خرید اینترنتی و آنلاین پارچه ویسکوز

خرید اینترنتی و آنلاین پارچه ویسکوز

پارچه های ویسکوز قابلیت تنفس دارند. خرید پارچه های ویسکوز به دلیل خنک بودن جنس این پارچه برای فصل تابستان مناسب هستند.

پارچه های ویسکوز یکی از محبوب ترین پارچه های جهان به حساب می آید به دلیل اینکه پارچه قابلیت تنفس دارند همچنین ضد تعریق هستند پارچه های ویسکوز شیک و زیبا به نظر می رسد و قیمت مناسبی دارد.

موارد استفاده از پارچه ویسکوز عبارت اند از: روسری، دستمال گردن، تی شرت، کت و شلوار، حوله، پرده و پارچه هایی برای تمیز کردن و….


پارچه دورس

این نوع پارچه با ترکیبی از دو نوع الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته شده که بافت محکم و ضخیم و با قابلیت رنگ پذیری بالا و همچنین باعث مقاوم پذیری بیشتر در برابر شستشو و فرسایش را دارد.

بیشترین استفاده از این نوع پارچه برای دوختن کاپشن، ژاکت و هودی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه های دورس بسیار باکیفیت و دارای ماندگاری بالایی هستند.

پارچه های دورس یکی از ضخیم ترین پارچه های زمستانی است که طرفداران زیادی دارند.

انواع پارچه های دورس شامل: دورس دو نخ پنبه خار خورده، دورس سه نخ پنبه خار خورده، دورس دونخ اسپان خار خورده، دورس ملانژ خار خورده، دورس ملانژ کج راه، دوس دو نخ بدون خار با لاکرا، دورس گلکسی پنبه.

 

پارچه های دورس پرز دهی ندارند و خارهای پارچه دورس کوبیده شده است و کنده نمی شود داری گرمایش بالا و ضد حساسیت هستند.

پارچه های دورس دارای رنگ بندی متنوع و این پارچه بسیار نرم و لطیف است و مناسب تمام سنین است.

دورس های سه نخ از ضخامت بالایی برخوردار هستند و لی دورس دونخ پنبه بدون خار با لاکرا دارای کشسانی است چون لاکرا دارد.

اگر دنبال پارچه دورس با قیمت مناسب هستید دورس ملانژ خار خورده با دورس اسپان خار خورده نسبت به دورس های دیگر قیمت مناسبی دارد.

ایران یکی از صادر کننده های پارچه های دورس به کشور های ترکیه، المان، عراق است.

پارچه های دورس همگی کامپک شده هستند یعنی پرزدهی پارچه ها گرفته شده است.

حداقل سفارش پارچه های دورس از یک طاقه ۲۰ کیلویی شروع می شود تا توناژ بالا.

مدت زمان تحویل توناژ در زمان کوتاهی صورت می گیرد.

ارسال پارچه های دورس از تهران صورت می گیرد.


خرید اینترنتی پارچه ویسکوز

پارچه های ویسکوز بسیار نرم هستند، پارچه های ویسکوز را به نام پارچه ریون میشناسند و از الیاف نیمه مصنوعی می نامند. پارچه های ویسکوز را معمولاً به عنوان پنبه جایگزین می کنند و تولید آن بسیار ارزان تر است. پارچه های ویسکوز یا ریون محبوبیت خاصی بین مردم دارند به دلیل براقیتی که دارند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه های ویسکوز یا همان ریون در کارخانه های بزرگ تولید می شوند. ساخت این پارچه بسیار دشوار است و همه ی کسب و کارها نمی توانند تولید کنند بلکه متخصص خودش را می خواهد. همچنین ویسکوز در ر روش های مختلفی تولید می شوند.

امروزه بخش بزرگی از پارچه ریون در کشور های، چین، هند، پاکستان تولید می شوند.

ایران هم یکی از تولید کنندگان این پارچه با کیفیت است.

بعد از ویروس همه گیری کرونا بیشتر خرید ها به صورت اینترنتی انجام می شوند، خرید اینترنتی پارچه ویسکوز را به راحتی می توانید در هر جای دنیا که هستید انجام دهید. خرید اینترنتی پارچه ویسکوز به صورت کلی و جزئی امکان پذیر است و در اسرع وقت به دست شما می رسد.

شما می توانید به صورت اینترنتی با مجموعه دیبابافت نگار ارتباط بگیرید و خرید خود را انجام دهید همچنین مجموعه بزرگ ما انواع پارچه های ویسکوز را به تمام نقاط جهان صادر می کند.


فروش آنلاین پارچه ویسکوز

این محصول نوعی پارچه ابریشم مصنوعی است، که جایگزین ابریشم استفاده می شود. این پارچه در سال ۱۸۸۳ به عنوان پارچه ابریشم مصنوعی تولید شده. قیمت این پارچه نسبت به پارچه های دیگر به صرفه تر است.

ویژگی های پارچه ویسکوز خوب عبارت اند از: به راحتی رنگ می شود، سبک تر از پنبه است، بیشتر از پنبه رطوبت جمع می کند، وقتی به آن دست میزنید بسیار نرم است، در تابستان خنک و در زمستان گرم است، اگر به درستی رنگ شود در برابر خورشید رنگ آن نمی رود.

خرید پارچه ویسکوز بد از پنبه و پلی استر سومین رتبه در جهان را دارد. خرید پارچه های ویسکوز هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری امکان پذیر است.

پارچه ویسکوز از خمیر چوب ساخته می شود و بسیار سبک و نرم است. همچنین پارچه های ویسکوز می تواند گزینه ی مناسب برای دوخت لباس های ورزشی باشد زیر را رطوبت بدن را به خوبی میگیرد و بسیار سبک و راحت است.

خرید پارچه ویسکوز از طریق سایت دیبابافت نگار به آسانی امکان پذیر است، سفارش آنلاین یکی از راه های خرید است که به راحتی به دست شما می رسد و همچنین وقت زیادی از شما نمی گیرد


فروش کیلویی

در حال حاضر خرید پارچه ها در همه صورت امکان پذیر است. یکی از ارزان ترین روش خرید پارچه ها به صورت کیلویی است و همین طور یکی از روش های عرضه پارچه، فروش کیلویی است.

در این روش می توانند انواع و مدل های پارچه را در رنگ های گوناگون خریداری کنید. در فروش پارچه های کیلویی قیمت همه ی پارچه ها یکسان نیست.

پارچه هایی که به صورت کیلویی فروخته می شوند: پارچه فلامنت کیلویی، پارچه نخ کیلویی، پارچه کرپ کیلویی، پارچه لمه کیلویی و پارچه تریکو کیلویی.

معمولا بعضی از عرضه کننده ها و کارخانه ها برخی پارچه ها را به صورت کیلویی عرضه می کنند.

برای خرید انواع پارچه های کیلویی در متراژ های مختلف فقط کافی است که وارد سایت دیبابافت نگار شده و با قیمت بسیار مناسب خرید خود را انجام دهید.

پارچه های کیلویی معمولا افرادی که از آن ها سر رشته دارند استفاده می کنند. جنس الیاف و ضخامت آن ها در قیمت هر کیلو تاثیر دارد. پارچه های کیلویی پارچه هایی هستند که از طول کش می آیند و به صورت دقیق اندازه گیری های آن ها امکان پذیر نمی باشد. و فروش این پارچه ها به صورت متری نمی باشند.

لینک کوتاه:

ورود به سایت