خرید انواع پارچه پلی استر پنبه طرحدار

خرید انواع پارچه پلی استر پنبه طرحدار

پارچه پلی استر پنبه طرحدار یکی مرغوب وبهترین نوع پارچه بین مردم است و بخاطر نرمی وسبکی ان بین مردم طرفدار های بسیاری داردو مورد استفاده عموم قرار گرفته است .لاکرا در انواع لباس هایی که چسبان بدن هستند، به شدت محبوب است. مثلا از این پارچه در تولید لباس های زیر ظریف برای اقایان و خانم ها استفاده می گردد و بیشتر انواع لباس های زیری که تماس مستقیم با پوست دارند، حداقل مقداری از این ماده در آنها وجود دارد. حتی شلوارهای کوتاه ورزشی برای مردان که معمولا گشاد هستند، مقداری اسپندکس را در بند کمرشان قرار میدهند تا به سفت شدن آنها در اطراف شکم ورزشکار کمک نمایند.لاکرا به غیر از این کاربردها، در بیشتر انواع جوراب ها به کار گرفته می شود. بدون وجود این ماده در جوراب، کشش آن به حداقل می رسد و به سختی می توان آنها را پوشید یا در آورد. علاوه بر این، تقریبا هر نوعی از لباس ورزشی شامل حداقل مقداری لاکرا است. پوشاک مورد استفاده برای دوچرخه سواری، کوهنوردی یا شنا معمولا برای مجاورت در کنار پوست طراحی می شوند و الاستین بدون اینکه ناراحتی برای این نوع از لباس ها به وجود آورد، آنها را با بدن منطبق می کند.

خرید انواع پارچه پلی استر پنبه طرحدار

مزیت های قابل توجه پارچه پلی استر لاکرا

مزیت های قابل توجه پارچه پلی استر لاکرا ازمزیت های قابل توجه پارچه پلی استر لاکرا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱_نرمی ولطافت

۲_مقاوم در برا نور و شست وشو

۳ _ارگانیک بودن

۴_قیمت مناسب

پارچه لاکرا همانند دیگر مواد پلی اورتان، پلیمر است، یعنی از زنجیره های طویلی از مونومر که با نوع خاصی از اسید متصل هستند، تشکیل شده اند. برخلاف دیگر انواع پارچه های مصنوعی، لاکرا در برابر حرارت مقاوم است و به سرعت مشخص گردید که می توان آن را به عنوان یک افزودنی عالی به پارچه های مصنوعی حساس به گرما، مانند پلی استر و نایلون اضافه نمود.

توزیع مستقیم پارچه پلی استر پنبه طرحدار

توزیع مستقیم پارچه پلی استر پنبه طرحدار توزیع پارچه پنبه عمده انواع پارچه طرح دار از جمله پارچه تریکو کیلویی، پارچه الیاف طبیعی، پارچه گردباف تهران، پارچه ملانژ دورو و دیگر انواع پارچه ها در تهران، بسیار پر رونق بوده و مورد استقبال مشتریان زیادی از سراسر کشور قرار می گیرد. بازار فروش این محصولات، در شهر های مختلفی وجود دارد اما شهر های بزرگی چون تهران، اصفهان، شیراز و … دارای بازار های بسیار بزرگ تر و گسترده تری در زمینه فروش انواع این پارچه ها هستند. برای مثال بازار فروش عمده پارچه های اصل و بسیار مرغوب، در بازار مولوی و امیر کبیر شهر تهران وجود داشته و همه روزه پذیرای مشتریانی از سراسر شهر های مختلف کشور می باشد. علاوه بر این، بازار محله عبدل آباد و پاساژ های مختلفی که در خیابان های تجریش و گاندی وجود دارند به فروش عمده پارچه هایی بسیار متنوع و با کیفیت می پردازند. با این حال برای اطلاع دقیق از بازار های فروش عمده پارچه در تهران، می توانید به سایت های ایتترنتی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه نمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت