توزیع کنندگان پارچه گردباف پنبه ای

توزیع کنندگان پارچه گردباف پنبه ای

پارچه یکی اولین ساخته کار بشر است که امروزه تنوع جنس، رنگ، طرح را در آن به خوبی مشاهده می کنید. پارچه گردباف پنبه ای چون جنس آن لطیف و طبیعی است برای مصارف مختلفی همچون لباس به کار برده می شود و به عنوان محبوب ترین نوع پارچه در نیان دیگران سناخته شده است‌.

توزیع کنندگان پارچه گردباف پنبه ای را به صورت اینترنتی نیز به فروش می رساند که قیمت مناسبی دارد این توزیع کنندگان به صورت مستقیم پارچه را به سراسر کشور ارسال می کند.

توزیع کنندگان پارچه گردباف پنبه ای

خصوصیات پارچه گردباف پنبه ای ویسکوز

خصوصیات پارچه گردباف پنبه ای ویسکوز عمانطور که می دانید پارچه گردباف انواع مختلفی دارد که هر کدام در میان افراد متقاضی زیادی را به همراه دارد. این پارچه پر کاربرد برای لباس و موارد دیگر کاربرد اساسی دارد در ادامه به خصوصیات پارچه گردباف پنبه ای ویسکوز را برایتان بازگو می کنیم که شامل موارد زیر می باشد.

  • در بافت این پارچه از نخ پنبه و ویسکوز استفاده شده است که به صورت گرد و شبیه لوزی بافته شده است این پارچه دو رو و تک رو نیز می باشد.
  • پارچه گردبافت به خاطر منافذی که بر روی پارچا دارد به گونه ای تعبیه شده که در فصل گرما هوا در آن جربان دارد و موجب خنکی می شود و در فصل سرما این منافذ همانند عایق حرارتی عمل می کند.
  • این نوع پارچه پنبه ای اصلا حساسیت زا نمی باسد و به راحتی می توانید هر نوع لباسی با ان بدوزید و جز پر کاربرد ترین نوع پترچه به حساب می آید.
  • پارچه گردبافت به نوعی است که می توانید از آن برای لباس تابستانه و زمستانه نیز بهره ببرید و اصلا چروک نشود و همچنین ترکیب رنگی بالایی دارد که بر اثر شستشو اصلا پرز ندهد و رنگ خود را نیز ثابت نگه می دارد.
  • پارچه گردباف ویسکوز سبک نیز است و کمی براقیت بر روی آن دیده می شود که رنگ پارچه را درخشان تر می کند و به خاطر کیفیت بالایی که دارد به راحتی با ماشین و دست می توانید ان را بشورید و مدت ماندگاری بالایی نیز دارد.

صادرات عمده پارچه گردباف پنبه ای

صادرات عمده پارچه گردباف پنبه ای صادرات پارچه گردباف پنبه ای به صورت عمده به کشورهای مختلفی همچون ترکیه، عراق، سوریه و کشورهای همجوار ایران صورت می‌گیرد از آنجایی که این پارچه صادراتی است از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار می باشد و افراد می‌توانند با تناژ بالا آن را تهیه و خریداری کنند ‏این پارچه به خاطر محبوبیت زیادی که دارد در میان ایرانیان جزء پرفروش‌ترین محصول به شمار می‌رود

خریداران می‌توانند به صورت اینترنتی اقدام کنند و این پارچه زیبا و پرکاربرد را از طریق همین سایت دیدن نمایند و به صورت عمده آن را تهیه و خریداری کنند از آنجا که به صورت اینترنتی این محصول را سفارش می دهند علاوه بر این که به راحتی آن را تحویل می‌گیرند قیمت بسیار مناسبی را برای آن پرداخت می‌کند

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت