خرید ارزان پارچه دونخ خارخورده

خرید ارزان پارچه دونخ خارخورده

خرید ارزان پارچه دونخ خارخورده

خرید ارزان پارچه دونخ خارخورده از معتبرترین فروشگاه

از مجموعه های پرفروش منسوجات دورس، پارچه های دونخ خارخورده است برای دوخت انواع لباس های زمستانی مناسب هستند و به دلیل بافت پرزدار گرمای مطبوعی دارند.

پارچه های دونخ برای دوخت سوییشرت، شلوارهای دورس، زیرپوش زمستانی، جوراب های مردانه و تولید لباس مردانه و زنانه توسط تولیدی های لباس به صورت عمده خریداری می شود. پارچه های دونخ خارخورده به دلیل گرمای مطبوع برای تولید پوشاک زمستانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

به همین خاطر تولیدکنندگان برای فروش پارچه دونخ خارخورده به صورت مستقیم و بی واسطه با عرضه کنندگان منسوجات ارتباط دوسویه و مستقیم گرفتند و این ارتباط منجر به فروش مستقیم و بی واسطه محصول از جلوی درب کارخانه به مشتریان شد.

خرید مسقیم کالا توسط مشتری باعث می شود که فرد هزینه کمتری را بابت خرید پرداخت کند چون عرضه کنندگان سود کمتری را روی قیمت اصلی می کشند و نسبت به بازار با قیمت ارزان تری محصول را می فروشند.

یکی از معتبرترین عرضه کنندگان پارچه دورس دونخ خارخورده، شرکت دیبافت نگار است که با مراجعه به سایت آن می توانید با کارشناس فروش شرکت ارتباط بگیرید.

خرید ارزان پارچه دونخ خارخورده

خرید ارزان پارچه دونخ خارخورده

مناسب ترین پارچه ها برای لباس زمستانی کدامند؟

برای دوخت لباس های زمستانه بهتر است از پارچه های ضخیم استفاده شود چون ضخامت پارچه باعث گرم نگه داشتن بدن می شود و لزومی ندارد که فرد برای گرم نگه داشتن بدنش چند لباس بپوشد.

انواع پارچه های زمستانه عبارتند از:

1.پارچه های دورس: یکی از ضخیم ترین منسوجات تریکو بافت که جزو دسته پرفروش پارچه های گرم و ضخیم قرار دارند، پارچه های دورس هستند، این نوع بافته ها دارای تنوع جنس بالایی هستند.

استفاده از دونخ در پارچه های دورس باعث می شود که ضخامت پارچه کمتر باشد و در نتیجه سبک و کم وزن تر هست. پارچه های دورس سه نخ، ضخامت بیشتری دارد و برای لباس های زمستانی مناسب است.

2. پارچه کبریتی: افرادی که به تیپ خود اهمیت می دهند و به دنبال لباس های جدید و مدرن هستند در فصل زمستان و پاییز از خرید پارچه های مخمل کبریتی استقبال می کنند.

این پارچه ها به دلیل لطافت، عدم آبرفت و پرزدهی، رنگبندی متنوع و جذاب و طرح خاص مورد توجه مشتریان بسیاری قرار گرفته است و بسیاری از خانم های خوش سلیقه برای دوخت مانتو زمستانی از این پارچه استفاده می کنند.

3. پارچه ژاکارد: ژاکارد در واقع نوعی از پارچه است که نقش و نگار آن همزمان با فرایند تولید بافته روی آن حک می شود. پارچه های ژاکارد هفت رنگ به دلیل ضخامت مطلوب و آهار منسوج برای دوخت مانتوهای پاییزه استفاده می شود.

4.پارچه جودون: یکی از پارچه های ضخیم تریکویی که برای دوخت لباس مردانه مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه جودون است.

پارچه جودون اصفهان به دلیل جنس مرغوب اعلا و قیمت مناسبش در سایر شهرهای ایران پرفروش است و خریداران این پارچه را به صورت اینترنتی از طریق سایت دیبافت نگار سفارش می دهند و جلوی درب منزل تحویل می گیرند.

خرید ارزان پارچه دونخ خارخورده

خرید ارزان پارچه دونخ خارخورده

انواع مختلف پارچه دونخ با نازل ترین قیمت

پارچه های دونخ از ترکیب نخ پنبه با نخی دیگر به وجود آمده اند و جزو دسته پارچه های زمستانی کم حجم و سبک وزن قرار دارند.

پارچه های دونخ ملانژ: پارچه های دورنگ با ضخامت مطلوب هستند که اغلب با رنگ های تیره برای دوخت سوییشرت، هودی، لباس پاییزه زنانه و مردانه به بازار عرضه می شوند. این نوع پارچه ها قیمت مناسبی دارند و ضخیم هستند.

پارچه های دونخ ویسکوز: این نوع منسوجات برای دوخت لباس های کشی زمستانه مورد استفاده قرار می گیرند.
پارچه های دونخ ویسکوز از دوام بالایی برخوردارند و تراکم بافت زیادی دارند، نخ آنها به راحتی شکافته نمی شود.

پارچه های دونخ لاکرا: این نوع منسوجات از ترکیب پنبه و لاکرا به دست می آید، بافت آن ضدحساسیت است و بدن را دچار اگزما و خارش نمی کند.

پارچه های دونخ خارخورده: فرآیند تولید پارچه های دورس دونخ خارخورده به این صورت است که تولیدکننده پس از بافت پارچه دونخ برای علمیات خار زدن پارچه را به پشت برمی گرداند و با خار زدن روی آن منسوج، پارچه را پرزدار می کند.

پارچه دونخ خارخورده عمده به دلیل بافت پرزدار پشت آن بسیار گرم هستند و در رنگ ها و طرح های متنوع برای دوخت لباس های زمستانی به بازار عرضه می شوند.

پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت پارچه کدامند؟

  • کیفیت پارچه: الیاف به کاررفته در فرآیند تولید پارچه و کیفیت مواد سازنده آن، میزان مرغوبیت پارچه را تضمین می کند. بنابراین هر چه از الیاف بهتری در تولید بافته استفاده شده باشد؛ آن پارچه مرغوب تر است.
  • طرح و رنگ پارچه: نوع طراحی پارچه تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد مثلا پارچه های ژاکارد به دلیل بافت طرح روی پارچه قیمت گران تری نسبت به پارچه های با طرح چاپی دارند.
  • برند سازنده: میزان اعتبار کارخانه تولیدی پارچه تاثیر زیادی بر قیمت می گذارد چون هر چقدر کارخانه نامدارتر باشد، کیفیت محصول بیشتر تضمین می شود.
  • میزان ضخامت منسوج: میزان نخ های به کاررفته در پارچه، کیفیت آن را تضمین می کند. هر چقدر از نخ های بیشتری در تولید منسوج استفاده شده باشد، آن پارچه مرغوب تر است.
خرید ارزان پارچه دونخ خارخورده

خرید ارزان پارچه دونخ خارخورده

مرکز فروش پارچه دونخ خارخورده اصل

در هنگام خرید از یک مرکز فروش پارچه، مشتریان به چند نکته توجه می کنند:

۱٫ تنوع رنگ محصولات قابل فروش
۲٫ کیفیت محصول
۳٫ راهنمایی های فروشنده در خصوص خرید کالا
۴٫ تضمین کیفیت محصول

با توجه به موارد گفته شده، یکی از بهترین مراکز فروش پارچه دونخ خارخورده شرکت دیبافت نگار است چون اولا این شرکت عکس و مشخصات پارچه های دونخ خاخورده قابل فروش را در تنوع طرح و رنگ بالا داخل سایت دیبافت بارگذاری کرده است.

مشتریان می توانند با هر سلیقه ای یک نوع از آن را انتخاب کنند، دوما شرکت دیبافت نگار با به کارگیری متخصصین کاربلد، مشتریان را در خصوص خرید کالا راهنمایی می کند و کیفیت محصول را تضمین می کند.

برای خرید پارچه دورس دونخ خارخورده، می توانید وارد سایت دیبافت نگار شوید و از خدمات شرکت لذت ببرید.

 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت