تولید عمده پارچه دورس پنبه دو نخ

تولید عمده پارچه دورس پنبه دو نخ

پارچه ها نقش بسزایی در زندگی ما دارند و در فصل های مختلف سال، پارچه های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. تولید عمده پارچه دورس پنبه دو نخ به دلیل تقاضای زیاد این پارچه، به صورت گسترده ای صورت میگیرد. تولید عمده پارچه دورس پنبه دو نخ با استفاده از الیاف درجه یک صورت میگیرد. به همین دلیل کیفیت و مرغوبیت این پارچه بسیار بالا است.
شرکت بازرگانی دیبافت، منسوجاتش را از درب کارخانه به صورت عمده خریداری مینماید؛ به همین دلیل تولید عمده پارچه دورس پنبه دو نخ برای این شرکت بازرگانی به صورت انبوه صورت میگیرد و به دلیل این که این شرکت منسوجاتش را از درب کارخانه خریداری مینماید، هیچ واسطه ای در این میان نیست. به همین دلیل منسوجاتش با قیمت بسیار مناسب و به صرفه به دست متقاضیان و فروشندگان میرسد.
تولید عمده پارچه دورس پنبه دو نخ با توجه به نیاز متقاضیانی که بستگی دارد چقدر از این منسوج زیبا لازم دارند، صورت میگیرد.
پارچه دورس پشت خاردار برای دوخت لباس های پاییزه و زمستانه استفاده شده است. این پارچه خریداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. به پارچه دورس پشت خاردار، پشت پنبه ای نیز میگویند. از این پارچه برای دوخت لباس های بزرگسال و بچگانه استفاده شده است.

تولید عمده پارچه دورس پنبه دو نخ
برای تولید پارچه دورس پشت خاردار، پشت پارچه را خار میزنند. به همین دلیل این پارچه، پارچه دورس پشت خاردار نامیده شده است.
پارچه دو نخ پنبه از پارچه های گردباف زمستانی است. این پارچه از دو نوع نخ پنبه تولید شده است؛ به همین دلیل پارچه دو نخ نامیده شده است. این پارچه در انواع طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده است. پارچه دو نخ پنبه با روش دورس بافته میشود. پشت این پارچه پرز دار است و دارای تراکم بافت بسیار بالایی است.
در تولید پارچه دو نخ پشت پارچه را پرزدار میکنند. زیرا با این روش پارچه تولید شده بسیار گرم تر میشود‌. از پارچه دو نخ پنبه برای تولید شلوارهای گرمکن، سوییشرت، لباس های ورزشی و… استفاده شده است و دارای ضخامت بسیار بالایی است که این امر باعث ایجاد گرمای کافی شده است. برای خرید عمده پارچه دو نخ پنبه، میتوان به صورت مستقیم از شرکت بازرگانی دیبافت اقدام به خرید نمود و کسانی که میخواهند اقدام به خرید جزئی کنند میتوانند از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر خریداری نمایند.
پارچه ملانژ دورس ضخیم برای دوخت لباس های ورزشی ضخیم کاربرد دارد. برای تولید پارچه ملانژ دورس ضخیم از بهترین نخ ها در نساجی استفاده شده است. زیرا اگر این پارچه از نخ ها و مواد بی کیفیت تولید شود، هنگام تمرین های سخت دچار پارگی و آسیب خواهد شد.
پارچه ملانژ دورس ضخیم از دو الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده است. این پارچه با این که از ضخامت قابل قبولی برخوردار است، در عین حال بسیار لطیف و نرم نیز است. پارچه ملانژ دورس ضخیم به دلیل این که از مواد درجه یک تولید شده است، برای کودکان و بزرگسالان هیچ گونه آلرژی و حساسیتی ایجاد نمیکند، درخشندگی و زیبایی این پارچه به دلیل الیاف پلی استری است که در تولید این پارچه استفاده شده است.

عوامل موثر بر قیمت پارچه دورس

عوامل موثر بر قیمت پارچه دورس

عوامل موثر بسیاری بر قیمت پارچه دورس تاثیر دارند. اصلی ترین عاملی که در قیمت پارچه دورس تاثیر دارد، نوع نخی است که در تولید این پارچه به کار برده شده است. پارچه ها از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده اند. هرچه الیاف طبیعی به کار رفته در پارچه دورس بیشتر باشد، بر قیمت این پارچه نیز تاثیر بیشتری دارد.
طرح های روی پارچه، مراحل و روش تولید نیز یکی دیگر از عواملی است که بر قیمت پارچه دورس تاثیر میگذارد. قطعا پارچه ای که آب رفت نداشته باشد، دچار پرز دهی نگردد و رنگ پس ندهد، به طور مکرر مشتریان زیادی را به خود جذب مینماید.

نکاتی برای خرید بهترین پارچه دورس

نکاتی برای خرید بهترین پارچه دورس

برای خرید بهترین پارچه دورس، جنس پارچه حائز اهمیت است. برای خرید بهترین پارچه دورس بهتر است به این نکته توجه داشت که پارچه ریزش نداشته باشد و بهتر است با نیازی که هست خریداری شود‌.
برای مثال پارچه های کشی برای مصارف خانگی و ورزشی مناسب هستند. پارچه دورس پنبه بهتر است از ثبات رنگ برخوردار باشد و بعد از شست و شو لکه لکه نشود.
برای خرید بهترین پارچه دورس لازم است که شما ده درصد از آن چیزی که برای دوخت لباس تان لازم دارید خریداری کنید. زیرا اکثر پارچه ها آب رفت دارند و بعد از شست و شو به اندازه ای که شما خریداری کرده اید، چند سانتی متر کوتاه خواهد شد.
برای خرید بهترین پارچه دورس، بهتر است به بسیاری از نکات دیگر توجه داشت. مثلا در فروشگاه ها انواع مدل و طرح های گوناگونی از پارچه دورس وجود دارد و نباید در نگاه اول مجذوب یک پارچه شد. زیرا تنها طرح و زیبایی پارچه نیست که اهمیت دارد، بلکه جنس و کیفیت پارچه در اولویت است.

آشنایی با انواع پارچه دورس

آشنایی با انواع پارچه دورس پنبه دو نخ

انواع پارچه دورس عبارتند از: دورس سه نخ ملانژ لاکرا، دورس گلکسی، ملانژ دورس اعلا، دورس جودون و دورس پنبه لاکرا.
ملانژ دورس اعلا: برای تولید ملانژ دورس اعلا از نخ های مرغوب و طبیعی استفاده شده است. از این پارچه برای دوخت لباس های ورزشی از جمله گرمکن، شلوار و… استفاده شده است.
دورس جودون: پارچه دورس جودون از جنس های متنوعی تولید شده است. از این پارچه برای دوخت لباس های پاییزه و زمستانه استفاده شده است.
پارچه دورس پنبه لاکرا: از این پارچه برای دوخت مانتوهای زنانه استفاده شده است و از مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
دورس گلکسی: از پارچه دورس گلکسی برای دوخت شلوارهای گرم زمستانه استفاده شده است. این پارچه از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

پخش کنندگان پارچه دورس پنبه دو نخ

پخش کنندگان پارچه دورس پنبه دو نخ

شرکت بازرگانی دیبافت از پخش کنندگان پارچه دورس پنبه دو نخ است. متقاضیان و خریداران این پارچه میتوانند با مراجعه به سایت اینترنتی این شرکت بازرگانی به جنس، کیفیت، قیمت و مرغوبیت پارچه دورس پنبه دو نخ آگاهی یافته و خریداری نمایند.
منسوجات این شرکت بازرگانی به دلیل الیاف درجه یکی که در آنها استفاده شده است، بسیار بادوام است. قیمت منسوجات این شرکت بازرگانی با توجه به این که از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است، بسیار مناسب است. زیرا شرکت بازرگانی دیبافت، منسوجاتش را به طور مستقیم از درب کارخانه خریداری کرده و به دست متقاضیان داخل و خارج کشور میرساند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت