خرید انواع پارچه ملانژ لاکرا

خرید انواع پارچه ملانژ لاکرا

پارچه ملانژ لاکرا یکی از محبوب ترین پارچه ها برای دوخت انواع البسه است. در تولید این پارچه از انواع الیاف طبیعی استفاده می کنند، وجود الیاف طبیعی در تولید این پارچه موجب افزایش کیفیت آن می شود. خرید انواع پارچه ملانژ لاکرا توسط مصرف کنندگان و در حجم های گوناگون انجام می شود. مصرف کنندگان همیشه سعی می کنند باکیفیت ترین پارچه را با قیمتی مناسب تهیه کنند.

خرید انواع پارچه ملانژ لاکرا

مشخصات مهم پارچه ملانژ تک رو باکیفیت

مشخصات مهم پارچه ملانژ تک رو باکیفیت پارچه ملانژ تک رو مشخصاتی دارد که سبب می شود در دوخت پارچه های مختلف استفاده شود. این پارچه به سبب داشتن مقادیر زیادی الیاف طبیعی بافتی لطیف و ظاهری مناسب دارد. این پارچه در رنگ های متنوع و حتا ترکیب متنوع از رنگ ها تولید می شود. پارچه تک رو پنبه زیادی داشته و برای دوخت انواع سویشرت و شلوار و انواع تاپ و تیشرت استفاده می شود.

پارچه ملانژ تک رو اگر کاملا از الیاف طبیعی تهیه شود به سبب کیفیت بالایی که دارد قیمتی متفاوت تر خواهد داشت. در هنگام خرید دقت کنید که پارچه ملانژ بخرید که از الیاف طبیعی باشد و از خرید پارچه ملانژ تک رو که از الیاف مصنوعی بوده و پلاستیکی می باشد خود داری نمایید. پارچه ملانژ تهیه شده از الیاف مصنوعی ظاهری براق دارد.

پارچه ملانژ بسیار بادوام بوده و قدرت کشسانی نسبتا بالایی دارد. این پارچه با دوام بالا سبب افزایش استحکام و دوام البسه دوخته شده می شود. پارچه ملانژ تک رو برای تمام فصل ها مناسب می باشد و در هر فصلی می توان البسه دوخته شده از آن را پوشید. این پارچه پایین نرخ را در میان انواع پارچه داشته و مناسب ترین گزینه برای دوخت پوشاک می باشد.

عوامل موثر در قیمت پارچه ملانژ لاکرا

عوامل موثر در قیمت پارچه ملانژ لاکرا قیمت پارچه ملانژ توسط فاکتور هایی تعیین می شود. یکی از این فاکتور ها کیفیت پارچه ملانژ است ، کیفیت پارچه هرچه بالا تر باشد، قیمت آن نیز متفاوت تر و متنوع تر خواهد بود. روش خرید نیز از عاملان موثر بر تعیین قیمت پارچه ملانژ تک رو می باشد، اگر شما این پارچه را به صورت قله ای یا کیلویی انجام دهید قیمت پارچه ارزان تر خواهد بود.

محل خرید و فروش پارچه نیز بر قیمت آن تاثیر دارد. اگر پارچه از محل معتبر خریداری شود قیمتی به صرفه تر و مناسب تر خواهد داشت. میزان عرضه پارچه ملانژ به بازار عاملی دیگر در تعیین قیمت است، اگر عرضه محصول به طور مناسب انجام شود، پارچه قیمتی مناسب خواهد داشت. آخرین عامل تعیین نرخ پارچه جنس می باشد. جنس پارچه اگر خوب باشد، قیمت پارچه متفاوت تر از انواع دیگر پارچه خواهد بود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت