تولیدی پارچه ملانژ درشت بافت ایرانی

تولیدی پارچه ملانژ درشت بافت ایرانی

پارچه ملانژ که به پارچه تریکو نیز معروف است، اغلب الیاف تشکیل دهنده آن مصنوعی می باشند و انواع گوناگونی دارند که بیشترین کاربرد آن ها به تولید لباس های ضخیم زمستانی اختصاص می یابد.

ما به عنوان یک تولیدی پارچه ملانژ درشت بافت ایرانی فعالیت داریم که با تولید پارچه های درجه یک و ارائه آن ها با نازل ترین قیمت، به یکی از بهترین تولیدکننده های کشور در این زمینه تبدیل شده ایم.

تولیدی پارچه ملانژ درشت بافت ایرانی

انواع مختلف پارچه ملانژ را بشناسید

انواع مختلف پارچه ملانژ را بشناسید پارچه های ملانژ از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی به دست می آیند که درصد بیشتر آن ها معمولا الیاف مصنوعی مانند پلی استر و… است و باعث شده بافت آن ها کمی زبر و خشن باشند و به همین دلیل به آن ها پارچه پلاستیکی هم گفته می شود و اغلب آن ها در بازار رنگ طوسی دارند.

حال انواع مختلف و رایج پارچه ملانژ را معرفی می کنیم و با کاربرد آن ها بیشتر آشنا خواهید شد که به شرح زیر می باشند:

۱٫پارچه ملانژ یک رو

این نوع پارچه ها بافت سبک و نازکی دارند و اغلب برای تولید بسیاری از پوشاک مثل لباس، تیشرت، تاپ، شلوار خانگی و… که جنبه راحتی دارند، استفاده می شوند.

۲٫پارچه ملانژ دو رو

پارچه های دورو کمی ضخامت بیشتری دارند و برای همین برای تولید لباس های پاییزی گزینه بسیار مناسبی هستند و از آن می توان برای تهیه بلوز و لباس های ضخیم تر، شلوار های گرم کن ورزشی و خانگی و موارد این چنینی استفاده کرد.

۳٫پارچه ملانژ فانریپ

بافت این پارچه کمی متفاوت است و ظاهر کبریتی دارد که برای استفاده در انواع پیراهن و لباس و تیشرت، لباس هایی با سبک ورزشی و… کاربرد دارند و تنوع زیادی از آن ها در بازار موجود می باشد.

۴٫پارچه ملانژ دورس

پارچه دورس ملانژ جزو بهترین نمونه این پارچه محسوب می شود که از بافت بسیار بی نظیر تشکبل شده است و برای همین بیشترین فروش را در بین نمونه های دیگر دارد.

پارچه ملانژ دورس به خاطر داشتن ویژگی های مهمی از جمله کیفیت بالا، نرم و لطیف بودن، عدم تغییر رنگ، عدم پرز دادن، عدم آبرفت و… به یک پارچه محبوب بین مردم تبدیل شده است.

این پارچه ضخیم را برای تولید انواع کاپشن ها، سویشرت، گرمکن و لباس های ورزشی، شلوار های اسلش و سایر لباس های پاییزه و زمستانی به کار می برند.

فروش عمده پارچه تریکو ملانژ درشت بافت

فروش عمده پارچه تریکو ملانژ درشت بافت فروش پارچه ملانژ توسط تولیدکنندگان آن ها به روش های گوناگونی انجام می شود که اخیرا روش فروش اینترنتی از طریق سایت ها و فروشگاه های آنلاین رایج تر شده و طرفداران زیادی به خود جذب کرده است.

فروش عمده پارچه تریکو ملانژ درشت بافت با قیمت تولیدی و تخفیف خورده در این سایت فروش انجام می گیرد که باعث خریدی اسان و کاملا به صرفه برای مشتری ها شده است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت