توزیع عمده پارچه ویسکوز لاکرا دار

توزیع عمده پارچه ویسکوز لاکرا دار

در این محتوا سعی داریم موارد زیر را بررسی کنیم:
– توزیع عمده پارچه ویسکوز لاکرا دار.
– بررسی اجمالی درباره پارچه ویسکوز.
– خصوصیات بهترین نوع پارچه ویسکوز لاکرا دار.
– انواع طرح های پارچه ویسکوز.
– فروش ویژه پارچه ویسکوز لاکرا دار.

توزیع عمده پارچه ویسکوز لاکرا دار

توزیع عمده پارچه ویسکوز لاکرا دار در بازار با استقبال فراوان مشتری ها قرار گرفته و به همین دلیل این تولیدی ها این محصولات را به صورت عمده به فروش میرسانند. برای تولید این محصول از ماشین آلات مدرن و پیشرفته و همچنین نیروی کار متخصص استفاده شده است. تا همواره بتوانیم رضایت شما مشتریان عزیز را دارا باشیم.
پارچه ویسکوز لاکرا دار، یکی از بهترین نوع پارچه های عرضه شده در بازار است. این پارچه از انواع پارچه های پنبه ای محسوب میشود که جزو پرکاربرد ترین ها نیز هست. این کالا با داشتن ویژگی های مثبتی که دارد توجه بسیاری را به خود جلب کرده است اما به دلیل استحکام نه چندان بالایی که دارد در تولید محصولات زیر به کار میرود:
– لباس های زنانه و مردانه.
– ملحفه.
– ست نیم تنه و لگ ورزشی.
– بلوز.
– کت شلوار.
– تیشرت و پیراهن.
– روسری.
– پرده وغیره.

توزیع عمده پارچه ویسکوز لاکرا دار

این پارچه ها با توجه به کیفیتی که دارند نمونه های متنوعی نیز دارند، که از نظر کیفیت و قیمت با هم متفاوت اند. به همین سبب این تولیدی توانسته زمینه انتخاب گستره مشتریان را فراهم کند تا بتوانند با توجه به نیازشان در شهرهای مختلف اقدام به خرید کنند.
تا اینجا فهمیدیم که پارچه لاکرا، از میزان فروش بالایی برخوردار است با این اوصاف اگر قصد خرید برای انجام تولیدات و یا فروش آن را دارید بهترین مکان، مرکز فروش پارچه اعلا است، که معتبر بوده و علاوه بر پارچه های ویسکوز و انواع آن، سایر پارچه های باکیفیت و پر کاربرد را نیز دارد.

توزیع عمده پارچه ویسکوز لاکرا دار
عرضه پارچه ویسکوز به صورت عمده صورت میگیرد. توزیع عمده پارچه ویسکوز لاکرا دار، از جمله روش هایی است که این تولیدی برای سهولت خرید شما مشتریان عزیز در نظر گرفته و همانطور که میدانید توزیع عمده پارچه ویسکوز لاکرا دار، مزیت های بسیاری دارد. از جمله چشم گیر ترین آنها این است که شما با خرید عمده میتوانید این محصول را با قیمت مناسب تری تهیه کنید.
از دیگر راه های توزیع عمده پارچه ویسکوز لاکرا دار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
توزیع و فروش از طریق سایت های معتبر به صورت اینترنتی و غیر حضوری همراه با مشاوره رایگان برای خریدی آسان و رضایت مند، خرید به صورت حضوری از طریق مراکز معتبر.

بررسی اجمالی درباره پارچه ویسکوز

بررسی اجمالی درباره پارچه ویسکوز

پارچه ویسکوز لاکرا دار، یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها در تولید پوشاک است. این پارچه محصولی است که از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی تولید میشود، که از نظر کیفیت و موارد استفاده انواع و مدل های مختلف و متفاوتی دارد.در تولید پارچه لاکرا دار، از نخ لاکرا استفاده شده که مقاومت و کش سانی آن را افزایش میدهد.
بکار گیری نخ لاکرا در تولید این محصول باعث شده که رنگ پذیری بیشتری نسبت به سایرین داشته باشد. همچنین به دلیل کیفیت و جنس بکار رفته در آن، شست و شوی آن نیز آسان تر است. علاوه بر نخ لاکرا، از نخ های پنبه ای نیز در تولید پارچه ویسکوز استفاده میشود.
با بکار گیری نخ پنبه ای در پارچه، علاوه بر این که بافتی نرم و لطیف به آن میدهد سبب میگردد تا این محصول سازگاری بیشتری با پوست بدن داشته باشد و از ایجاد حساسیت نیز جلوگیری میکند. ترکیب نخ لاکرا و نخ پنبه ای در پارچه ویسکوز موجب شده تا این کالا نوعی عایق به شمار آید به این صورت که در فصل تابستان باعث خروج گرما از بدن شود.
به همین دلیل است که از این پارچه برای تولید شلوارها و تیشرت های زنانه و مردانه، لباس های راحتی در‌ منزل، روسری و از مدل های ضخیم تر برای تولید مانتو استفاده میکنند. البته این موضوع به این معنا نیست که پارچه های ویسکوز تنها در فصل تابستان توزیع و استفاده میشود بلکه توزیع عمده پارچه ویسکوز لاکرا دار، در تمامی فصول انجام میشود و برای هر سنی از کودک و نوجوان تا بزرگسالان مناسب است و همچنین برای لباس های زمستانی نیز استفاده میشود.
در تولید این پارچه ها از ماشین آلات مدرن و نیروهای آموزش دیده استفاده میشود تا همواره بتوانند رضایت مشتریان را به همراه داشته باشند. توزیع عمده پارچه ویسکوز لاکرا دار از جمله روش های عرضه این محصول است.

خصوصیات بهترین نوع پارچه ویسکوز لاکرا دار

خصوصیات بهترین نوع پارچه ویسکوز لاکرا دار

الیاف به کار رفته در ویسکوز، پایه ای گیاهی و طبیعی دارد، یعنی از طبیعت گرفته شده اند و منشأ آنها از سلولز است. ریون نامی است که برای الیاف ویسکوز در نظر گرفته اند. در تولید الیاف آن همچون کاغذ، از چوب درختان استفاده میشود به این صورت که آنها را خمیر کرده سپس به صورت الیاف مصنوعی در می آورند.
برخی آن را پارچه ابریشم مصنوعی نیز مینامند. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که اگر در آن از الیاف طبیعی و گیاهی استفاده شده، چرا به آن الیاف مصنوعی میگویند؟ دلیل آن هم این است که به صورت طبیعی در طبیعت یافت نمیشود و با روش های خاصی آن را تغییر و تولید میکنند.
از جمله خصوصیاتی که پارچه های ریون یا همان ویسکوز دارند، میتوان به میزان جذب آب، الاستیسیته بودن و همچنین استحکام و مقاومت کششی آن اشاره کرد. الاستیسیته بودن، میزان تغییر شکل موقت در ماده را گویند یعنی اگر پارچه تا اندازه ای مورد کشش قرار بگیرد تغییر حالت نمیدهد. اما اگر میزان کشش از میزان الاستیسیته بودن پارچه بیشتر شود دچار تغییر شکل دائمی میشود.

خصوصیات بهترین نوع پارچه ویسکوز لاکرا دار
در پارچه های ویسکوز لاکرا دار، شما میتوانید تا پنج برابر تغییر شکل موقت ایجاد کنید بدون این که به صورت دائمی تغییر شکل دهند. از این جهت این محصولات خاصیت کش سانی مناسبی دارند و در تولید لباس هایی که به کشش نیاز دارند استفاده میشوند. از مزیت های دیگر منسوج لاکرا دار، میتوان به تنفسی بودن آن اشاره کرد یعنی این پارچه به راحتی بخار را از خود عبور میدهد به همین سبب برای گرمای تابستان بسیار مناسب واقع میشود. همچنین این محصول در اثر مالش دچار خاصیت الکتریسیته نمیشود از طرفی به دلیل خوش دوخت بودن آن مورد توجه خیاطان بسیاری قرار میگیرد.
از دیگر ویژگی های این محصول میتوان سبکی، نرمی و لطافت آن را نام برد. به همین سبب در تولید لباس های راحتی خانه از این پارچه استفاده میشود. همانطور که قبل تر گفتیم این نوع از پارچه خاصیت رنگ پذیری بسزایی دارد در نتیجه در طرح های مختلف با رنگ بندی های متنوعی تولید و توزیع میشود. این کالا از خاصیت جذب بالای برخوردار است و به راحتی رطوبت و عرق را جذب میکند.

 انواع طرح های پارچه ویسکوز
انواع طرح های پارچه ویسکوز

همانگونه که میدانید پایه اصلی هر لباسی پارچه است و پارچه ها آنقدر طیف وسیعی دارند که به کمک آنها میتوانیم هر لباسی را با هر سلیقه ای طراحی و تولید کنیم. لباس ها میتوانند بازگو کننده درون شما باشند. در این میان افراد سلیقه های گوناگونی دارند تعدادی پارچه های ساده و بی آلایش را میپسند اند، عده ای دیگر پارچه های طرح دار و شلوغ نظرشان را جلب میکند. بیهوده نیست که لباس ها در طرح ها و رنگ های متفاوت عرضه و تولید میشوند. در ادامه بعضی از انواع طرح های پارچه ویسکوز را مورد بررسی قرار میدهیم.

پارچه تریکو عروسکی: یکی از انواع محصولات ویسکوز است که گاها در بازار دیده میشود. طرح های عروسکی و شاد، برای تولید لباس مورد استفاده قرار میگیرند. این محصول بیشتر نظر کسانی را جلب میکند که پارچه های طرح دار را به ساده ترجیح میدهند. از مصارف آن میتوان به این موارد اشاره کرد: تولید لباس زیر و راحتی، لباس نوزاد و بچه گانه. یکی از روش های خرید این کالا به صورت پستی است که مقرون به صرفه و راحت است.

 انواع طرح های پارچه ویسکوز

پارچه تریکو طرح دار: بافت این محصول به صورت بافته شده و کشی است از این رو ‌میتواند برای انواع البسه با طرح ها و مصارف مختلف استفاده شود. چرا که سایز به خصوصی ندارد و به اصطلاح به آن فری سایز هم میگویند. رنگ و نقش های زیبایی که در این محصول به کار رفته، تنوع طرح را افزایش میدهد به همین علت است که جزء محبوب ترین ها به شمار می آید.

ریون طرحدار: یکی از انواع مختلف پارچه که رنگ بندی متنوعی دارد و همچنین در مدل های مختلف نیز عرضه میشود ویسکوز ریون است. استحکام ریون دو برابر HWM ها است. این منسوج در برابر چروک مقاوم است و رنگ پذیری خوبی نیز دارد. قیمت آن هم با توجه به عوامل مختلف متفاوت است، عواملی که در قیمت آن نقش دارند: شرکت تولید کننده، طرح و مدل، کیفیت و جنس و غیره است.

فروش ویژه پارچه ویسکوز لاکرا دار

فروش ویژه پارچه ویسکوز لاکرا دار

فروش ویژه پارچه لاکرا دار، شرایط خاصی را برای مشتریان در نظر گرفته است به همین دلیل فروش پارچه ویسکوز استقبال مشتریان را به همراه داشته است. چرا که شرکت های تولیدی این محصول را به صورت عمده عرضه میکنند. این کالا با توجه به کارایی که دارد در نمونه های متفاوتی عرضه و تولید میشود و همچنین قیمت متفاوتی را هم در بر دارد، با این وجود شاهد عمده فروشی آن در سراسر ایران هستیم.
این امر میتواند علاوه بر رفع نیاز های بازار، تولید کنندگان را برای رفع نیازهای بازار کمک کند. توزیع عمده پارچه ویسکوز لاکرا دار، به روش های مختلفی در سطح کشور دیده میشود. از جمله آنها میتوان فروش اینترنتی، سنتی، ویژه و مستقیم را نام برد.
توزیع عمده باعث میشود نرخ محصول کاهش پیدا کند و روند معاملات را سرعت میدهد. سایت های معتبر در روش های اینترنتی و مراکز و نمایندگی ها در زمینه سنتی حرف اول را میزنند. شرکت های پخش پارچه در سطح کشور فعالیت های گسترده ای انجام میدهند.
بیشتر معاملات آنها به صورت عمده است. این محصولات برای این که در بازار به دست مشتری برسند در شرکت های پخش که خود تولید کنندگان آنها را ایجاد میکنند خرید و فروش میشوند. در این شرکت ها این محصولات به صورت توپی و کیلویی عرضه میشوند و قیمت خاص خود را دارند. قیمت پارچه های کیلویی از توپی مناسب تر است چرا که هزینه بسته بندی را نمیدهند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت