تولیدی پارچه سه نخ پنبه خارخورده کیلویی

تولیدی پارچه سه نخ پنبه خارخورده کیلویی

پارچه سه نخ پنبه خارخورده نوعی پارچه تریکویی می باشد که کیفیتی بالا و طراحی فوق العاده دارد. در حال حاضر در ایران تولید این پارچه به صورت کیلویی و با تناژ بالا انجام می شود. این تولیدی با استفاده از  بهترین و با کیفیت ترین مواد مصرفی با کمک پیشرفته ترین دستگاههای نساجی توانسته است پارچه ای را تولید کند که از نظر ضخامت کیفیت و ماندگاری بسیار عالی می باشد و تنها در بازار های داخلی بلکه در بازارهای خارجی نیز با استقبال روبرو شده است. 

تولیدی پارچه سه نخ پنبه خارخورده کیلویی

مزایای پارچه های خار خورده

مزایای پارچه های خار خورده پارچه های خار خورده مزیت های فراوانی دارند که از این ویژگی ها می توان به نرم بودن، ضخامت بالا، ضد حساسیت، رنگ آن ثابت می باشد، به مرور زمان پرز نمی دهد و در زمان مصرف چروک نمی شود. نرم بودن این پارچه به خاطر وجود پنبه می باشد، بالا بودن ضخامت آن باعث شده تا برای دوخت لباس های گرمی گزینه مناسبی باشد، این پارچه مناسب با تمام پوست ها می باشد، این پارچه در زمان شستشو تغییر رنگ نمی دهد، تار و پود ضعیف و سست نمی گردد.

با شناخت مزایای منحصر به فرد و فراوان این پارچه مصرف کنندگان متعددی به سمت آن جذب شده اند. تولیدی های متعددی به سمت این پارچه آمده اند و به کمک آن لباس هایی را تولید می کنند که از هر نظر عالی هستند و مشتریان زیادی دارند. این پارچه بهترین انتخاب برای فصل پاییز می باشد زیرا ضخامت بالایی دارد و در مقابل سرما مقاوم می‌باشد.

فروش پارچه دورس سه نخ پنبه خارخورده

فروش پارچه دورس سه نخ پنبه خارخورده پارچه دورس سه نخ از نمونه پارچه های خار خورده پنبه ای می باشد که کیفیتی فوق العاده دارد و در زمان دوخت عالی است. در حال حاضر فروش پارچه دورس سه نخ پنبه ای بارونق و رواج زیادی روبرو شده است تا حدی که کارخانه تولیدی مجبور شده تولیدات خود را به حجم انبوه برساند. فروش این پارچه به صورت طاقه ای و عمده انجام می شود که فروش های عمده ای با قیمت های کمتری همراه است. 

 این سایت در زمینه فروشهای عمده، مستقیم و آنلاین فعالیت زیادی دارد به گونه‌ای که با مراجعه به آن می ‌توان پارچه دورس را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب تهیه کرد. در فروش های مستقیم هیچ واسطه ای وجود ندارد که نرخ ها را افزایش بدهد از این‌رو محصول با نرخ کمتری به دست مشتریان می‌رسد. با فروش پارچه سه نخ پنبه به صورت آنلاین می توان به مشتریان این امکان را داد که خریدی اقتصادی را تجربه کنند و در هزینه های پرداختی خود صرفه جویی نمایند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت