توزیع کنندگان پارچه دورس گلکسی پنبه

توزیع کنندگان پارچه دورس گلکسی پنبه

پارچه دورس گلکسی پنبه همانطور که از اسمش پیداست از پلی استر تولید می شود این پارچه به دلیل نفخ میکروفیلامنت که در پشت آن استفاده شده بسیار جنس لطیف و خوبی دارد و کش یا همان لایکراکه در آن وجود دارد به راحتی پوشیده می شود.

اگر قصد خرید این پارچه مرغوب و باکیفیت را دارید به سایت و کارشناسان ما مراجعه و این محصول را با بهترین و مرغوب ترین کیفیت تهیه نمایید .

توزیع کنندگان پارچه دورس گلکسی پنبه

پارچه دورس ویسکوز چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه دورس ویسکوز چه ویژگی هایی دارد؟ پارچه دورس ویسکوز یکی از بهترین و مرغوب ترین پارچه هایی است که بیشترین مورد استفاده را دارد خرید این پارچه که در بین مردم خیلی معروف است اگر از پارچه های داخل باشد قیمت بسیار مناسب دارد ولی اگر بخواهیم از محصولاتی که از خارج کشور وارد می شود تهیه کنیم با توجه به نرخ ارز قیمت ها متفاوت و هر روز یک قیمت جدید دارد قیمت پارچه دورس با توجه به نخی که در آن به کار گرفته می‌شود متفاوت است پارچه دورس نسبت به پارچه دورس گلکسی قیمت بالاتری دارد. پارچه دورس گلکسی پنبه جنسی بسیار لطیف و نرم دارد پارچه به خاطره کش یا همان لایکراکه در آن به کار رفته است به راحتی پوشیده می شود و در اندازه های مختلف تولید و قابل استفاده است معمولاً این نوع پارچه در رنگ های روشن برای تولید انواع پوشاک بچه گانه و بزرگسال به کار می رود اما برای نوزادان مناسب نمی باشد معمولاً استفاده از این نوع پارچه برای لباس های اسپرت به کار برده می شود و به دلیل سبکی فوق العاده این پارچه بسیار طرفدار دارد این محصول به دلیل مرغوبیت و کیفیت و قیمت عالی و مناسب از نمونه پارچه های معروف می باشد از این محصول به دلیل نرمی و لطافت خاصی که دارد برای تهیه لباس و منسوجات خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از مشخصات و کارایی این پارچه پر طرفدار می توان به سبک و نرم بودن آن متنوع بودن دررنگ آن و همچنین مقاومت در برابر گرما که باعث میشودرطوبت و رنگ آن تغییر نکند اشاره کرد همچنین برای بدن حساسیت ایجاد نمی‌کند.

خرید بدون واسطه پارچه دورس گلکسی پنبه

خرید بدون واسطه پارچه دورس گلکسی پنبه اگر بخواهیم این پارچه دورس گلکسی پنبه را خریداری کنیم باید با توجه به نام و الیافی که در آن به کار برده شده و نوع طرح و رنگ آن توجه شود برای خرید پارچه دورس گلکسی که در چند طرح مختلف تولید می شود که نمونه خارجی آن با داخلی متفاوت است توجه کنیم اگر نمونه داخلی را انتخاب کنیم از مرغوبیت خاصی برخوردار است و هم قیمت و کیفیت خیلی مناسب تری دارد

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت