توزیع مستقیم پارچه پنبه یکرو

توزیع مستقیم پارچه پنبه یکرو

برای درک کیفیت پارچه پنبه یکرو باید به نخهای استفاده شده در بافت آن توجه کنید. نخ های استفاده شده در بافتن یک تکه پارچه نخی همانطور که از نامش پیداست از پنبه است اما از این نخ ها در کیفیت های مختلفی استفاده می شود .یک تکه پارچه نخی از الیاف و نخ های پنبه ای تولید می شود و دیگر نخ وجود ندارد . از این رو شرکت ما توزیع مستقیم پارچه پنبه یکرو را بر عهده دارد و این محصول را با قیمت خوبی روانه بازار می کند.

توزیع مستقیم پارچه پنبه یکرو

همه چیز درباره پارچه پنبه لاکرا

همه چیز درباره پارچه پنبه لاکرا در مورد ویژگی های این محصول باید بگویم که این پارچه از ۱۰۰٪ نخ پنبه ساخته شده است. این محصول به دلیل استفاده از پارچه پنبه لاکرا در آن ، ویژگی های منحصر به فردی به پارچه می بخشد. این پارچه به دلیل استفاده از نخ پنبه ای ، منافذ یا سوراخ های کوچک است که هوا از طریق آنها در تابستان حرکت می کند و باعث ایجاد گرما در تابستان نمی شود.

در زمستان به دلیل وجود هوا در این محفظه ها و پارچه این محصول ، وضعیت عایق حرارتی ایجاد می شود و باعث گرما در زمستان می شود. این ویژگی باعث می شود این پارچه در تمام فصول سال منحصر به فرد باشد. از پنبه مانند نخ پنبه ای در بافت این محصول استفاده شده است. از آنجا که این محصول روی دستگاههای بافندگی دوتایی تولید می شود ، به همین دلیل است که به این محصول پنبه مضاعف گفته می شود.

این پارچه از پارچه نخی ضخیم ساخته شده و بیشتر برای زمستان استفاده می شود. این محصول از بافت نخ پنبه ای ساخته شده و ۱۰۰٪ پنبه ای است. اگر به بافت این پارچه توجه کنید ، لوزی به شکل لوزی است و یک برآمدگی لوزی شکل و یک فرورفتگی وجود دارد. این فرم از پارچه با روش تولید تولید می شود و معمولاً با دستگاه دوبافی بافته می شود.

این محصول به دلیل استفاده از پنبه در بافت آن و سوزن روی سطح آن ، در ماه های تابستان هوای خنک و حس خوشایندی را به کاربر می بخشد. پارچه جودون نخی برای فصل تابستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. البته در تمام فصول سال برای مناطق گرمسیری کشور استفاده می شود. این پارچه جودون پلی استر نخی از دو نخ پلی استر و پنبه ساخته شده است و از پارچه پنبه جودون ارزان تر است.

به دلیل استفاده از نخ پلی استر و نخ ، این منسوجات هنوز هم خنکی خود را حفظ می کنند ، اما به خنکی جودوی پنبه نمی رسند. پارچه جودون توسط دستگاه دایره بافی از پلی استر پنبه ای جودون مانند ساخته شده است. به روشی خاص ، به بافت پارچه ای شکل لوزی برجسته و فرو رفته می بخشد. این محصول برای تی شرت های مردانه قابل استفاده است.

اگر به سطح پارچه پلی استر پنبه جودون توجه کنید ، درخشش کمی در بافت این محصول مشاهده می کنید که ناشی از استفاده از نخ پلی استر است. مواردی که در بالا ذکر کردم مشخصات انواع پارچه های بافتنی نخی است که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. البته شایان ذکر است که در گروه پارچه های بافتنی پنبه ای نمونه های دیگری نیز وجود دارد ، اما مدل هایی که در بالا ذکر کردم ، پر کاربردترین و معروف ترین این مدل ها هستند.

صادرات عمده پارچه پنبه یکرو

صادرات عمده پارچه پنبه یکرو شرکت تولیدی ما در زمینه صادرات پارچه پنبه یکرو فعالیت دارد و این کالا را با ضمانت کیفیت به کشورهای دیگر آسیایی و اروپایی صادر می کند به طوری که قیمت خوبی داشته و مشتریان بسیاری را نیز جذب خود می کند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت