تولید کننده پارچه ملانژ ورزشی

تولید کننده پارچه ملانژ ورزشی

پارچه ملانژ جزو پر کاربرد ترین پارچه ها در صنایع تولید پوشاک و منسوجات به حساب می‌ آید. تولید کننده این پارچه سعی دارد تا تولید پارچه ملانژ را با بهره گرفتن از بهترین مواد اولیه درجه یک انجام دهد. تولید کننده پارچه ملانژ به این موضوع به خوبی آگاهی دارد که هر چقدر پارچه ای با کیفیت و ممتاز را در بازار های مربوطه عرضه کند، نام برندش درطی مدت زمان کمی در میان مشتریان و متقاضیان شناخته شده و در بازار صاحب اعتبار می گردد.

تولید کننده پارچه ملانژ ورزشی

با کاربرد پارچه ملانژ آشنا شوید

با کاربرد پارچه ملانژ آشنا شوید پارچه ملانژ یکی از انواع منسوجاتی است که توسط صنایع نساجی ایران در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شود. پارچه ملانژ پارچه ای است که از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی پلی استر با یکدیگر به‌ دست آمده است. پارچه ملانژ، پارچه ای رنگی است که الیاف آن قبل از تنیده شدن به یکدیگر، رنگرزی می‌ شوند. از آن جایی که رنگ پذیری الیاف طبیعی و مصنوعی با یکدیگر متفاوت است، لذا در سطح پارچه ملانژ دو رنگی محسوسی دیده می‌ شود.

الیاف پارچه ملانژ با روش های مختلفی به یکدیگر تنیده می ‌شود که در نتیجه این عمل، این نوع پارچه در انواع مختلفی به تولید می‌ رسد که هر یک از انواع این محصول کاربرد های خاصی دارند. چرا که ویژگی‌ های آن ها با یکدیگر متفاوت است.

به طور مثال پارچه ملانژ یک رو که جزو ساده ترین مدل از این نوع پارچه به حساب می آید، برای تولید لباس های خانگی راحت و نازک استفاده می شود.

پارچه ملانژ دورو که ضخامت بیشتری نسبت به نمونه‌ های یکرو دارد، برای تولید لباس های گرم مانند سویشرت و شلوار های گرم کن مصرف می شود.

یکی دیگر از انواع این پارچه ها به عنوان پارچه فانزیپ ملانژ شناخته می‌ شود که الیاف به کار رفته در ساختار این پارچه ملانژ به صورت کبریتی با یکدیگر بافته شده اند. لذا از این نوع پارچه ملانژ برای تولید لباس های خانگی زمستانی مانند شلوارهای اسلش، لباس و تیشرت های ضخیم استفاده می شود.

خرید انواع پارچه ملانژ ورزشی

خرید انواع پارچه ملانژ ورزشی همان طور که گفته شد، پارچه‌ های ملانژ جزو پر مصرف ترین پارچه ها در صنایع نساجی هستند. معمولاً پارچه ‌های ملانژ ورزشی کاربرد های گسترده تری دارند و ضخامت آن ها بیشتر از پارچه های ملانژ ساده می باشد.

هنگام خرید پارچه ملانژ باید به خوبی از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید‌. در درجه اول میزان ثبات رنگ پارچه ملانژ جزو یکی از ویژگی هایی است که هنگام خرید این محصول به آن توجه می‌ شود.

از دیگر نکاتی که هنگام خرید پارچه ملانژ باید به آن توجه کرد، تراکم موجود در بافت این پارچه است. هر چقدر پارچه بافت متراکم تری داشته باشدج، در برابر تغییر شکل و حرارت مقاوم تر است و پس از شستشو سایز آن دچار تغییر نمی شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت