توزیع کننده پارچه دورس گلکسی

توزیع کننده پارچه دورس گلکسی

پارچه دورس گلکسی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات می باشد که مطابق جدید ترین دانش روز دنیا ساخته شده است و قابلیت و کارایی بسیار بالایی دارد. این پارچه توسط توزیع کننده آنلاین در کشور به فروش می رسد. توزیع کننده پارچه دورس گلکسی وب سایت اینترنتی طراحی نموده است که بهترین محصولات را به صورت مستقیم با قیمت های مناسب و استثنایی عرضه می کند تا مشتریان از مزایای این کالای بی نظیر بهره مند شوند.

توزیع کننده پارچه دورس گلکسی

ویژگی های پارچه دورس گلکسی کشی درجه یک

ویژگی های پارچه دورس گلکسی کشی درجه یک یکی از مهم ترین صنایع کشور صنعت تولید پارچه است که بسیار پر رونق و گسترش یافته است. در این صنعت پارچه هایی با جنس ها و طرح های مختلفی تولید می شود که هر نوع قابلیت های خاص خود را دارد.

یکی از بهترین انواع این محصول پارچه دورس گلکسی کشی است که از بهترین و مقاوم ترین نخ ها توسط مهندسان طراحی و با استفاده از دستگاه های صنعتی پیشرفته تولید می شود. این محصول دارای ویژگی ها و مشخصات مهمی است که به شرح زیر می باشند….

  1. پارچه دورس کشی بسیار بادوام و مقاوم است و به هیچ عنوان دچار پارگی و سایش نمی شود.
  2. این محصول همانگونه که از نامش پیداست قابلیت کشسانی خارق العاده ای دارد و لباس های تولید شده از این پارچه برای وزن های گوناگون مناسب و اندازه می باشد.
  3. این پارچه بافتی نرم و با لطافت دارد و بسیار منعطف می باشد.
  4. پارچه دورس دارای رنگ ثابتی است و دچار تغییر رنگ و رنگ دهی نمی شود و سال های سال زیبایی خود را از دست نمی دهد.
  5. این محصول به هیچ عنوان دچار آبرفت و چروکیدگی نمی شود.

جدید ترین قیمت پارچه دورس گلکسی

جدید ترین قیمت پارچه دورس گلکسی پارچه دورس گلکسی از محصولات با کیفیت، درجه یک و پرطرفدار ایرانی است که به دلیل محبوبیت بالا تولیدات آن در برند های مختلف چندین برابر شده است و در دسته پرمصرف ترین پارچه های دنیا قرار گرفته است.

یکی از مهم ترین مسائل و موضوعاتی که افراد به آن توجه می‌ کنند قیمت و نرخ جدید این پارچه است که امروزه با نوسانات و تغییرات عدیده ای روبه رو می باشد. چند عامل مهم و کلیدی در قیمت پارچه دورس نقشی مهم را ایفا می کنند که عبارتند از…..

  1. نرخ مواد اولیه مصرفی برای تولید
  2. هزینه تولید و تهیه پارچه و دستمزد کارکنان و کارگران
  3. هزینه بسته بندی پارچه
  4. هزینه حمل و نقل و جابجایی در سراسر کشور

در مجموع باید بدانیم این محصول در وبسایت ما با توجه به کیفیت و کارایی بالایی که دارد با استثنایی ترین و نازلترین قیمت ها به فروش می رسد زیرا تولید کننده همان عرضه کننده محصول می باشد و هیچ واسطه ای بین تولید کننده و مشتریان قرار ندارد و هزینه‌ های خرید به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت