بازار فروش پارچه گردباف ویسکوز

بازار فروش پارچه گردباف ویسکوز

پارچه گردباف ویسکوز پارچه ای است که به وسیله ماشین های گردباف بافته می شوند. در ایران این پارچه ها را به نام پارچه تریکو ویسکوز نیز می شناسند.دربافت این نوع پارچه ها از انواع نخ و الیاف طبیعی ومصنوعی استفاده می شود. ویسکوز از نمونه پارچه های گردباف بافته شده با الیاف ترکیبی یعنی میانه الیاف طبیعی و مصنوعی است که البته منشا گیاهی دارد. تولید کنندگان پارچه های گردباف ویسکوز رابا کیفیت بالا تولید کرده و با قیمت مناسب به بازار عرضه می کنند.از جمله خریداران اصلی ان ها، تولیدی های بزرگ لباس هستند. خرید و فروش عمده این پارچه ها به صورت طاقه انجام می شود.و خریداران با مراجعه مستقیم به تولید کنندگان یا سایت های فروش ،محصول را سفارش و با قیمت باورنکردنی تهیه می کنند.

بازار فروش پارچه گردباف ویسکوز

باکیفیت ترین انواع پارچه گردباف ویسکوز کدامند؟

باکیفیت ترین انواع پارچه گردباف ویسکوز کدامند؟ پارچه تریکو ویسکوز یکی از پر کاربردترین پارچه تریکو یا گردباف است.همان طور که گفته شد نخ های بکار رفته در آن طبیعی بوده و خواص نخ های طبیعی را دارند.از این پارچه ها برای دوخت لباس های خنک برای فصل های گرم سال و لباس گرم در فصلهای سرد سال استفاده کرد. واین مهم باعث توجه بسیاری ازمردم به این نوع پارچه ها شده است. پارچه گردباف ویسکوز دارای رطوبت پذیری بالایی است.ضمنا پارچه های ظریف و بسیار نرم و لطیفی هستند. ودارای ظاهری براق ودرخشان هستند که از ویژگی رنگ پذیری بالایی برخوردارند. اکثرا نخ ویسکوز را به تنهایی برای تولید پارچه گردباف استفاده نمی کنند ، بلکه با نخهایی مثل لاکرا یا پلی استر ترکیب می کنند. بدین ترتیب به علت ترکیب با این نخ ها، خواص و خصوصیاتشان تغییر می کند.به طور مثال اگر با الیاف لاکرا ترکیب شود خاصیت کشسانی به خود می گیرد و همچنین باعث بالا رفتن استحکام ومقاومت آن ها می شود.

پخش انواع پارچه نخی گردباف ویسکوز

پخش انواع پارچه نخی گردباف ویسکوز لباس های تابستانی از بهترین پارچه نخی گردباف ویسکوز دوخته شده اند که نازک و خنک هستند. . تولید و پخش پارچه نخی در انواع رنگ و طرح های گوناگون در مراکز فروش انجام می شود.تولید کنندگان در تلاش هستند برای فروش بالا و کسب رضایت مشتری پارچه های نخی درجه یک و با کیفیت را با قیمت های مناسب به دست خریدار برسانند. بدین ترتیب خریداران به راحتی می توانند از طریق راه های ارتباطی با تولید کننده حجم مورد نیاز از محصول را تهیه کنند. ضمنا در فروش عمده قیمت ها به صرفه است و همراه با تخفیفات باورنکردنی است.لازم به ذکراست که خرید اینترنتی به علت صرفه جویی در زمان و هزینه پرطرفدار بوده و به عنوان آسانترین روش خرید است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت