توزیع کننده پارچه ویسکوز ۱۰۰٪

توزیع کننده پارچه ویسکوز ۱۰۰٪

امروزه به لطف تولید و پیشرفت دستگاه ها و اطلاعات صنعتی پارچه های جدیدی به صنعت ریسندگی اضافه شده است.

پارچه ویسکوز ۱۰۰٪ یکی از پارچه های جدیدی است که از الیاف صد درصد طبیعی همچون پنبه ریز ایده می شود و امروزه در بازار به صورت نسبتا انبوه فروخته می شود.

همچنین پارچه ویسکوز امروزه در صنعت پوشاک جایگاه بسیار بالایی را برای خود کسب کرده است.

توزیع کننده پارچه ویسکوز ۱۰۰٪

ویژگی های پارچه ویسکوز پلی استر

ویژگی های پارچه ویسکوز پلی استر یکی از از نقاط قوت و ویژگی های پارچه ویسکوز پلی استر این است که خاصیت تنفسی بسیار بالایی دارد به طوری که در دسته پارچه هایی با الیاف خنک حساب میشود این پارچه از پارچه های ابریشم طبیعی نیز خنک تر است و می‌توان آن را در هوای گرم تابستان و بهار استفاده کرد این پارچه به دلیل خنکی بالایی که دارد هنگام پوشش بدن جریان هوا را به خوبی عبور می دهد و باعث خنک شدن بدن و از افزایش دمای بدن جلو گیری می کند.

یکی دیگر از ویژگی های این پارچه این است که به راحتی چروک می شود اما در مقابل نیز با یک بار اتوکشی کوتاه همه چین و چروک های آن تمام شده و کاملاً صاف و زیبا و خوش دست می شود.

جالب است بدانید این پارچه به دلیل لطیف بودن و جنس الیاف استفاده شده در ریسندگی نخ آن در بیشتر تولیدی ها برای تولید لباس های خانگی و کاملاً راحتی استفاده می شود زیرا این پارچه با پوست بدن سازگاری بسیار بالایی دارد و باعث اذیت پوست بدن نمی شود.

این پارچه ها ظاهری براق و کاملاً صاف دارد اما بر خلاف آن پارچه های پنبه ای ظاهری کاملاً کله و به نوعی چروکیده دارند این پارچه ها قابلیت کشسانی بسیار کمی دارند و در مواجهه با رطوبت و آب استحکام خود را از دست می‌دهند و کمی ضعیف تر می شوند.

پارچه پلی استر برای تهیه اغلب ملحفه و رومیزی و لباس زنانه و مردانه و زیر پوش ها و لباس های ورزشی کاربرد بسیار زیادی دارد.

خرید بدون واسطه پارچه ویسکوز ۱۰۰٪

خرید بدون واسطه پارچه ویسکوز ۱۰۰٪ ما به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پارچه های ویسکوز و پلی استر می خواهیم که این محصولات را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم برای خرید پارچه ویسکوز از طریق لینک زیر به سایت و فروشگاه اینترنتی ما سر بزنیم و پس از مشاوره با مسئولان فروش ما محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل خود و یا مکان مورد نظر دریافت نمایید.

شما پس از دریافت کالا و استفاده از آن خواهید فهمید که کیفیت برای ما مهم ترین ملاک برای تولید است و از خرید خود رضایت کامل را برخوردار خواهید بود

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت