تولید کنندگان پارچه گردباف ساده

تولید کنندگان پارچه گردباف ساده

تولید پارچه یکی از صنایعی است که از گذشته تا به امروز در جوامع مختلف ،توجه خاصی به آن شده است،پارچه گردباف ساده که امروزه به آن پارچه تریکو نیز می گویند ، یکی از انواع پارچه است.

پارچه تریکو یکی از پر کاربرد ترین منسوجات برای دوخت انواع البسه می باشد.

مجموعه دیبافت یکی از معروف ترین و معتبرترین تولید کنندگان پارچه گردباف ساده در کشور می باشد.

تولید کنندگان پارچه گردباف ساده

بارز ترین ویژگی پارچه گردباف نخی

بارز ترین ویژگی پارچه گردباف نخی یکی از بارز ترین ویژگی پارچه گردباف نخی در نحوه تولید آن می باشد که مانند دیگر منسوجات که از تار و پود تشکیل می شوند،در تولید پارچه گردباف از تار و پود استفاده نمی شود.

این پارچه به دو صورت ته باز و ته بسته در بازار ارائه می شود،که با آمدن دستگاه های جدید به کشورمان،بیشتر پارچه های گردباف از نوع ته بسته آن تولید می گردد.

به دستگاهی که برای تولید این نوع پارچه ها بکار می رود ،دستگاه گردباف می گویند ،به همین خاطر این پارچه ها به نام گردباف معروف شده اند.

انواع پارچه گردباف

پارچه های گردباف یا تریکو در انواع مختلفی تولید می شوند،از جمله پارچه گردباف پنبه ای، پلی استر،ویسکوز،ملانژ،اسپان،لاکرا،جودون و پارچه های گردباف دیگر که تعدادشان بسیار زیاد است.

پارچه گردباف پنبه ای خود نیز انواع دیگری دارد ،بدین صورت که نخ پنبه با دیگر نخ ها ترکیب می شود و پارچه هایی نظیر پارچه پلی استر پنبه،پارچه پنبه لاکرا،پارچه یکرو پنبه،دو رو پنبه و …

دیگر پارچه هایی که در بالا نام برده شد،نیز نخ هر کدام با نخ های دیگری ترکیب شده و پارچه های متنوعی تولید می گردد.

یکی از بهترین انواع پارچه می توان به پارچه گردباف نخی اشاره کرد ،در این پارچه پنبه به کار رفته است که به آن نخی هم گفته می شود،این نوع پارچه جهت تهیه لباس برای کودکان بسیار مناسب است .

فروشندگان عمده پارچه گردباف ساده

فروشندگان عمده پارچه گردباف ساده مجموعه دیبافت از قدیمی ترین و معتبرترین تولید کنندگان و فروشندگان پارچه گردباف ساده به صورت عمده در کشور می باشد.

در این مجموعه انواع منسوجات با کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به سایر بازارهای مشابه خدمت مشتریان گرامی ارائه می شود.

مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به سایت این مجموعه ،ضمن دریافت مشاوره اقدام به ثبت سفارش نمایند و در اسرع وقت سفارش خود را دریافت نمایند.

مجموعه دیبافت علاوه بر تامین نیاز پارچه در بازارهای داخلی،در صادرات محصولات خود به خارج از کشور و سایر نقاط دنیا نیز فعالیت دارد.

این مجموعه از زمان های گذشته تا به امروز همواره سعی در بهبود کیفیت و کمیت محصولات خود اعم از تولید انواع منسوجات و دیگر محصولات مرتبط در این حوزه دارد.

امید است که با حمایت از تولیدات داخلی شاهد پیشرفت بیش از پیش این مجموعه باشیم.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت