توزیع مستقیم پارچه گردباف طرحدار

توزیع مستقیم پارچه گردباف طرحدار

یکی از انواع پارچه هایی که این روزها در کارخانجات و مراکز تولیدی کشورمان به وفور مورد استفاده قرار گرفته و توسط آن محصولات مختلفی تولید می شوند، پارچه گردباف می باشد که از نظر طرح و رنگ دارای تنوع بسیار زیادی است. سایت اینترنتی ما یکی از بزرگترین شرکت های توزیع پارچه گردباف در ایران می باشد و نمونه های ساده و طرحدار این محصول را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب به مراکز تولیدی لباس ارائه می نماید.

توزیع مستقیم پارچه گردباف طرحدار

بررسی کیفیت نخ بافته شده پارچه گردباف

بررسی کیفیت نخ بافته شده پارچه گردباف به طور کلی پارچه هایی که این روزها از آنها برای تولید انواع لباس و ملحفه بهره گرفته می شود، به صورت تار و پودی بافته می شوند، اما نوع دیگری نیز از این پارچه ها وجود دارد که تنها پود دارند و به این پارچه ها گردباف گفته می شود.
البته ذکر این نکته ضروری است که برخی از پارچه های گردباف نیز به روش تار و پودی بافته می شوند، اما تفاوت اصلی که میان آنها با سایر پارچه ها وجود دارد دستگاهی است که برای بافت آن استفاده می شود. این دستگاه به شکل گرد بوده و پارچه ها را نیز به صورت گرد بافته و ارائه می دهد؛ این پارچه ها به صورت تریکو و کشباف در بازار وجود دارند و معمولاً از آنها برای تولید لباس زیر و لباس های راحتی استفاده می نمایند.

نخ هایی که برای تولید این پارچه مورد استفاده قرار می گیرند، از الیاف مصنوعی و طبیعی می باشند و کیفیت بسیار عالی و بی نظیری دارند؛ جنس الیاف مصنوعی به کار رفته در آنها از نخ لاکرا و الیاف طبیعی آن از نخ پنبه می باشند که هر کدام از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشند و به خصوص در برابر نور خورشید و حرارت، مقاومت بالایی دارند.

مرکز فروش پارچه گردباف کشی

مرکز فروش پارچه گردباف کشی این روزها فروش پارچه گردباف در مراکز ارائه دهنده انواع پارچه در کشورمان گرما و رونق بسیار زیادی دارد و تولید کنندگان لباس های زیر و زنانه، از این محصول برای دوخت انواع و اقسام لباس های مورد نظر خود استفاده می نمایند.
الیاف طبیعی به کار رفته در این نوع پارچه ها، باعث به وجود آمدن نرمی و لطافت بسیار زیادی در ساختار آن شده و در اثر شستشو زیبایی و انسجام خود را از دست نمی دهد و همین امر سبب شده است که برخی از شرکت های تولید کننده کالای خواب، برای تشک ها و بالش های خود از این پارچه استفاده نموده و از تمامی مواهب موجود در آن برخوردار شوند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت