تاجران پارچه تریکو طرحدار

تاجران پارچه تریکو طرحدار

اغلب تاجران پارچه، عموما تمایل زیادی به خرید پارچه تریکو طرحدار دارند. زیرا این نوع پارچه کارایی بسیاری داشته و از طیف متنوعی برخوردار است. از این رو سلایق مختلف، می توانند از آن استفاده کنند.

با توجه به اینکه نخ های مقاوم در تولید این پارچه به کار می رود، استحکام بالایی دارد. هم در داخل و هم خارج از کشور، تولید آن در سطح وسیعی انجام می شود. 

در رابطه با تاجران پارچه تریکو، در ادامه بحث می شود. 

تاجران پارچه تریکو طرحدار

معرفی پارچه تریکو طرحدار

معرفی پارچه تریکو طرحدار پارچه تریکو طرحدار، پارچه گردبافی است که دارای بافت های حلقوی و گرد در سطح خود می باشد. انواع مختلفی از نخ ها در تهیه این پارچه به کار گرفته می شوند که هر یک از جنس و استحکام خاصی برخوردار هستند. 

پارچه محبوب تریکو طرحدار بسته به نوع و تعداد نخ هایی که در ساختار آن به کار می رود انواع مختلفی دارد از جمله:

  • پارچه تریکو طرحدار دو نخ 
  • پارچه تریکو سه نخ
  • پارچه های لاکرا 
  • پارچه های جودون
  • پارچه های کشی
  • پارچه های ملانژ

پارچه تریکو قابلیت چاپ خوبی دارد. از این رو به کمک تجهیزات و امکانات مخصوص، انواع مختلفی از طرح ها را روی آنها پیاده می کنند تا طیف وسیعی از پارچه های طرحدار تولید شود. 

این پارچه ها، نرم و لطیف هستند. همچنین حالت کشسانی هم دارند. البته باید یادآور شد که بسته به نوع پارچه تریکو، ممکن است این پارامتر ها کمی متفاوت باشند. 

انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه را به کمک این نوع پارچه ها تولید می کنند. همچنین دوخت لباس های زمستانی، گرمکن ها، البسه های ورزشی به کمک این نوع پارچه انجام می شود. 

استحکام بالا، مقاومت در برابر تابش خورشید و حرارت و قابلیت کشسانی بالا از ویژگی های این پارچه می باشد. 

تولیدی پارچه تریکو طرحدار

تولیدی پارچه تریکو طرحدار تولیدی پارچه تریکو طرحدار، طیف متنوعی از این پارچه را تولید و به بازار عرضه می کند. همان طور که در بالا اشاره شد، از این پارچه برای تولید انواع لباس ها استفاده می شود، به همین خاطر تقاضا برای آن بسیار زیاد است.

صنعت نساجی، در سال های اخیر به موازات افزایش تقاضا، پیشرفت های قابل توجهی داشته است. تولید انواع مختلف این پارچه با طرح های متنوع از جمله این پیشرفت ها می باشد. 

با افزایش تعداد تولیدی های این پارچه در سطح کشور، زمینه اشتغال افراد زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شده است. از طرفی برخی از این پارچه ها برای صادرات انتخاب می شوند، که این امر نیز ارزآوری خوبی برای کشور به دنبال دارد. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت