تجارت پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

تجارت پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

تجارت پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب این پارچه در ایران با استقبال خوبی رو به رو است و کشورهای خارجی زیادی به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس متقاضی خرید این نوع پارچه می باشند. نوع صادراتی این پارچه از کیفیت بهتر، لطافت بیشتر، شفافیت و انعطاف پذیری بالاتری برخوردار است و در داخل کشور نیز طرفدار و خریداران بسیار زیادی دارد.

تجارت پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

ویژگی های ظاهری پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

ویژگی های ظاهری پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا در تولید پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا به دلیل بهره گیری از نخ های طبیعی و مصنوعی، این پارچه دارای ویژگی ها و خصوصیات بی نظیری می باشد که در زیر به اختصار به آن ها اشاره می شود:

  • خوش دوخت است و تن خور بسیار خوبی دارد.
  • رنگ آن ثابت است و در اثر شستشو تغییر رنگ نمی دهد.
  • لطیف و سبک است و هنگام پوشیدن بسیار راحت می باشد.
  • هنگام پوشیدن ایجاد حساسیت و خارش نمی کند.
  • چروک نمی شود و خاصیت اتو پذیری بالایی دارد.
  • پر کاربرد است و در دوخت انواع لباس ها به کار می رود.
  • خاصیت کشسانی بالایی دارد و برای هر اندامی قابل استفاده است.
  • مقاوم و بسیار با دوام است و تغییر فرم نمی دهد.

این نوع پارچه به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد، محبوبیت بسیاری در بین تولید کنندگان لباس و همچنین مصرف کنندگان این نوع پوشاک دارد. این پارچه به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از پارچه های صادراتی تراز اول ایران می باشد و سودآوری مناسبی برای تولید کنندگان و صادر کنندگان در بر دارد.

تولید کنندگان پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

تولید کنندگان پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا تولید کنندگان پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا با استفاده از نخ های مرغوب و دستگاه های تولید پارچه به روز و مدرن، این نوع پارچه را در متنوع ترین رنگ ها و با کیفیت ترین جنس به صورت انبوه تولید و در بازارهای سراسر کشور عرضه می کنند .

به دلیل قیمت مناسب آن در ایران  و خریداران فراوان در کشورهای دیگر سالانه حجم بالایی از این نوع پارچه را به بازارهای جهانی صادر می کنند. این تولید کنندگان در سراسر ایران نمایندگی های فعالی دارند که پارچه تولید شده را در قیمتی مناسب به خریداران عمده و جزئی ارائه می کنند.

این شرکت با بهره گیری از متخصصین با تجربه انواع پارچه های درجه یک را در قیمتی مناسب عرضه می کند. برای خرید عمده می توان با کارشناسان فروش شرکت مشاوره نمود و پس از کسب اطمینان از کیفیت و قیمت محصولات اقدام به خرید نمود. سایت شرکت نیز با ارائه لیست محصولات، قیمت آن ها و خصوصیات انواع پارچه در راستای کمک به خریداران می باشد که با استفاده از این خدمات با اطمینان بیشتری خرید نمایند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت