توزیع کننده پارچه نخی پنبه ای ملانژ

توزیع کننده پارچه نخی پنبه ای ملانژ

پارچه ملانژ یکی از انواع پارچه هایی است که با ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی تهیه شده است و معمولاً از آن برای دوخت بسیاری از لباس های راحتی، خانگی، گرمکن و انواع لباسهای ورزشی استفاده می شود. شایان ذکر است که هر چقدر الیاف طبیعی به کار رفته در آن بیشتر باشد، ارزش و بهای آن نیز بالاتر خواهد رفت. مجموعه اینترنتی ما سالهاست که به عنوان یکی از توزیع کنندگان پارچه نخی ملانژ در کشورمان به فعالیت مشغول بوده و پارچه های نرم، لطیف و باکیفیت را برای فروش ارائه نموده است.

توزیع کننده پارچه نخی پنبه ای ملانژ

مشخصات فنی انواع پارچه ملانژ

مشخصات فنی انواع پارچه ملانژ ملانژ از زبان فرانسوی گرفته شده است و به معنای مخلوط است؛ در واقع می توان گفت پارچه ملانژ، نوع خاصی از پارچه نیست، بلکه یک حالت منحصر به فرد از پارچه می باشد که با استفاده از ترکیب الیاف مصنوعی و طبیعی تولید می شود. 
و اما در این قسمت به مشخصات فنی انواع پارچه ملانژ اشاره می کنیم:

  • بهترین نوع این پارچه ۴۰*۶۰ می باشد. به این معنی که ۶۰ درصد از ساختار آن را الیاف طبیعی مانند پنبه و حدود ۴۰ درصد از آن را الیاف مصنوعی مانند پلی استر و اسپان تشکیل می دهد.
  • این پارچه در انواع و اقسام رنگ ها در بازار یافت می شود، اما متداول ترین آن طوسی می باشد که از طوسی روشن تا تیره طبقه بندی می گردد.
  • پارچه ملانژ معمولاً به صورت تک رو، دو رو، دورس و فانریپ تولید می شود که هر کدام از آنها مصارف خاص خود را دارند.
  • به سبب وجود مقداری از الیاف پلی استر در ساختار آن، این پارچه از درخشندگی و زیبایی خاصی برخوردار است.

خرید بهترین پارچه نخی ملانژ ایرانی

خرید بهترین پارچه نخی ملانژ ایرانی کشورهای هند، چین و ازبکستان بهترین پارچه های ملانژ را تولید می کنند و پس از آنها ایران در رتبه چهارم قرار دارد.
در کشورمان ایران کارخانجات متعددی وجود دارند که با استفاده از بهترین و عالی ترین الیاف اقدام به تولید پارچه ملانژ ایرانی نموده و آن را با کیفیت هر چه تمام تر به بازار ارائه می نمایند.
شایان ذکر است که خرید پارچه نخی ملانژ در کشورمان رونق فراوانی دارد و این موضوع به سبب قیمت مناسب، دوام بالا و نرمی و لطافتی است که در بافت این پارچه وجود دارد و همین موضوع سبب شده است که از آن برای دوخت بسیاری از لباسهای راحتی استفاده شود.
به عنوان مثال نوع یک رو این پارچه چون بسیار نازک و خنک است برای دوخت تی شرت و شلوار خانگی کاربرد دارد و از نوع دو رو پارچه ملانژ برای تهیه لباسهای نسبتاً ضخیم بهره می برند. 

لینک کوتاه:

2 فکر در مورد “ توزیع کننده پارچه نخی پنبه ای ملانژ

  1. lqbvfxcept گفت:

    توزیع کننده پارچه نخی پنبه ای ملانژ – پارچه تریکو
    alqbvfxcept
    lqbvfxcept http://www.g88rvv9lqt5859v7zh3qu1730nw0yh05s.org/
    [url=http://www.g88rvv9lqt5859v7zh3qu1730nw0yh05s.org/]ulqbvfxcept[/url]

  2. wgdpnxqnp گفت:

    توزیع کننده پارچه نخی پنبه ای ملانژ – پارچه تریکو
    awgdpnxqnp
    wgdpnxqnp http://www.g1p5d4i9q1tz889n9waxc544t7yyo957s.org/
    [url=http://www.g1p5d4i9q1tz889n9waxc544t7yyo957s.org/]uwgdpnxqnp[/url]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت