکو مورد نیاز خود را خریداری نمایید. 

فروش عمده پارچه های تریکو در ایران

فروش عمده پارچه های تریکو در ایران

فروش عمده پارچه های تریکو در ایران در بازار پارچه فروشان انجام می گیرد. جایی که شما می توانید تولیدات شرکت های مختلف را به صورت یک جا مشاهده کنید. اگر قصد خرید پارچه تریکو کیلویی را دارید پیشنهاد ما رفتن به این بازار است. در این بازار علاوه بر تنوع بالا در کیفیت و کمیت، قیمت های مختلفی هم عرضه می شود تا هر خریداری بتواند با توجه به بودجه اش مقدار پارچه لازم را خریداری نماید. 

عمده فروشی پارچه برای خود فروشندگان هم مقرون به صرفه تر خواهد بود زیرا آن ها می توانند با فروش یک جای یک محصول سود مناسبی را عاید خود کنند ضمن اینکه خریداران هم ترجیح می دهند از مکان هایی که پارچه مورد نیازشان را به صورت عمده عرضه می کند خرید نمایند. 

قیمت پارچه کیلویی که در عمده فروشی های سطح شهر به چشم می خورد بسیار مناسب است. البته عوامل مختلفی در تعیین قیمت پارچه های تریکو نقش دارند که مهمترین آن ها را می توان کیفیت و عرض پارچه، مواد اولیه به کار رفته در تولید، شرکت تولید کننده، طرح، رنگ و نقشه و … عنوان کرد. 

تولید پارچه گردبافی ریون فلامنت

تولید پارچه گردبافی ریون فلامنتتولید پارچه گردبافی ریون فلامنت توسط دستگاه های تمام کامپیوتری در کارخانجات ریسندگی و بافندگی در سراسر کشور تولید می شود. پارچه فلامنت لاکرا یکی از انواع پارچه های تریکو گردبافی می باشد که از به هم بافته شدن و کنار هم قرار گرفتن تار و پود پارچه حاصل می گردد. از این نوع پارچه در تولید و عرضه انواع البسه استفاده می گردد. برخی از انواع لباس هایی که با این پارچه تولید و به بازار عرضه می گردد می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  1. لباس های زنانه و بچه گانه 
  2. لباس های بیمارستانی 
  3. لباس های پرسنلی و اداری 

 تنوع بالا در طرح و رنگ، همچنین حالت کشی بودن پارچه ریون فلامنت سبب شده است تا این نوع پارچه ها گزینه خوبی برای خرید باشند. اگر قصد خرید اینترنتی پارچه را دارید پیشنهاد ما انتخاب پارچه گردبافی ریون فلامنت است که علاوه بر زیبایی و تنوع، از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار می باشد. 

انواع پارچه های تریکو مصرفی در نساجی ایران

انواع پارچه های تریکو مصرفی در نساجی ایران

انواع پارچه های تریکو مصرفی در نسانجی ایران بسیار متنوع است. به طور کلی پارچه های تریکو در دو نوع تخت و گرد تولید می شوند که کیفیت و جنس نخ به کار رفته در آن در  قیمت نهایی تولید بسیار تاثیرگذار است. پارچه ملانژ دورو از الیاف ترکیبی و در طرح های مختلف تهیه می شود و ۳۵ درصد آن را نخ پنبه و ۶۵ درصد دیگر را پلی استر تشکیل می دهد. شفافیت و درخشندگی این نوع پارچه سبب شده خانم ها علاقه بیشتری به خرید آن از خود نشان دهند. 

قیمت پارچه ملانژ به دلیل آنکه نخ کمتری در آن به کار رفته و بیشتر پلاستیکی است از قیمت مناسب تری نسبت به سایر پارچه ها برخوردار می باشد. از دیگر پارچه های تریکو مصرفی در صنایع نساجی ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • پارچه تریکو فلامنت 
  • پارچه تریکو ویسکوز 
  • پارچه تریکو با حالت کشی زیاد

عرضه پارچه کیلویی گردباف در کشور

عرضه پارچه کیلویی گردباف در کشور

عرضه پارچه کیلویی گردباف در سراسر کشور هم از طریق پارچه فروشی های سطح شهر و هم از طریق وب سایت های آنلاین عرضه کننده انواع پارچه صورت می گیرد. خرید پارچه گردباف کیلویی برای خانم های خیاط همیشه مقرون به صرفه تر بوده است و به همین علت همیشه فروش ویژه و حراج فروشگاه های بزرگ پارچه فروشی را دنبال می کنند تا بتوانند پارچه مورد نیاز خود را در مقدار زیاد و با قیمت مناسبی خریداری نمایند. 

قیمت پارچه گردباف که به صورت کیلویی عرضه می شود پایین تر از قیمت دیگر پارچه ها است. علت آن را شاید بتوان کیفیت کمتر پارچه های کیلویی دانست زیرا پارچه فروشان معمولا ته مانده توپ های پارچه را که کاربرد چندانی ندارند را به صورت کیلویی عرضه می کنند. 

سریع ترین روش برای یافتن فروشگاه هایی که پارچه گردباف را به صورت کیلویی عرضه می کنند؛ جستجو در اینترنت است. اگر هم سری به بورس عرضه انواع پارچه های گردباف بزنید می توانید انواع متنوعی از این پارچه ها را در طرح ها و رنگ های مختلف و به میزان دلخواهتان به صورت متری یا کیلویی خریداری نمایید.

طراحی انواع پارچه های گردباف طرحدار

طراحی انواع پارچه های گردباف طرحدار

طراحی انواع پارچه های گردباف طرح دار کار دشواری است. طراحی دارای ظرافت های خاصی است و همین موضوع سبب می شود تا تولیدکنندگان این نوع پارچه ها برای آنکه بتوانند در بازار امروز رقابت کنند باید طرح هایی را ایجاد کنند تا ضمن نوآوری و خلاقیت، نظر و سلیقه مشتری امروزی را به خود جلب نماید. کارخانجات تولید کننده این نوع پارچه ها هر ساله جدیدترین نمونه ها و طرح های تولیدی خود را به بازار داخل و خارج کشور عرضه می کنند. 

این پارچه ها از نظر کیفی انواع مختلفی دارند و قیمت آن ها بستگی به جنس و کیفیت مواد اولیه ای که دارد که در تهیه طرح های آن به کار می رود. 

اگر رنگ های مورد استفاده در طراحی پارچه های گردباف از کیفیت مناسی برخوردار نباشد، ممکن است در مدت زمان کوتاهی پس از استفاده، زیبایی اولیه پارچه دستخوش تغییر شده و کم رنگ گردد. لذا به خریداران توصیه می شود برای تهیه این نوع پارچه ها، به فروشگاه های معتبر مراجعه نماید تا بتواند محصولی با کیفیت را خریداری نماید. 

لیست قیمت انواع پارچه های تریکو در بازار

لیست قیمت انواع پارچه های تریکو در بازارلیست قیمت انواع پارچه های تریکو در بازار را می توان از فروشگاه های عرضه کننده این محصول یا وب سایت های آنلاین درخواست کرد. با توجه به گرانی مواد اولیه در ماه های اخیر، همچنین کمبود مواد اولیه قیمت محصولات تولید شده افزایش چشمگیری داشته است و ارائه کنندگان و فروشندگان انواع پارچه های تریکو قیمت ها را به صورت روزانه به مشتریان عمده و خرده اعلام می کنند. 

برای آگاهی از آخرین قیمت ها کافیست سری به وب سایت های آنلاین عرضه پارچه بزنید و با یکتماس تلفنی یا فرستادن ایمیل، لیست جدیدترین قیمت انواع پارچه های تریکو را از صاحبان فروشگاه ها بخواهید. بالا رفتن قیمت ها در ماه های اخیر سبب شده مصرف کنندگان عمده پارچه های دیگری را جایگزین پارچه های تریکو کنند. 

به عنوان مثال می توان از پارچه اسپان یاد کرد که از جنس پلی پروپیلن بوده و به علت قیمت ارزان آن مورد توجه اکثر صنایع و صنوف مختلفی که به نوعی درگیر خرید پارچه هستند، قرار گرفته است. قیمت پارچه اسپان به دلیل وزن کم، تنوع بالا و تولید آسان تر بسیار مناسب بوده به گونه ای که بازار فروش پارچه تریکو را تحت تاثیر خود قرار داده است. 

خریدار انواع پارچه های تریکو ارزان قیمت و باکیفیت

خریدار انواع پارچه های تریکو ارزان قیمت و باکیفیت

خریدار انواع پارچه های تریکو ارزان قیمت و باکیفیت می تواند با مراجعه به بورس پارچه فروشان که در هر شهری در یک مکان خاص مانند بازار تجمع یافته اند؛ پارچه مورد نیازش را در رنگ و طرح دلخواه خریداری نماید. پارچه تریکو ارزان قیمت را می توانید به راحتی با یک جستجوی اینترنتی هم بیابید. فروشگاه های آنلاین زیادی در دنیای مجازی فعالیت می کنند که تلاش دارند تا برای بقا در بازار رقابت محصولاتشان را با قیمت هایی زیر قیمت بازار به مشتریان عرضه کنند. 

اگر زمان کافی برای خرید پارچه ندارید و یا می خواهید در کمترین زمان ممکن بهترین نوع پارچه را با قیمت ارزان تهیه کنید پیشنهاد ما این است که سری به پارچه فروشی های آنلاین بزنید.

این پارچه فروشی ها با ارائه متنوع ترین محصولات تولید شده توسط برندهای مختلف، ارائه قیمت مناسب و تضمین کیفیت محصول عرضه شده به شما تضمین می دهند که خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه خواهید کرد. 

خرید مستقیم پارچه های تریکو از تولید کننده

خرید مستقیم پارچه های تریکو از تولید کننده

خرید مستقیم پارچه های تریکو از تولید کننده کار چندان سختی به نظر نمی رسد. در دنیای رقابتی امروز تولید کننده این پارچه تلاش می کند تا از طریق ایجاد نمایشگاه هایی در نزدیک ترین محل به کارخانه تولیدی، عرضه محصولاتش را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام دهد. شناسایی علایق مشتریان و اهمیت دادن به خواست خریداران از رموز موفقیت هر تولید کننده پارچه محسوب می شود. 

خریداران هم ترجیح می دهند جدیدترین مدل های تولید شده پارچه های تریکو را به صورت مستقیم از خود تولید کننده خریداری نمایند زیرا قیمت تمام شدۀ آن ها برای مشتریان به خصوص آن ها که خریدار عمده هستند ارزان تر و اقتصادی تر خواهد شد. 

پخش عمده پارچه هم از سوی تولید کننده به صورت مستقیم انجام می گیرد. تولید کنندگان ضمن دایر کردن فروشگاه های عرضه مستقیم با ایجاد وب سایت هایی به صورت آنلاین آخرین تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند و تلاش می کنند از این طریق بتوانند خواست و نظر خریدار را به خود جلب کنند. 

مرجع تخصصی فروش صنایع نساجی ایران

مرجع تخصصی فروش صنایع نساجی ایران

مرجع تخصصی فروش صنایع نساجی در ایران به صورت فعال در زمینه معرفی تولید کنندگان برتر در این حوزه تلاش می کند. این مرجع با دارا بودن بانک اطلاعات قوی هم به تولید کنندگان و هم به مصرف کنندگان این حوزه خدمات رسانی می کند. این مرجع هدف خود را بر پایه ارتقای صنعت نساجی کشور بنا نهاده و تلاش دارد با فراهم آوردن امکانات لازم در بخش های علمی، صنعتی و بازرگانی؛ شرایط بهتری را برای اصلی ترین مخاطبان خود یعنی دانشجویان، اساتید، صنعتگران حوزه نساجی و فعالین اقتصادی مهیا سازد. 

این مرجع با ارائه مشاوره های لازم در خصوص راه اندازی کسب و کار در حوزه صنایع نساجی، پژوهش در زمینه های مرتبط و ارائه تازه ترین راهکارها برای فعالین این حوزه تلاش دارد راه های جدیدی را پیش روی متقاضیان این حوزه قرار دهد. 

همچنین این مرجع تخصصی با ارائه راهکارهای نوین بازاریابی و فروش به تولید کنندگان کمک می کند که بتوانند محصولات تولیدی خود را در بازارهای داخلی و خارجی به بهترین شکل و با تبلیغات مناسب و به موقع به فروش برسانند.

فروشنده جدیدترین مدل های پارچه های تریکو

فروشنده جدیدترین مدل های پارچه های تریکو

فروشنده جدیدترین مدل های پارچه های تریکو انواع مختلفی از این محصول را به مشتریان خود عرضه می کند. پارچه تریکو از جمله محصولات پرطرفدار در میان انواع پارچه های تولید شده در کشور است که به علت تنوع بالا در طرح و رنگ؛ خریداران زیادی را به سوی ود جذب می کند. این پارچه ها در فصول مختلف با توجه به نیاز بازار در طرح و جنس های مختلفی تولید می شوند.

برای خرید جدیدترین مدل های پارچه تریکو به سه روش می توان اقدام کرد: 

  • فروشگاه های بزرگ سطح شهر 
  • واحدهای صنفی عرضه پارچه 
  • خرید به صورت اینترنتی 

قبل ار خرید جدیدترین پارچه های تریکو حتما از فروشنده قیمت پارچه ها را سوال کنید زیرا جنس و کیفیت نخ به کار رفته در این پارچه ها سبب شده است تا از قیمت های یکسانی برخوردار نباشند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت