خرید انواع پارچه تریکو پنبه ای به صورت عمده

خرید انواع پارچه تریکو پنبه ای به صورت عمده

آیا می دانید برای خرید انواع پارچه تریکو پنبه ای به صورت عمده می توان به چه مراکز فروشی مراجعه کرد؟ آیا اطلاعاتی از خرید پارچه تریکو دارید، تا بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را تهیه نمایید؟
پارچه تریکو انواع مختلفی دارد که معمولا به علت گستردگی این منسوج، کمتر مرکز خریدی  تمام نمونه های این محصول را  به فروش می رساند.
شما برای خرید پارچه تریکو مورد نظر خود، مجبور به گشتن و پیدا کردن محصول مورد نظر خود هستید، بعد از مدتی متوجه این موضوع خواهید شد که مدت زمان زیادی را صرف برای برآوردن خواسته های خود کرده اید به دلیل گرفتاری های روزمره و کمبود وقت، این مقوله مشکلات به سزایی را به وجود می آورد.

فروشگاه عمده

البته مراکز خرید و فروشی وجود دارند که تمامی اقلام مورد نظر شما را به صورت عمده و قیمت مناسب به فروش می رسانند.
این مراکز معمولا از مشتریان زیادی برخوردار هستند و شما برای خرید از این واحد های صنفی باید وقت بسیاری را صرف این موضوع کنید و به دنبال چاره ای برای این معضل باشیم.
به نظر شما چه راهکاری وجود دارد که بتوان این مشکل را حل کرد؟

فروشگاه پارچه تریکو

آیا می توان به خرید اینترنتی فکر کرد؟
گمانم فکر خوبی باشد، نیازی به بیرون آمدن از محلی که هستیم نیست،
می توان از فروشگاه های اینترنتی که تمام اقلام را دارند خرید کرد.
این روش به گونه ای است که می توان عکس و تمام مشخصات و خصوصیات اجناس را جویا شوید
با همه گیر شدن شبکه های اجتماعی این کار خیلی سهل و آسان است، چون تمام عکسها و مشخصات نمونه ها را در اختیار دارید توانایی آن را دارید که با هم مقایسه کنید و می توانید بهترین مدل، باکیفیت ترین و مناسبترین قیمت را انتخاب کنید.
این مقوله فوائد و مزیتهای بسیار زیادی دارد که پرداختن به آن از وقت ما عاجز است.
ویژگی پارچه تریکو

نکات مهم برای خرید انواع پارچه تریکو پنبه ای

برای خرید پارچه تریکو پنبه ای باید به چند نکته توجه کرد تا پس از خرید این محصول دچار مشکل نشویم و از خرید خود ابراز رضایت کنیم. برای خرید توجه کردن به این مقوله ها حائز اهمیت است که پرداختن به آن امری بدیهی است در ادامه به چند نکته مهم اشاره ای خواهم کرد.

آیا از انواع نخ بکار رفته در پرسه تولید اطلاعاتی دارید؟
در تولید پارچه تریکو پنبه ای انواع مختلف نخ مورد استفاده قرار می گیرد که هر نوع نخ مزایا و معایبی دار که به مختصر در مورد آنها توضیح خواهم داد.
یکی مقوله هایی که باید مورد توجه قرار گیرد روش ساخت نخ است که متداول ترین آنها را در ادامه نام خواهم برد. معمولا روش تولید نخهای مورد استفاده در پارچه های گرد باف را به گونه تولید می کنند.

    • نخ اپن اِند
    • نخ سوپر
    • نخ شانه شده رینگ کامفور شده

نخ اپن اِند
نخ اپن اند مشهور به نخ اپن است که در اینجا هم از این اصطلاح استفاده می کنم. در قرن نوزدهم با افزایش جمعیت و بالا رفتن تقاضای پارچه، صنعتگران نساجی به فکر ابداع تولید نخ شدند، این نخ هم باید کیفیت قابل توجهی می داشت و هم باید سرعت ساخت آن بالا تر از نمونه های پیشین بود و به مقوله قیمت هم باید توجهی می شد.
البته معمولا وقتی پای سرعت تولید به میان می آید کیفیت قربانی آن می شود. این روش به گونه ای بود که الیاف پنبه را بوسیله چرخش به هم می تاباندن و در انتها لیف تغذیه هم به آن اضافه می شد، این امر باعث سرعت در تولید می شد به همین دلیل به این نوع نخ، نخ چرخانه ای هم می گویند. این نوع نخ قیمت تمام شده مناسبی داشت ولی در عوض سطح آن یکنواخت نبود و در اطراف نخ الیاف های ریز بیرون زده بودند و سطح نخ صاف و یکدست نبود. با بافت پارچه بوسیله این نخ به این موضوع پی بردند که به مرور زمان و در زمان استفاده شاهد دون دون شدن سطح پارچه شده و در پرسه شستشو حالت اولیه خود را از دست داده و کیفیت رنگ آن در این فرآیند کمتر شده بود.

نخ سوپر:
یکی دیگر از روشهای تولید نخ روش سوپر است در این روش از دستگاه شانه در پرسه تولید استفاده می کنند، شانه کردن نخ باعث جدا شدن الیاف اضافه ی اطراف آن شده و نخی یکدست و تقریبا بدون الیاف اضافه تولید می کند، این نخ کیفیت بالا تری نسبت به نخ اپن دارد ولی قیمت آن از نخ اپن بیشتر است. ابن نخ به دلیل کیفیت آن در بیشتر منسوجات استفاده می شود.

نخ شانه شده کامفور شده:
این نخ مانند روش پیش از دستگاه شانه استفاده می کنند ولی با این تفاوت که یک دستگاهی دیگر به دستگاه شانه اضافه می کنند که باعث یکنواختی و صاف بودن سطح نخ می شود و این امر باعث تولید با کیفیت ترین نخ می شود، به دلیل اضافه شدن یک فرآیند دیگر به مراحل تولید قیمت این نخ را بالا تر می برد ولی در عوض این نخ در هنگام استفاده به هیچ عنوان دون دون یا کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد.
با تولید پارچه های تریکو با این نخ های نام برده سه نوع کیفیت به وجود می آید.
برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران شرکت دیبافت در ارتباط باشید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت