تولید پارچه تریکو دونخ خارخورده زمستانی

تولید پارچه تریکو دونخ خارخورده زمستانی

تولید پارچه دونخ خارخورده زمستانی در این تولیدی با نهایت تکنولوژی روز دنیا و بهترین درحه کیفیتی در رنگ‌های متنوع با ضخیم ترین و مقاوم ترین نوع الیاف صورت گرفته و از طریق این نمایندگی به صورت مستقیم عرضه می شود.

تولید پارچه تریکو دونخ خارخورده زمستانی

پارچه خار خورده چه خصوصیاتی دارد؟

پارچه خار خورده چه خصوصیاتی دارد؟

در مورد پارچه تریکو خارخورده باید خدمت شما عرض کنیم  که ابتدا پارچه را در هر نوع جنس مورد نظر مثلا  تریکو را تولید می کنند و سپس عملیات خار زنی را روی آن انجام می دهند و فرایند باعث ایجاد گرمای بسیاری در لباس می شود.

 خارخورده یک اصطلاح است به گونه ای که عملیات ایجاد کرکی پارچه را خار زدن می گویند به نحوی که اگر به پشت پارچه دقت کنید، حالت پرزی یا کرکی دارد و بعد از خارزنی، گزینه خوبی برای تولید لباس گرم است و برای استفاده فصول سرد سال بسیار عالی می باشد.

در مورد پارچه  دورس دونخ خارخورده که دورس روش بافت می باشد که در موقع بافت ایجاد می کنند. منظور از دونخ استفاده از دو عدد نخ های پنبه اب در زمان تولید آن می باشد.

روش تکمیل این پارچه به این صورت است که ابتدا پارچه دورس دونخ را تولید می کنند و سپس برای خار زدن، پارچه را به طرف چپ بر می گردانند و عملیات خار زنی را انجام می دهند.

پارچه خارخورده دونخ نوعی پارچه ضخیم تر بافته شده با ماشین های گردباف است که پشت پارچه به صورت تارهای نخ و روی آن دارای تراکم و ضخیم است و معمولا نخ های نگهدارنده پشت از پنبه و روی آن با هر نخی قابل بافت است . 

پارچه دونخ خارخوردن یکی از انواع معروف پارچه های تریکویی است که با الیاف پنبه بافته می‌شود و نسبت به دیگر پارچه‌های نخی ضخیم‌تر و مقاوم‌تر است.

درصد نخ های تشکیل دهنده پارچه دورس دونخ، ۷۰ درصد پلی استر و ۳۰ درصد پنبه می باشد. این پارچه به علت ضخامت مناسبی که دارد برای شلوار و سوییشرت بچگانه و مردانه بسیار مناسب است. همچنین برای دوختن لباس های ورزشی گرم و گرم کن استفاده می شود.

کاربردهای پارچه خارخورده دونخ:

  • شلوار، پالتو
  • سوییشرت بچگانه
  • شلوار مردانه
  • سوییشرت مردانه
  • گرم کن و لباس های ورزشی گرم

رنگهای پارچه دونخ پنبه خارخورده شامل: 

مشکی، سرمه ای، زغالی، ارتشی، لجنی. زرشکی، یشمی تیره، نفتی، سفید، صورتی، گلبهی، آبی آسمانی،زرد، بنتون و غیره می باشد.

مرکز خرید پارچه دورس دونخ پنبه خارخورده

مرکز خرید پارچه دورس دونخ پنبه خارخورده این مرکز خرید بهترین و درجه کی ترین و کامل ترین تنوع رنگی از پارچه دورس دونخ پنبه خارخورده را به تمامی مشتریان عزیز در سرتاسر کشور با بهترین قیمت عرضه می کند. هم اکنون خریدی متنوع و با کیفیت را به ثبت برسانید.خرید پارچه دونخ از این تولیدی در استانداردترین شکل صورت می گیرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت