تولید انواع پارچه پلی استر پنبه ای ضد آب

تولید انواع پارچه پلی استر پنبه ای ضد آب

پارچه پلی استر پارچه ای است که از الیاف مصنوعی در ساخت آن بهره می گیرند. پارچه پلی استر پنبه ای از الیاف مصنوعی پلی استر و نخ پنبه به صورت ترکیبی در ساختار آن استفاده می شود. انواع پارچه پلی استر نخ پنبه ضد آب توسط تولیدکنندگان مختلفی روانه بازار های داخلی و خارجی می شود.

تولید انواع پارچه پلی استر پنبه ای ضد آب

پارچه پلی استر را بیشتر بشناسید

پارچه پلی استر را بیشتر بشناسید پلی استر اصولا از جنس پلاستیک است و کاربرد بیشتر آن در صنعت مد و پوشاک و پار چه است.
لباس و پارچه هایی از این جنس نیاز چندانی به اتو ندارند و صاف هستند و چروک نمی شوند.
از ویژگی‌های آن ها می توان به دوام بالای آن ها اشاره کرد که در برابر مواد شیمیایی ، کشش ، چین ، چروک ، سایش و فرسایش ، انبساط و انقباض بسیار مقاوم هستند.
این پارچه ها دارای تنوع رنگی بالایی هستند و رنگ پذیری بالایی دارند.
نگه داری این پارچه ها راحت است چرا که به راحتی شسته و خشک می شوند به طور کلی با هر شرایط آب و هوایی سازگارند و خواص خود را از دست نمی دهند.
ضد آب و عایق رطوبت هستند و قطره ای آب در آن ها نفوذ نمی کند که البته باعث شده قابلیت تنفس نداشته باشند و برای افراد حساس ، حساسیت ایجاد کنند.
ساخت ابریشمی و لغزنده دارند و دارای رنگ روشنی هستند.
هنگام شستن این پارچه از نرم کننده استفاده شود و هنگام اتوکشی از اتوی داغ استفاده نکنید اتو باید گرم باشد.
به علت گران بودن الیاف نخی این مدل پارچه استفاده زیادی دارد که البته گاهی از ترکیب این دو الیاف در تولید پارچه ، لباس ، پرده و… بهره می گیرند.

خرید پارچه تریکو پلی استر پنبه ای سفید

خرید پارچه تریکو پلی استر پنبه ای سفید پارچه پلی استر اعم از پارچه تریکو پلی استر توسط تولیدکنندگان بی شماری با نام و برند تجاری مختلف عرضه می شود.
خرید پارچه پلی استر به طرق مختلف امکان پذیر است یکی از روش های خرید و فروش این پارچه اینترنتی است که سایت ما انواع این پارچه اعم ار پلی استر پنبه ای ، تریکو پنبه ای سفید را در بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به نمایش گذاشته تا مشتریان با رجوع به این سایت ها و برخورداری از خدمات فروش ما مثل تخفیف های عالی و مشاوره های رایگان خرید خود را به بهترین و مطمئن ترین راه انجام دهند.
قیمت این پارچه ها ثابت نیست و به عواملی بستگی دارد برای دستیابی به قیمت ها می توان با کارشناسان فروش مربوطه تماس حاصل و از قیمت های لحظه ای و به روز آگاه شد.
قیمت عمده این پارچه برای هر دو طرف خریدار و فروشنده به صرفه تر است چرا که متحمل هزینه های زیادی نمی شوند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت