تولید کنندگان پارچه دورس زمستانی

تولید کنندگان پارچه دورس زمستانی

یکی از بهترین انواع پارچه ضخیم زمستانی که برای تهیه انواع لباس گرم مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه دورس می باشد. امروز تولید کنندگان پارچه دورس زمستانی با استفاده از الیاف باکیفیت و توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن این پارچه را در طرح و رنگ‌بندی زیبا و متنوع مطابق با استانداردهای لازم طراحی و تولید می کنند که با توجه به کیفیت بالا و کاربرد فراوان متقاضیان زیادی دارد.

تولید کنندگان پارچه دورس زمستانی

باکیفیت ترین انواع پارچه دورس زمستانی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع پارچه دورس زمستانی کدامند؟ پارچه دورس یکی از پارچه های ضخیم است که با استفاده از ماشین گردباف تولید می شود. این پارچه با استفاده از انواع نخ های پنبه ای و معمولی تهیه می شود و دارای بافتی متراکم می باشد همچنین در انواع دو نخ و سه نخ وجود دارد. این پارچه ترکیبی از الیاف پنبه ای و پلی استر است و از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد و از آن برای دوخت انواع سویشرت، هودی، گرم کن ورزشی، بلوز و شلوار مردانه و بچگانه و … استفاده می شود.

پارچه دورس دارای رنگ‌بندی متنوع و زیبایی است و در انواع ساده و طرح دار وجود دارد همچنین در برابر مواد شوینده بسیار مقاوم است و تغییری در رنگ و کیفیت آن ایجاد نمی شود. این پارچه باکیفیت زمستانی امروزه طرفداران زیادی دارد و بسیاری از تولید کنندگان پوشاک از خریداران کلی آن هستند و با استفاده از پارچه دورس بهترین و زیباترین البسه زمستانی را برای استفاده مردان، زنان و کودکان طراحی و تولید می کنند.

قیمت بهترین انواع پارچه دورس زمستانی

قیمت بهترین انواع پارچه دورس زمستانی قیمت بهترین انواع پارچه دورس زمستانی به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت و روش تولید آن، برند و شرکت تولید کننده، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، هزینه های تولید، روش خرید و فروش، رنگ و طرح و …. بر قیمت ابن پارچه تاثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است قیمت پارچه دورس در خرید های مستقیم و عمده به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و‌ امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

یکی از راه های ساده و آسان برای استعلام قیمت انواع پارچه دورس ورود به همین سایت می باشد، زیرا هر روز بروزرسانی می شود و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید محصول دلخواه را انتخاب و سفارش دهید و با ارسال آن در زمان مقرر به نشانی مورد نظر صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب صورت می گیرد. امروزه بازار خرید و فروش انواع پارچه دورس به علت کاربرد فراوان و کیفیت مرغوب بسیار پرروتق می‌ باشد و دارای مشتریان زیادی در سراسر کشور است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت