خرید انواع پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا

خرید انواع پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا

خرید انواع پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا به علت جنس عالی آن و نرم بودن آن بسیار خوب و پر رونق می باشد. این پارچه از قیمت بسیار خوبی برخوردار است، در تهیه ی لباس زیر زنانه و مردانه استفاده می شود، که اصلا حساسیت زا و آزار دهنده نمی باشد و سالیان سال است که برای تولید لباس زیر از آن استفاده می کنند و در این عرصه های تولید آن را به کار می برند.

خرید انواع پارچه ویسکوز 100% تیپ لاکرا

مشخصات بهترین پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا

مشخصات بهترین پارچه ویسکوز 100% تیپ لاکرا از مشخصات بهترین پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا می توان به کیفیت خیلی بالا ی آن که در طولانی مدت خراب نمی شود و اصلا پرز پرز نمی شود، اشاره کرد. جنس آن بسیار نرم است و کیفیت فوق العاده ای دارد که باعث تقاضای زیاد آن در بازار شده است.

این پارچه از کششی برخوردار است که باعث شده در لباس نوزاد ها یا در مایو و در دستکش ها از آن استفاده کنند. برای شست و شوی آن حتما باید از آب گرم استفاده کنید، این پارچه برای جذب آب و رطوبت قدرت بالایی دارد. این پارچه قابلیت داشتن طرح های متفاوت و مدل های ساده را دارد.

چون تنوع رنگ و مدل های زیادی دارد و بسیار شیک هست، در ساخت شلوار زنانه و مردانه از آن استفاده می کنند. مزیت این پارچه این است که از الیاف طبیعی درست شده و حساسیت زا نیست. به همین دلیل از نوعی که در ضخامت های کم تولید شده، برای ساخت لباس خواب استفاده می شود.

فروشنده پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا

فروشنده پارچه ویسکوز 100% تیپ لاکرا فروشنده پارچه ویسکوز تیپ لاکرا باید توجه کند؛ چرا که قیمت این پارچه با توجه به ضخامت و کیفیت آن متفاوت است و سعی کند به فروشندگان درست ترین و منطقی ترین کاربرد هر مدل را توضیح دهند تا مشتریان لباس یا مایو یا شلواری که می خواهند بدوزند را در باب میل ترین حالت ممکن بسازند.

این پارچه آبرفت ندارد و دوخت بسیار راحتی دارد و چروک نمی شود و در حالتی که چروک شود، خیلی زود چروک های آن باز می شود. فروش پارچه تیپ لاکرا هم به صورت عمده و هم به صورت متری صورت می گیرد که اگر شما بخواهید به صورت عمده خرید کنید، بهتر است از تولیدی ها خرید خود را انجام دهید تا قیمت آن مقرون به صرفه تر باشد.

این پارچه به راحتی در نساجی های سراسر کشور پیدا می شود. خرید پارچه ویسکوز روش های گوناگونی دارد. قیمت پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا با توجه به یک لایه بودن یا دو لایه بودن و نخی که در تا و پود آن استفاده شده متفاوت است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت