توزیع انواع پارچه دورو پنبه اعلا

توزیع انواع پارچه دورو پنبه اعلا

ما در این مقاله سعی داریم شما را برای خرید پارچه دورو پنبه با کیفیت راهنمایی کنیم. آنچه در ادامه مقاله با هم خواهیم خواند عبارتند از:
– آیا میدانید پارچه دورو پنبه اعلا چه ویژگی هایی دارد؟
– آیا دنبال پارچه پنبه ای با کیفیت هستید؟
– آیا میدانید در هنگام خرید پارچه دورو پنبه به چه نکاتی باید توجه کنید؟
– آیا مزایای پارچه دورو را میشناسید؟
– میدانید پارچه پنبه ای از چه موادی تشکیل شده است؟
– تا حالا به این فکر کرده اید که پارچه پنبه ای میتواند چه کاربردهای داشته باشد؟

پارچه دورو پنبه اعلا
با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا شما را برای خرید این پارچه راهنمایی کنیم و نکاتی را که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنید را خواهیم گفت پس این مقاله را از دست ندهید. برای تولید پارچه دورو پنبه اعلا از نخ های متفاوتی استفاده میکنند که با توجه به نوع نخ به کار رفته قیمت آن نیز متفاوت است. ما در اینجا به نخ هایی که در پارچه استفاده میشود اشاره خواهیم کرد؛ نخ پنبه اپن، نخ پنبه سوپر و در آخر میتوان به نخ پنبه شانه شده کامفور و کامپکت شده اشاره کرد. تمامی این نخ هایی که ذکر شد دارای کیفیت بسیار خوبی هستند، اما در اینجا باید گفت نخ کامپکت شده در میان سایر نخ ها از دوام و کیفیت بیشتری برخوردار است، پس اگر به دنبال بهترین کیفیت از پارچه دورو پنبه اعلا هستید مدل کامپکت شده را انتخاب کنید.
این پارچه دارای طرح ها و رنگ بندی بسیار گوناگون هستند که چشم هر خریداری را به خود جلب میکند. این پارچه در دسته بندی پارچه های پرفروش قرار دارد که طرح های مختلف این کالا در بازار موجود است؛ اما اگر میخواهید با قیمت ارزان تری پارچه دورو پنبه اعلا را دریافت کنید بهتر است به سراغ تولیدی ها و همچنین شرکت های پخش این پارچه اعلا بروید تا بدون واسطه با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار گیرد.

پارچه پنبه ای

پیشنهاد میشود برای دستیابی به بروزترین قیمت های این منسوج به سراغ وب سایت های فروش اینترنتی آن بروید تا بدون اتلاف وقت و ساعت ها انتظار در ترافیک این محصول را درب منزل خود دریافت کنید. معمولا سایت های اینترنتی و اپلیکشن های فروش آنلاین این محصول را با قیمت مناسب تری به فروش میرساند. همچنین تخفیف های بسیار خوبی به مناسب های مختلف در سایت ها گذاشته میشود که شما میتوانید از این تخفیف ها استفاده لازم را ببرید.
پارچه دورو پنبه اعلا از انواع پارچه های تریکو محسوب میشود که بسیار کاربردی است. این پارچه همانگونه که از اسمش مشخص است از الیاف طبیعی چون پنبه تشکیل شده است. جنس این پارچه دارای لطافت و نرمی قابل توجه است و در صنعت پوشاک استفاده های بسیار گوناگونی دارد از جمله: انواع شلوار، انواع بلوزهای دخترانه و پسرانه، انواع و اقسام مدل های ساپورت، دامن، مانتوهای زنانه، لباس های راحتی برای خواب، انواع شومیزهای مجلسی زنانه، تونیک ها، مایو و لباس های مخصوص شنا، یونیفرم، لباس های کار و…
پارچه دورو پنبه اعلا از پنبه تهیه شده و یکی از پارچه های مرغوب و پرطرفدار است. رنگ بندی این پارچه بسیار طیف گسترده ای اعم از رنگ های شاد و تیره دارد. این پارچه برای لباس های کودکان بسیار مناسب و قابل استفاده است، به دلیل بافت بسیار نرمی که دارد و هیچ گونه حساسیتی برای فرد ایجاد نمیکند. همچنین ظاهر پارچه دورو پنبه بسیار جذاب و شیک است، بافت این پارچه حالت کبریتی دارد که بسیار عامه پسند و محبوب است.

انواع پارچه پنبه ای دو رو

در انواع مدل های تیشرت و همچنین سوویشرت های مردانه با رنگ بندی متفاوت و گوناگون میتوان از پارچه دورو پنبه اعلا استفاده کرد. برای خرید این کالا میتوانید به صورت کیلویی و طاقه ای نیز اقدام به خرید این پارچه نماید. مراکز متعددی در سرتا سر کشور مشغول به تولید این پارچه هستند. تنوع پارچه دورو بسیار زیاد است اگر شما به پاساژهای خرید پارچه سر زده باشید، کاملا به این موضوع پی خواهید برد.
پارچه دورو پنبه اعلا به دلیل بافت و ضخامت بسیار خوبی که دارد برای انواع لباس های زمستانی و پاییزه مناسب است. برای تمامی مدل های سویشرت و گرمکن ها قابل استفاده است. برای لباس های نوزادان بهترین گزینه کاربردی است. به دلیل پوست حساس و ظریفی که نوزادان دارند باید از پارچه ای نرم و لطیف استفاده کنند تا باعث آلرژی و آسیب رساندن به پوست کودک نشود. همچنین این پارچه به هیچ عنوان باعث عرق سوز شدن نوزاد نمیشود. پارچه دورو پنبه اعلا که در دسته بندی پارچه تریکو قرار دارد از انواع نخ های متفاوت بهره گرفته شده که علاوه بر جنس پارچه بافت آن نیز کاملا متفاوت بوده است. مواد اولیه متفاوتی که در این پارچه به کار رفته است، باعث شده که در قیمت پارچه نیز اثرگذار باشد. برای خرید پارچه دقت کافی را نسبت به جنس پارچه و اصل بودن کیفیت آن داشته باشید.

پارچه پنبه ای دو رو اعلا

پارچه دورو پنبه اعلا مدل های متفاوتی دارد که در بین مدل های موجود آن طرح خشتی ریز بسیار محبوب و شناخته شده است. علاوه بر ظاهر شیک پارچه، بافت آن دارای کیفیت بسیار فوق العاده است. در حال حاضر فروش های اینترنتی بسیار طرفدار دارد و یکی از بهترین روش ها برای خرید این پارچه استفاده از وب سایت های اینترنتی است. در فروشگاه های اینترنتی انواع مدل و طرح های پارچه قابل دسترس و خریداری است، که شما خیلی آسان با یک جست و جو به انواع رنگ بندی ها و طرح های این پارچه دسترسی پیدا خواهید کرد. همچنین از مزایای خرید اینترنتی این است که دیگر نیازی نیست در ترافیک های سنگین ساعت ها منتظر بمانید یا وقت خود را هدر دهید تا فروشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید و امکان دارد رنگ و مدل انتخابی شما را نداشته باشد.
پس پیشنهاد میشود به سایت ها آنلاین مراجعه و از بروزترین قیمت های این منسوج اطلاع و آگاهی لازم را کسب کنید و مطابق با سلیقه خود طرح و رنگ مورد نظر پارچه خود را خریداری کنید. یکی از بهترین روش های خرید پارچه دورو پنبه اعلا خرید به صورت عمده است که بدون واسطه در اختیار خریدار قرار گرفته و کاملا به صرفه است.
عوامل زیادی در قیمت پارچه اثر میگذارد که البته مرغوبیت و کیفیت پارچه بی تاثیر نیست. به طور کلی قیمت پارچه های داخلی و خارجی کاملا با هم تفاوت دارد و قیمت پارچه های تولید خارجی نسبت به تولیدات داخل گران تر هستند. سالانه تعداد زیادی از انواع این پارچه به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند، به کشورهای همسایه مانند ترکیه صادر و عرضه میشود که همین عامل باعث رشد و پیشرفت صنعت نساجی در داخل کشور میشود.

نکاتی در تعیین کیفیت پارچه دورو پنبه

نکاتی در تعیین کیفیت پارچه دورو پنبه

برای تشخیص کیفیت پارچه دورو پنبه اعلا اول از همه جنس پارچه را در نظر میگیریم که آیا از کیفیت لازم برخوردار است یا خیر، برای این کار پارچه را بین انگشتان خود قرار میدهیم تا اطمینان لازم را جهت اصل بودن پارچه کسب کنیم؛ در واقع با این کار متوجه این موضوع میشویم که آیا پارچه انتخابی نرم و لطیف است یا خیر. پارچه ها معمولا از الیاف طبیعی و مصنوعی تهیه شده اند و ما در واقع قصد داریم که پارچه دورو پنبه اعلا را تشخیص بدهیم. بنابراین همانگونه که گفته شده پارچه دورو از الیاف ۱۰۰% پنبه و طبیعی تولید شده است. یکی از راه های بسیار مناسب برای تشخیص این پارچه توجه به ظاهر آن است که پارچه های پنبه ای کاملا مات هستند. همچنین به راحتی چروک نشده و دوام بسیار خوبی دارد. یکی از شایع ترین روش های تشخیص پارچه پنبه ای از سایر پارچه ها سوزاندن تکه نخی از پارچه است. هنگام سوخت پارچه بوی حاصل از سوختگی و تغییر ظاهر پارچه میتواند به خوبی این موضوع را برای شما روشن کند که پارچه پنبه ای یا خیر.

پارچه جنس پنبه چه مشخصاتی دارد

پارچه جنس پنبه چه مشخصاتی دارد

تقریبا نصف بیشتر پوشاک ها از پنبه تشکیل شده اند. در تولید انواع تیشرت، شلوارها، لباس های حمام، حوله و همچنین پادری حمام از این نوع پارچه استفاده میکنند. کارایی این پارچه بسیار گسترده است، علاوه بر صنعت پوشک در بسیاری از موارد دیگر از جمله پتو و ملحفه قابلیت استفاده را دارد. بسیاری از تولیدی ها برای تولید انواع پارچه پرده، تزیینات دیوار و سایر دکوراسیون داخلی از پارچه پنبه استفاده میکنند؛ همچنین به دلیل قدرت جذب خوبی که این پارچه دارد، در وسایل پزشکی نیز پارچه پنبه بسیار پرکاربرد است.
برای لباس های اداری و رسمی نیز این پارچه گزینه بسیار خوبی میتواند باشد. بنابراین در تولید انواع لباس هایی از جمله لباس های مجلسی زنانه بسیار قابل استفاده است. از پارچه پنبه برای نوزادان و کودکان که پوست بسیار حساسی دارند، بسیار مناسب است. پارچه پنبه برای خنک نگه داشتن بدن در فصل های تابستان و بهار بسیار استفاده میشود، میتواند بدن شما را از گرما حفظ کند. جنس پارچه پنبه براق است، در مقابل نور خورشید مقاوم است، اما این نکته را به خاطر داشته باشید که قرارگیری بیش از حد پارچه پنبه ای در مقابل آفتاب باعث آسیب رساندن و تغییر رنگ آن میشود.
سعی کنید برای شست و شوی پارچه پنبه ای از ماشین استفاده نکنید و پارچه را در آب گرم به مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید و با دقت آن را بشوید و برای خشک شدن در مقابل آب قرار دهید. پارچه های پنبه ای ویژگی های خوب بسیاری دارد که در اینجا به مواردی از آن اشاره خواهیم کرد؛ پارچه پنبه ای به راحتی چروک نمیشود، جنس پارچه بسیار خنک و سبک است، برای پوست هیچ الرژی ایجاد نمیکند، هوا به آسانی از پارچه عبور میکند. البته باید این نکته را گفت که لباس های پنبه ای با ضخامت بالاتری نیز وجود دارد که برای فصل گرم بسیار مناسب است و باعث حساسیت نمیشود، اما بر خلاف پارچه پنبه ای که برای فصل تابستان بسیار مناسب است و به راحتی گلوله نمیشود، این نوع پارچه خیلی راحت چروک شده و وادادگی زیادی دارد.

موارد استفاده از پارچه پنبه ای

موارد استفاده از پارچه پنبه ای

پارچه پنبه طرفداران زیادی دارد و به پوست انسان هیچگونه آسیب و زیانی نمیرساند، در هنگام فصل تابستان بدن انسان را گرم نگه میدارند و باعث عبور و مرور هوا و همچنین تنفس بدن میشود و در فصل زمستان نوع ضخیم این پارچه پنبه وجود دارد که دارای ضخامت بسیار خوبی است و بدن شما را گرم نگه میدارد. در هنگام خرید پارچه پنبه دقت کنید که این پارچه امکان آبرفتگی دارد و ممکن است بعد از شست و شو اولیه کمی آب برود و پارچه کوتاه تر شود. بنابرین از پارچه پنبه ای در انوع لباس ها از جمله تیشرت های زنانه و مردانه، شلوارهای جین، لباس های کار، لباس های رسمی و همچنین انواع لباس های مجلسی بسیار پرکارد است. همچنین در انواع حوله و پادری حمام و همچنین وسایل خانه مانند پتو و لحاف قابل استفاده است.

تولیدکنندگان ایرانی پارچه دورو پنبه اعلا

تولیدکنندگان ایرانی پارچه دورو پنبه اعلا

پارچه دورو پنبه اعلا توسط ماشین الات پیشرفته و دستگاه های گردباف دورو دوخته و روانه بازار میشود. کیفیت این پارچه بسیار بالا است و در دسته بندی لباس های زمستانی قرار میگیرد. ضخامت پارچه دورو پنبه اعلا باعث شده بدن را به خوبی گرم نگه دارد.افراد متخصص و کارآمد با بهترین برند در کارخانجات داخلی کشور تولید و به کشورهای دیگر نیز عرضه میکند. این منسوج با بهترین مواد اولیه و همچنین قیمت بسیار مناسب در حال تولید است که به تمامی نقاط داخل کشور ارسال میشود. شما این امکان را دارید که این کالا را هم به صورت حضوری از فروشگاه های واقع شده در سطح شهر خود خریداری کنید و هم به طریق خرید انلاین از تولیدی درب منزل خود دریافت کنید.
انواع طرح ها و رنگ بندی های این پارچه برای شما عزیزان موجود است. خیلی راحت شما میتوانید برای دستیابی به پارچه دورو پنبه اعلا به سایت های انلاین سر بزنید و پارچه انتخابی خود را سرچ کنید.

لینک کوتاه:

7 فکر در مورد “ توزیع انواع پارچه دورو پنبه اعلا

  1. کاظمی گفت:

    برای تولید پارچه دورو پنبه اعلا از نخ های متفاوتی استفاده میکنند که با توجه به نوع نخ به کار رفته قیمت آن نیز متفاوت است.

  2. هاشم محمدی گفت:

    پارچه پنبه طرفداران زیادی دارد و به پوست انسان هیچگونه آسیب و زیانی نمیرساند، در هنگام فصل تابستان بدن انسان را گرم نگه میدارند و باعث عبور و مرور هوا و همچنین تنفس بدن میشود

  3. لیلا صادقی گفت:

    پارچه دورو پنبه اعلا توسط ماشین الات پیشرفته و دستگاه های گردباف دورو دوخته و روانه بازار میشود. کیفیت این پارچه بسیار بالا است و در دسته بندی لباس های زمستانی قرار میگیرد

  4. خلیلی گفت:

    همچنین به دلیل قدرت جذب خوبی که این پارچه دارد، در وسایل پزشکی نیز پارچه پنبه بسیار پرکاربرد است.
    برای لباس های اداری و رسمی نیز این پارچه گزینه بسیار خوبی میتواند باشد

  5. واوانی گفت:

    بنابراین همانگونه که گفته شده پارچه دورو از الیاف ۱۰۰% پنبه و طبیعی تولید شده است. یکی از راه های بسیار مناسب برای تشخیص این پارچه توجه به ظاهر آن است که پارچه های پنبه ای کاملا مات هستند

  6. واثقی گفت:

    برای خرید این کالا میتوانید به صورت کیلویی و طاقه ای نیز اقدام به خرید این پارچه نماید. مراکز متعددی در سرتا سر کشور مشغول به تولید این پارچه هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت