بهترین پارچه دوروپنبه | خرید پارچه ۱۰۰% پنبه اعلا

بهترین پارچه دوروپنبه | خرید پارچه ۱۰۰% پنبه اعلا

پارچه دوروپنبه، پارچه ای است که برای تولید لباس های زمستانی و یا سوییشرت های سبک پاییزه و هم چنین دوختن تی شرت های آستین بلند کاربرد بسیار زیادی دارد. شرکت های بسیار زیادی در کشور ایران وجود دارد که بهترین و مرغوب ترین پارچه های دوروپنبه را تولید کرده و به بازار فروش عرضه می کنند. ما در این مطلب ضمن معرفی خصوصیات بهترین پارچه دوروپنبه، قصد داریم مراکز خرید پارچه پنبه دورو را معرفی نماییم.

 بهترین پارچه دوروپنبه | خرید پارچه 100% پنبه اعلا

تولید انواع پارچه تریکو در ایران

تولید انواع پارچه تریکو در ایرانانواع پارچه تریکو پنبه، در بسیاری از کارخانه های سراسر کشور ایران؛ تولید می شوند. تولید انواع متنوع پارچه تربکو، در کارخانه پارچه تریکو در ایران، با بهترین کیفیت و با استفاده از بهترین الیاف و مواد اولیه؛ صورت گرفته و پس از تولید؛ در مراکز فروش پارچه تریکو به صورت های مختلفی عرضه می شوند.

انواع متنوع پارچه تریکو؛ به دلیل ویژگی های خاصی که دارند؛ برای مصارف متفاوتی مناسب شده اند. به طور مثال لطافت و ظرافت پارچه تریکو نوزادی؛ برای پوست حساس و لطیف نوزادان متناسب شده اند و از عرق سوز شدن کودک جلوگیری می کند.

انواع پارچه های تریکو، معمولا هم از نظر نوع و جنس نخ های به کار رفته برای تولید پارچه؛ با یکدیگر تفاوت دارند و هم نوع بافت آن ها متفاوت است.

اطلاع از انواع پارچه های تریکو و شناخت تفاوت هایی که با یکدیگر دارند، می تواند در انتخاب دقیق تر و خرید هوشمندانه تر مشتریان، بسیار تاثیر گذار باشد.

معرفی انواع مختلف پارچه تریکو در بازار

معرفی انواع مختلف پارچه تریکو در بازارهمان طور که گفته شد؛ پارچه های تریکو دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام از این انواع؛ دارای ویژگی های متفاوتی هستند و به دلیل تفاوت در مواد اولیه مصرفی، قیمت پارچه تریکو را تحت تاثیر قرار می گیرد.

به دلیل اهمیت بالای شناخت انواع پارچه های تریکو، برای خریدار پارچه کیلویی تریکو؛ در زیر به برخی از انواع پارچه تریکو اشاره ای خواهیم.

  • پارچه تریکو کشی : این نوع از پارچه ها از نخ هایی مانند نخ لاکرا تولید می شوند که این گونه نخ ها حالت کشی زیادی به پارچه می دهند و به همین علت به این نوع پارچه؛ پارچه لاکرا نیز گفته می شود.
  • پارچه فیلامنت تریکو : این پارچه ها از الیاف فیلامنت تولید شده و تا حدودی دارای خاصیت براقیت هستند.
  • پارچه تریکو ویسکوز : در تولید پارچه های تریکو ویسکوز؛ از ماده ای به نام سلولز استفاده می شود. سلولز از مرکز چوب درختان گرفته می شود و پس از ارسال به کارخانه های نساجی، به نخ تبدیل شده و در ساخت پارچه تریکو ویسکوز استفاده می شود.

خرید پارچه دورو پنبه ۱۰۰% پنبه اعلا

خرید پارچه دورو پنبه 100% پنبه اعلاپارچه پنبه اعلا،  به صورت های مختلفی در کارخانه های تولید پارچه در سراسر کشور ایران تولید شده و به مشتریان عرضه می شود.

برای خرید پارچه دوروپنبه ۱۰۰ درصد پنبه اعلا، می توان به مراکز فروش و فروشگاه هایی که در سطح شهر های مختلف؛ در زمینه فروش پارچه های با کیفیت بالا؛ فعالیت می کنند مراجعه کرد.

علاوه بر این؛ خرید اینترنتی پارچه یکی دیگر از راه های خرید این محصولات می باشد که در بسیاری از مواقع تا حدود زیادی، در کاهش قیمت پارچه پنبه نیز موثر است.

در هنگام خرید پارچه دورو پنبه اعلا و ۱۰۰ درصد، باید به خالص بودن پنبه مصرفی و هم چنین کیفیت جنس پارچه و اصل بودن آن  توجه زیادی داشت.

هم چنین، لازم است که مشتریان قبل از خرید پارچه پنبه، به نیاز خود و کاربردی که این پارچه انتظار دارند؛ توجه ویژه ای داشته باشند.

فروش پارچه دورو پنبه خشتی ریز

فروش پارچه دورو پنبه خشتی ریزپارچه های دورو پنبه در انواع بسیار متنوعی و با طرح های مختلف، به فروش می رسند. یکی از مرطرفدار ترین طرح های پارچه دورو پنبه، طرح خشتی ریز می باشد که در عین زیبایی و شیک بودن؛ دارای کیفیتی بی نظیر و فوق العاده می باشد.

فروش پارچه دورو پنبه با طرح خشتی ریز؛ در مراکز فروش سراسر کشور به صورت های مختلف مستقیم، غیر مستقیم، عمده و یا جزیی انجام می شود.

این محصولات در رنگ های متنوع با عرض های مختلفی وجود داشته و به فروش می رسند که هر کدام از آن ها برای مصارف خاصی؛ کاربرد دارند.

فروش انواع متنوع پارچه های دورو پنبه خشتی ریز؛ به صورت حضوری در مراکز فروش و فروشگاه های سطح شهر و نیز به صورت غیر حضوری در سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین انجام می شود.

در فروشگاه های آنلاین انواع رنگ های پارچه های دورو پنبه با طرح های خشتی ریز و درشت به نمایش گذاشته می شوند و خریداران می توانند بر حسب سلیقه خود؛ بهترین مناسب ترین پارچه ها را خریداری نمایند.

معتبرترین پارچه سرای اینترنتی در ایران

معتبرترین پارچه سرای اینترنتی در ایرانامروزه با پیشرفت تکنولوژی و راه های ارتباطی؛ برای خریداری محصولات مختلف از جمله پارچه های متنوع؛ نیازی به حضور در بازار های سطح شهر وجود ندارد و مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز به راحتی خرید خود را انجام دهند.

در حال حاضر سایت ها و فروشگاه های اینترنتی بسیار معتبری در کشور ایران در زمینه فروش انواع و اقسام پارچه ها، فعالیت می کنند که به عنوان بزرگ ترین پارچه سرای اینترنتی، شناخته می شوند.

در این گونه سایت ها پارچه های مختلف در عرض های متفاوت و با طرح های متنوع، به نمایش گذاشته می شود و قیمت پارچه کیلویی، ذکر می شود تا مشتریان قادر به مقایسه قیمت ها بوده و انتخابی درست و مطمئن داشته باشند.

برای مثال قیمت پارچه اسپان با قیمت پارچه ملانژ، متفاوت می باشد که در پارچه سرا های اینترنتی؛ قیمت هر کدام از آن ها قابل مشاهده است.

شرکت پخش انواع پارچه تریکو به سراسر کشور

شرکت پخش انواع پارچه تریکو به سراسر کشورپس از تولید پارچه پلی استر و دیگر انواع پارچه های تریکو، این پارچه ها به سراسر نقاط مختلف کشور پخش می شوند.

شرکت های پخش کننده این محصولات معمولا دارای سابقه طولانی در زمینه پخش عمده پارچه، بوده و با به کار گیری علوم و فنون پخش پارچه و هم چنین شناسایی نیاز بازار داخلی، به توزیع انواع و اقسام پارچه ها می پردازند.

هر کدام از شرکت های پخش کننده انواع پارچه تریکو در سراسر کشور، به منظور جذب مشتریان بیشتر و فروش خوب محصولات؛ می کوشد تا بهترین و با کیفیت ترین پارچه های تولید شده را با مناسب ترین قیمت ممکن؛ به مشتریان عرضه کنند.

رمز موفقیت و ماندگاری این شرکت ها در طی سال های طولانی، همواره توجه به نیاز مشتریان و کیفیت محصولات عرضه شده و هم چنین استفاده از تجارب به دست آمده در طی سال ها؛ کار و فعالیت در این حوزه می باشد.

خریدار پارچه تریکو دورپنبه درجه یک

خریدار پارچه تریکو دورپنبه درجه یکخریداران پارچه تریکو دورپنبه درجه یک، معمولا افرادی هستند که علاوه بر زیبایی و شیک بودن پارچه ها و لباس ها؛ به کیفیت جنس پارچه اهمیت زیادی می دهند.

خریداران انواع پارچه ها؛ از جمله پارچه تریکو دورپنبه و پارچه ملانژ دورو می توانند به پارچه سرا های موجود در شهر های مختلف مراجعه کرده و پس از اطلاع جنس پارچه ها و هم جنین قیمت آن ها؛ اقدام به خرید پارچه های مورد نیاز خود کنند.

یکی از مواردی که در داشتن خریدی مطمئن و مناسب به خریداران پارچه کمک می کند؛ داشتن اطلاعات کافی از جنس و کیفیت انواع مختلف پارچه های تریکو دورپنبه است. این اطلاعات به خریدار کمک می کند تا قادر باشد پارچه تریکو دورپنبه درجه یک را به خوبی شناسایی کرده و انتخاب دقیق تری داشته باشد.

علاوه بر این، خریداران این محصولات؛ می توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی خرید و فروش پارچه، سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را دریافت نمایند.

بازار خرید انواع پارچه تریکو دورو و یکروپنبه

بازار خرید انواع پارچه تریکو دورو و یکروپنبهامروزه بازار خرید انواع پارچه های تریکو دورو پنبه و یک رو پنبه؛ بسیار پر رونق بوده و مورد استقبال مشتریان زیادی از سراسر شهر های مختلف کشور ایران قرار می گیرد.

بازار خرید این محصولات در شهر های مختلفی وجود دارد اما شهر های بزرگی چون تهران، اصفهان و شیراز و… دارای بازار های بسیار بزرگ تر و گسترده تری در زمینه خرید و فروش انواع و اقسام پارچه ها از جمله پارچه های مختلف دورو و یک رو پنبه تریکو هستند.

برای مثال بازار خرید انواع پارچه های تریکو اصل و مرغوب در بازار های مولوی و امیر کبیر در شهر تهران وجود دارند.

علاوه بر این؛ بازار محله عبدل آباد و پاساژ های مختلفی که در خیابان تجریش و خیابان گاندی وجود دارند به عرضه پارچه های متنوع به صورت خرده می پردازند و به عنوان بورس پارچه شناخته می شوند.

با این حال؛ برای اطلاع دقیق از بازار های خرید پارچه های تریکو مختلف، می توانید به سایت های اینترنتی معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه نمایید.

لیست قیمت انواع پارچه تریکو در بازار

لیست قیمت انواع پارچه تریکو در بازارقیمت انواع پارچه های تریکو در بازار به عوامل بسیار زیادی وابسته است.

در زیر به برخی از عواملی که در قیمت انواع پارچه های تریکو تاثیر گذار است، اشاره ای خواهیم داشت.

  • کیفیت پارچه : بدون شک مهم ترین عامل در تعیین قیمت یک محصول، کیفیت جنس آن و مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در تولید آن می باشد. پارچه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
  • شرکت و برند تولید کننده : معمولا پارچه های خارجی قیمت بالا تری نسبت به پارچه های ایرانی مشابه دارند. اگر به مراکز فروش پارچه خارجی و داخلی مراجعه کنید، این تفاوت قیمت را به وضوح خواهید دید.
  • روش خرید : به طور کلی روش خرید عمده و مستقیم، نسبت به خرید خرده و غیر مستقیم قیمت محصول را کاهش می دهد.

مشریانی که قصد خرید انواع پارچه های تریکو را دارند با یک گشت و گذار ساده در اینترنت می توانند از قیمت روز انواع پارچه، اطلاع پیدا کنند.

صادرات پارچه تریکو ایرانی به عراق و ترکیه

صادرات پارچه تریکو ایرانی به عراق و ترکیهعراق و ترکیه از جمله کشور هایی هستند که هر ساله، سهم بسیار زیادی از صادرات انواع پارچه های تریکو تولید شده در کشور ایران را به خود اختصاص می دهند.

همان طور که می دانید صادرات هر محصول به کشور های دیگر؛ نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت بالای کالای تولیدی می باشد.

بنا بر این، به علت کیفیت بالای پارچه های تریکو تولید شده در کشور ایران، این محصولات هنواره مورد توجه مشتریان خارجی قرار گرفته و این کشور ها از صادرات پارچه های ایرانی استقبال می کنند.

علاوه بر این، صادرات پارچه تریکو تولید سده در کاخانه های مختلف ایرانی، به کشور های هنسایه ای چون عراق و ترکیه؛ علاوه بر ارز آوری برای کشور و کمک به اقتصاد داخلی، در اشتغال زایی جوانان ایرانی بسیار موثر بوده است.

تمامی کارخانه های ایرانی که در زمینه تولید پارچه فعالیت می کنند باید کیفیت محصولات خود را تا حدی بالا ببرند که این محصولات ارزش صادرات داشته باشند.

راهنمای خرید حرفه ای انواع پارچه تریکو

راهنمای خرید حرفه ای انواع پارچه تریکوبرای داشتن یک خرید حرفه ای لازم است به نکاتی دقت داشته باشید که در ادامه؛ به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • ابتدا مشخص کنید که پارچه را به چه منظوری خریداری می کنید. گاهی برخی افراد؛ انقدر محو زیبایی طرح و رنگ پارچه می شوند که فراموش می کنند به کاربرد پارچه توجهی داشته باشند.
  • چروک شدن پارچه تریکو را در دستان خود آزمایش کنید. به این منظور؛ تکه ای از پارچه را در دست گرفته و آن را بفشارید تا مشخص شود که پارچه زود چروک می شود یا خیر.
  • دستمال مرطوبی را روی پارچه بکشید تا مطمئن شوید که حین شستشوی پارچه، رنگ آن از بین نخواهد رفت.
  • استحکام و مقاومت پارچه مورد نظر را با کشیدن آن به صورت ناگهانی و سریع از چند جهت مختلف، آزمایش کنید.

با رعایت نکات گفته شده می توانید بهترین و با کیفیت ترین مارچه ها خریداری نمایید.

خرید بدون واسطه انواع پارچه های تریکو

خرید بدون واسطه انواع پارچه های تریکوهمان طور که گفته شد؛ انواع پارچه های تریکو پس از تولید؛ به صورت های مختلف مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رسند.

یکی از روش های خرید پارچه که این روز ها با استقبال بسیار زیادی رو به رو گشته است، خرید بدون واسطه و به صورت مستقیم می باشد.

در خرید بدون واسطه پارچه ها، این محصولات به طور کاملا مستقیم و بدون حضور واسطه ها و دلالان، از تولید کنندگان و کارخانه های تولیدی به دست مشتریان و مصرف کنندگان پارچه ها می رسند.

خرید بی واسطه، علاوه بر راحتی مشتریان، با حذف واسطه ها به کاهش قیمت نهایی محصول کمک می کند.

امروزه برخی از سایت ها و فروشگاه های آنلاین؛ به فروش بدون واسطه انواع محصولات مختلف می پردازند که یکی از این محصولات پارچه های تریکو می باشند.

مشتریانی قصد خرید مستقیم و بدون واسطه پلرچه تریکو را دارند می توانند به مراکز پخش مستقیم پارچه و یا فروشگاه های آنلاین معتبری که در زمینه فروش مستقیم فعالیت دارند مراجعه نمایند.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ بهترین پارچه دوروپنبه | خرید پارچه ۱۰۰% پنبه اعلا

  1. Hey there! Someone in my Facebook group shared this site with us so I came to give it a look.
    I’m definitely loving the information. I’m bookmarking and will
    be tweeting this to my followers! Excellent blog and superb design.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت