تولیدی پارچه دورس در ایران

تولیدی پارچه دورس در ایران

پارچه دورس به نوعی از پارچه اطلاق می شود که بسیار ضخیم بوده که توسط ماشین های گرد باف تولید می گردند. از این اجناس بیشتر صنعت های پوشاک برای تولید کردن لباس های فصول سرد سال بهره می گیرند. در ایران با استقبال بی نظیر مردم از انواع این نمونه ها کارخانه های تولید کننده ان ها نیز تولیدات خود را افزایش داده اند. به همین سبب به راحتی می توان این کالا ها را با مناسب ترین نرخ ممکن خریداری کرد. با افزایش تقاضا برای این نوع از پارچه ها در کشور تعداد تولید کنندگان آن افزایش یافته است.

تولیدی پارچه دورس در ایران

موارد مصرف پارچه دورس

موارد مصرف پارچه دورسپارچه دورس یکی از انواع پارچه های تریکویی است که از الیاف های پنبه بافته می شود. بافت این محصولات به صورت دو نخ و سه نخ است که بیشتر برای ساخت لباس های ورزشی از آن بهره می برند. رنگ بندی این کالا به قدری متنوع است که تمامی سلیقه ها را در تمامی سنین در بر می گیرد. موارد مصرف این کالا در عصر جدید بسیار زیاد شده است. در زیر به بعضی از موارد های استفاده از این کالا اشاره می نماییم:

  • از این پارچه صنعت پوشاک برای تولید کردن شلوار، البسه های گرم، گرمکن های ورزشی و غیره استفاده زیادی می کند.
  • با توجه به این که تنوع رنگ این محصولات بالا است بیشتر برای ساخت لباس های کودکان همانند: سوییشرت ها و سایر نمونه های دیگر بهره می گیرند.

بازار فروش پارچه دورس

بازار فروش پارچه دورسپارچه دورس نوعی از پارچه های نخی است که ضخامت آن از سایر محصولات نخی بیشتر است. نخ های پشت این اجناس که حکم نگهدارنده را دارند از جنس پنبه هستند. با توجه به این که این کالا دارای مزیت های بیشماری است اکثر برند های تولیدی پوشاک در کشور های مختلف دنیا درصدد هستند تا از این کالا استفاده کنند. به همین دلیل است که طی سال های اخیر بازار پارچه دورس در سراسر جهان رونق خوبی گرفته است.

در بازار داخلی ایران نیز استقبال از این اجناس بسیار زیاد شده است. به همین دلیل است که فروش پارچه دورس در مقایسه با سایر کالا ها افزایش پیدا کرده است. این محصول ها به دو روش مستقیم و اینترنتی به فروش می رسند.

این واحد فروش یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکزی است که انواع این محصولات را در طرح های متنوع با مناسب ترین قیمت ممکن به فروش می رساند. کسانی که قصد خرید این کالا را دارند می توانند به آسانی به این سایت رجوع کرده و اقلام موردنیاز خود را تامین نمایند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت