توزیع کنندگان پارچه ویسکوز پنبه

توزیع کنندگان پارچه ویسکوز پنبه

توزیع کنندگان کالا در جهت پخش، فروش و معرفی یک محصول تشکیل میشوند، توزیع کنندگان پارچه ویسکوز پنبه نیز در جهت معرفی و جذب مشتری و دسترسی آسان مردم به این محصول شروع به کار کرده اند.
این پارچه از پارچه های باکیفیت و مرغوبی است که بسیار کاربردی و زیبا است و به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارد در صنعت پوشاک و لباس از پرطرف دار ترین و پرفروش ترین پارچه ها است.
امروز بازار با تولید پارچه بسیار گسترده شده و از همه قسمی تولید میشود، با وجود نخ های طبیعی و مصنوعی این حجم از تنوع امکان پذیر است. اما پارچه های ملانژ توانسته اند به خوبی جایگاه خود میان مردم را بیابند.
فرآیند تولید پارچه ملانژ اینگونه است که برای آن که رنگ یک دست و صاف نشود، از ترکیب دو رنگ مختلف استفاده میکنند. قبل از ریسیدن نخ ها با هم، هر کدام را جداگانه رنگ میکنند و بعد با هم ادغام میکنند برای همین است رنگ ملانژ متفاوت از سایر رنگ ها است. مثلا وقتی میگویند طوسی ملانژ، منظور طوسی خالص نیست بلکه تکه هایی از رنگ دیگر نیز در آن دیده میشود.
توزیع کنندگان این پارچه با بهره گیری از بهترین ماشین آلات این پارچه را در نهایت کیفیت تولید و به بازار عرضه کرده اند، شما میتوانید این پارچه را هم به صورت کیلویی و هم طاقه ای خریداری نمایید.

 هر آنچه که باید درباره پارچه ویسکوز بدانیم
هر آنچه که باید درباره پارچه ویسکوز بدانیم

این پارچه ها با نام پارچه ویسکوزی شهرت یافتند و آلمانی ها به تولید انبوه این الیاف پرداختند؛ در کشور آلمان استفاده از این الیاف ویسکوزی رواج بسیار پیدا کرد و توجه عموم مردم را به خود جلب نمود، تا آنجا که به کشورهای آمریکا و انگلستان نیز صادر شد و بعد از آن این پارچه به سراسر جهان معرفی شد و در همه جا مورد استفاده قرار گرفت پارچه ویسکوزی در انواع مختلفی تولید میشود.
امروزه پارچه های ویسکوزی، در مدل های مختلفی به بازار ارائه میشوند در ابتدا پارچه ریون به بازار ارائه شد، این پارچه بسیار پرکاربرد و پرطرف دار است و بعد از این پارچه، پارچه کوپرا و مدال و بامبو و در آخر پارچه لیوسل تولید و روانه بازار شدند.
پارچه های ویسکوزی در جهت دوخت لباس های مختلف از جمله شال و روسری، مانتو لباس های مجلسی و نیمه مجلسی و همچنین تیشرت های مردانه و زنانه استفاده میشوند.
آنچه در رابطه با پارچه های ویسکوزی حائز اهمیت است نحوه نگهداری از آن است. اول این که هنگام شست و شو بهتر است که به هیچ وجه از ماشین لباس شویی استفاده نکنید و شست و شوی دستی را انجام دهید. و از آنجایی که آب رفت این پارچه زیاد است ممکن است که حالت اولیه خود را از دست بدهد قبل از دوخت لباس حتما پارچه را یک بار آبکشی کنید و بعد بدوزید همچنین برای اتوکشی لباس ها بهتر است که یک پارچه نخی را بر روی سطح پارچه قرار دهید تا در معرض حرارت مستقیم قرار نگیرد.

 بررسی سایز طاقه های پارچه ویسکوز
بررسی سایز طاقه های پارچه ویسکوز

در بازار فروش پارچه ویسکوز پنبه، یکی از اصطلاحاتی که بسیار رایج است اصلاح طاقه است. که در میان بازاریان با نام قواره و توپ نیز شناخته میشود. در واقع واحد جهانی اندازه گیری پارچه یارد نام دارد که معادل ۹۰سانتی متر است اما در ایران این عدد رند شده و یک یارد را همان یک متر در نظر میگیرند.
طاقه های به دو شکل رول و کتابی به بازار ارائه میشوند معمولا طاقه ها یا به صورت راسته و یا دولا پیچیده میشوند.
سایز طاقه های پارچه ویسکوز نیز از این قاعده مستثنا نیستند و بر اساس سفارشی که مشتری میدهد در همان سایز ارائه میشوند.

خصوصیات پارچه ویسکوز پنبه

خصوصیات پارچه ویسکوز پنبه

پارچه ویسکوز پنبه از انواع مختلف پارچه های ملانژ است، که همین خود نشان از صنعتی بودن این پارچه دارد، در واقع علت نام گذاری این پارچه شباهت الیاف آن به پنبه است، در تولید این پارچه از سلولز گیاهی استفاده میشود که آن را از چوب درختان استخراج میکنند از همین رو شبهات زیادی بین تولید این پارچه و کاغذ وجود دارد.
از مهم ترین ویژگی های پارچه ویسکوز پنبه میتوانیم به جنس آن اشاره کنیم که بسیار شبیه به پارچه های پنبه ای است و بسیار لطیف و نرم تولید میشود، اما در ظاهر براق و درخشان است و همین سبب زیباتر شدن این پارچه شده است. از دیگر خصوصیات این پارچه میتوانیم به توانایی بالای این پارچه در جریان هوا نام ببریم که خاصیت تنفسی آن بالا است و به راحتی این کار را انجام میدهد علاوه بر این در جذب رطوبت نیز موفق است و نگرانی برای شست و شوی آن وجود ندارد چرا که آب به راحتی در دل این پارچه نفوذ میکند.
تنوع طرح و رنگ بالا نیز یکی دیگر از عوامل محبوبیت این کالا شده است در کنار همه اینها از آنجا که مواد اولیه تولید این پارچه در کشور ما بسیار فراوان است این پارچه قیمت ارزانی دارد و همه مردم توان تهیه آن را دارند.
تنوع مدل های این پارچه بسیار زیاد است و کاربرد این پارچه هر روزه بیشتر و بیشتر میشود
برای مثال شلوارهای اسلش و هودی ها که امروزه بسیار طرف دار دارند و در میان عموم مردم جهان از ترندترین لباس ها هستند، معمولا از انواع مختلف پارچه های ملانژ تولید میشوند.

مرکز پخش پارچه ویسکوز پنبه

مرکز پخش این منسوج

صنعت پوشاک بسیار گسترده است و با تولید دستگاه های مختلف و مشاغل زیادی در ارتباط است. توزیع کنندگان پارچه ویسکوز پنبه، برای دسترسی عموم مردم به این کالا روش های فروش گوناگونی را ایجاد کردند
برای دسترسی آسان شما میتوانید هم از طریق فضای مجازی و هم از طریق مراکز پخش این کالا که توسط توزیع کنندگان پارچه ویسکوز پنبه ایجاد شده اند تهیه نمایید.
توزیع کنندگان پارچه ویسکوز پنبه برای فروش این محصول خرید مستقیم را نیز در دستور کار خود قرار داده اند. شما میتوانید از طریق مراکز و یا نمایندگان تولید های مختلف این کالا را به صورت مستقیم با قیمت به صرفه تری تهیه نمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت