توزیع انواع پارچه کشباف فلامنت

توزیع انواع پارچه کشباف فلامنت

همانگونه که از نام پارچه کشباف مشخص است، ساختار اصلی آن را کش تشکیل داده است که با استفاده از نخ ترکیب شده و به صورت تار و پودی بافته می شود. این محصول یکی از محبوب ترین پارچه هایی است که برای دوخت لباس های زمستانی از آن استفاده می شود. این روزها فروش و توزیع پارچه کشباف فلامنت در بازار کشورمان رونق بسیار زیادی دارد، زیرا این پارچه به عنوان مواد اولیه برای تولید بسیاری از لباس ها به کار می رود.

توزیع انواع پارچه کشباف فلامنت

روش صحیح شستن پارچه کشباف چگونه است؟

روش صحیح شستن پارچه کشباف چگونه است؟ یکی از پرکاربردترین پارچه هایی که این روزها از آن در ساختار اصلی بسیاری از لباس ها بهره گرفته می شود، پارچه کشباف می باشد و بسیاری از لباس های زنانه، مردانه، بچگانه، لباس زیر و حتی جوراب های مختلف توسط این پارچه تولید می شوند.

و اما یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید این است که روش صحیح شستشوی پارچه کشباف چگونه است؟
در پاسخ باید به این نکته اشاره کنیم که به صورت کلی این پارچه را می توان با دست و یا ماشین لباسشویی شسته و تمیز نمود؛ در روش اول باید این پارچه را درون آب ولرم قرار داده و بر روی آن مقداری پودر دستی ملایم ریخته و به آرامی آن را شستشو داده و سپس آبکشی نمایید.
و اما به سبب اینکه این پارچه از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد، شما می توانید با خیال راحت آن را درون ماشین لباسشویی قرار داده و با استفاده از پودر شستشوی استاندارد شسته و تمیز نمایید.

مرکز پخش پارچه کشباف مردانه

مرکز پخش پارچه کشباف مردانه مجموعه اینترنتی که درحال حاضر مشاهده می کنید یکی از بزرگترین مراکز عرضه و پخش پارچه کشباف مردانه در ایران می باشد و این محصول را با قیمت مناسب و به صورت عمده در اختیار بسیاری از مراکز تولیدی لباس مردانه قرار می دهد.

یکی از نکته های جالب توجهی که در مورد این پارچه وجود دارد این است که اگر میزان کش در آن بیشتر باشد، معمولاً برای دوخت آستین، یقه و پایین لباس از آن بهره گرفته می شود و اگر میزان نخ در ساختار آن بیشتر باشد، از آن برای تولید انواع لباس زیر و عرق گیر استفاده می شود.
تحقیقات و بررسی ها نشان دهنده این است که لباس هایی که با این پارچه ها دوخته می شود از بروز قارچ و حساسیت های پوستی جلوگیری به عمل می آورد و کاملاً عرق و رطوبت بدن را به خود جذب کرده و به این صورت از به وجود آمدن انواع بیماری ها و مشکلات پوستی در جسم انسان جلوگیری می نماید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت